Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Ohiksena että tuo naisten nimitteleminen spermaränneiksi ja ylipäänsä seksin näkeminen niin, että siinä mies käyttää naista ja naisen osa on olla jonkinlainen esine, joka seksin jäljiltä on ällöttävä ja pilalla, on törkeää naisvihaa. Todella surullista, jos nainen on sisäistänyt tällaisen asenteen omaa sukupuoltaan kohtaan.
Ja jos olet naimisissa miehen kanssa, jolla on naisiin tuollainen asenne liitossaan tai sen ulkopuolella, niin oletpa helmen kalastanut tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy tähän väliin todeta, että miehellä ei välttämättä edes ole suhteessaan ongelmia, vaikka hän niin sanoisi. Hän sepittää tarinaa, jotta saisi pıllua siltä toiselta naiselta. Vähintään puolessa tapauksissa tilanne on loppujaan näin yksinkertainen, väitän minä.
Useampi täällä on kirjoittanut tähän suuntaan.
Itse ajattelen, että kyllä suhteessa, jossa toinen käy vieraissa toisen tietämättä, on aivan valtavan iso ongelma. Miten voisi olla olematta? Aivan hyvin se voi olla vain siitä pettäjästä lähtöisin, mutta ongelma se silti on.
Niin, ketjussa näkyy myös, että ainakin yksi hyvin aktiivinen kirjoittaja on suorastaan ylpeä siitä, että jatkaa liitossaan vieraissa käyvän miehen kanssa. Ilmeisest
Minä luulen, että jotkut roikkuvat läheisriippuvaisuuttaan siinä pettäjässä, ja on hyvin vaikea kohdata totuutta että se upea voitettu palkinto joka saatiin kakkosen kynsistä itselle taisteltua onkin lopulta pelkkä tyhjä arpa. Voitonriemuisena heilutetaan sitä rähjäistä roskapönttöä kuin mitäkin kultapokaalia.
Ihmiset reagoivat niin eri tavoin uskottomuuteen. Jotkut menettävät kaiken kunnioituksen ja rakkauden sitä pettäjää kohtaan, toisen taas takertuvat entistä tiukemmin kiinni ja uskottomuus näyttäisi jopa nostavan kumppanin arvoa näiden silmissä. Sellaista ajatus- ja tunnearvomaailmaa on monen aika vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvittää kipua, pettymystä, hylkäystä. Kuin olisin pudonnut johonkin syvään kuiluun. Mutta pitäisi silti olla kiitollinen tästä kokemuksesta. Se avasi niin syvät vanhat haavat, ettei niihin olisi päässyt muutoin ehkä käsiksi. Nyt pääsin työstämään niitä ja jatkamaan elämääni kohti parempaa tasapainoa ja hyvinvointia.
Oma syysihän tuo on.
Niin, ja oikeastaan parasta mitä minulle olisi voinut tapahtua. Joten oikeastaan karma ei tässä tapauksessa ihan toiminut. Melkein hävettää saada näin valtava hyöty jostain mikä oli väärin. Mutta elämä ei aina ole reilua.
Tapasin mieheni 16vuotiaana ja kun tajusin 25vuotiaana että enhän mä TÄN kanssa tahdo olla jumissa loppuelämääni niin meillä oli 2 pientä lasta,koira ja rivari. Sitten tapasin miehen joka sai mut tuntemaan että ELÄN,hymyilemään aidosti,hehkumaan. Ikävä kyllä mieskin oli naimisissa,aika lailla samassa veneessä kuin minä. Meillä oli upea suhde kolme vuotta,ei pelkästää seksiä vaan upeita keskusteluja. Jos vain ajelimme ja puhuimme,
Miehen avulla sain voimia lähteä avioliitostani,tiesin että mies itse ei lähde omastaan ja myönnän että olin pettynyt mutta samalla kiitollinen. Kiitollinen meidän yhteisestä ajastamme ja siitä,että uskalsin lentää ulos häkistä.
Mielestäni ihmiset suhtautuvat sivusuhteisiin liian yksisilmäisesti. Meillä on todella jäykät moraaliarvot, jotka on ihmisluonteelle koettelemus. Ei sitä tarvitsisi ottaa henkilökohtaisena loukkauksena, jos pettämiseen ei liity mitään haukkumisia, taloudellisesta haittaa tai poissaoloja. Moni ei varmaan suunnittele pettävänsä. Ihan turha toimivia liittoja rikkoa hetkellisen jutun takua. Ei se tee pettäjästä, puolisosta tai kolmannesta osapuolesta reppanaa. Se vain on elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihmiset suhtautuvat sivusuhteisiin liian yksisilmäisesti. Meillä on todella jäykät moraaliarvot, jotka on ihmisluonteelle koettelemus. Ei sitä tarvitsisi ottaa henkilökohtaisena loukkauksena, jos pettämiseen ei liity mitään haukkumisia, taloudellisesta haittaa tai poissaoloja. Moni ei varmaan suunnittele pettävänsä. Ihan turha toimivia liittoja rikkoa hetkellisen jutun takua. Ei se tee pettäjästä, puolisosta tai kolmannesta osapuolesta reppanaa. Se vain on elämää.
Riippuu mitä se pettäminen tässä yhteydessä tarkoittaa. Se fyysinen akti, että mennään sänkyyn toisen kanssa ei ehkä olekaan niin valtava juttu. Sen salaaminen kuitenkin on eräänlaista piilotettua väkivaltaa. Riistetään toiselta hänen todellisuutensa. Se, mihin hän uskoo ei olekaan totta, eikä sitä hänelle edes kerrota. Häneltä on varastettu jotain mittaamattoman arvokasta eikä hän edes tiedä sitä. Viety mahdollisuus tehdä oman elämänsä suhteen informoituja päätöksiä.
Voi olla, että petettykin on ihastunut toiseen ja haluaisi vähän testata ja tarkastella ruohoa aidan toisella puolella. Voi olla että hän haluaisi ehdottaa avointa suhdetta tai erota. Hän kuitenkin kärvistelee yksiavioisessa suhteessa, koska toinen väittää sitä haluavansa ja siihen sitoutuneensa.
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena että tuo naisten nimitteleminen spermaränneiksi ja ylipäänsä seksin näkeminen niin, että siinä mies käyttää naista ja naisen osa on olla jonkinlainen esine, joka seksin jäljiltä on ällöttävä ja pilalla, on törkeää naisvihaa. Todella surullista, jos nainen on sisäistänyt tällaisen asenteen omaa sukupuoltaan kohtaan.
Ja jos olet naimisissa miehen kanssa, jolla on naisiin tuollainen asenne liitossaan tai sen ulkopuolella, niin oletpa helmen kalastanut tosiaan.
Miehillä jotka pitävät naisia Ikean pöytinä on syvälle sisäistetty naisviha psyykessään. Ehkä heidän äitinsä on ollut mt-ongelmainen ja turvaton vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ketju avaa todella kiinnostavia näköaloja ihmismieleen. Itse olen eniten hämmästynyt siitä, millä voimalla petetty voi suunnata syytökset ja vastuun kolmannelle osapuolelle, pois omalta kumppanilta.
Jos opettaisin psykologiaa, tallentaisin koko ketjun opetusmateriaaliksi :D
Itse olisin vaikeina aikoina saattanut pettää, koska kaipasin helppoa seksiä, joka purkaa latauksia. Suhde oli jumissa ja siinä olisi ollut paikka sivusuhteelle. En kyllä hypännyt suhteeseen erään tutun kanssa, koska se olisi ollut liian monimutkaista, liikaa tunteita pelissä. Ymmärrän, jos puolisoni olisi ollut jonkun toisen kanssa hakeakseen hetken pakoa, kun minun kanssa oli koko ajan jotain erimielisyyksiä. Ei ollut helppoa kummallakaan ja ehkä olisi ollut helpompaa, jos kumpikin olisi saanut hetken harrastaa nautintoja ilman painolasteja. No ei meillä ollut sellaiseen aikaa. Tai mistäs minä tiedän, onko puolisolla vipinää ollut, mutta aikamoinen ajankäytön velho siinä tapauksessa on ollut, kun ei hänellä ole ollut täysin omia menoja tai muuta vapaata aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä se pettäminen tässä yhteydessä tarkoittaa. Se fyysinen akti, että mennään sänkyyn toisen kanssa ei ehkä olekaan niin valtava juttu. Sen salaaminen kuitenkin on eräänlaista piilotettua väkivaltaa. Riistetään toiselta hänen todellisuutensa. Se, mihin hän uskoo ei olekaan totta, eikä sitä hänelle edes kerrota. Häneltä on varastettu jotain mittaamattoman arvokasta eikä hän edes t
Miten on niin vaikea keskustella tällaisista asioista? Avoin suhde on monelle toimiva ratkaisu. Ei kannata jäädä kärvistelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkomieliset naiset tyytyy varattuun, luulisi että ovat yhtä rikki kuin muutoinkin ovat, kun tajuavat että varattu vain käytti heidän kehoaan eikä pitänyt heitä vaimomateriaalina
Kuule kaikkein lyhimmän tikun näissä vetää se, joka kelpaa sille pettäjälle vaimomateriaaliksi.
Väärin. Se vaimo elelee tyytyväisenä miehen rahoilla samalla kun kakkosnainen on vain ränni, johon mies tuuppaa spermansa silloin tällöin.
Tuskin näistä asioista kannattaa alkaa vääntämään, sillä selvästikin molemmissa on omia hyviä ja huonoja puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on niin vaikea keskustella tällaisista asioista? Avoin suhde on monelle toimiva ratkaisu. Ei kannata jäädä kärvistelemään.
Toisille on, itselle se ei sovi. Ainoa syy valehdella minulle uskottomuudesta on se, että halutaan riistää minulta oikeus päättää itse jatkanko suhdetta uskottomuuden jälkeen vai en. Ja tällainen minun päätäntävaltani ylitse kävely osoittaa niin syvää kunnioituksen puutetta, ettei sellaisesta pääse yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkomieliset naiset tyytyy varattuun, luulisi että ovat yhtä rikki kuin muutoinkin ovat, kun tajuavat että varattu vain käytti heidän kehoaan eikä pitänyt heitä vaimomateriaalina
Kuule kaikkein lyhimmän tikun näissä vetää se, joka kelpaa sille pettäjälle vaimomateriaaliksi.
Väärin. Se vaimo elelee tyytyväisenä miehen rahoilla samalla kun kakkosnainen on vain ränni, johon mies tuuppaa spermansa silloin tällöin.
Tuskin näistä asioista kannattaa alkaa vääntämään, sillä selvästikin molemmissa on omia hyviä ja huonoja puolia.
Näinpä. Itse tiedän tapauksia laidasta laitaan, niitä joissa sanotaan, että ei ihme, niitä, joissa ihmetellään miksi, törkeitä tapauksia ja laimeita tapauksia. On ollut pettäjissä, puolusoissa ja kolmansissa osapuolissa hyvät, pahat ja rumat kaikissa rooleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. On sellaisiakin ihmissuhteita, joissa on lähes pelkästään niitä huonoja puolia. Tuossa tuotiin esiin raha, muttei se pettäjä välttämättä ole mikään rikas elättäjä. Se voi olla vaikka työtön alkoholisoitunut elätti joka makaa sohvalla juomassa kaljaa ja v*ttuilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa edes monen kohdalla ole kysymys pelkästään tai enimmäkseen seksistä. Parisuhteisiin on menty nuorena oikein tuntematta itseä tai tietämättä millaisen ihmisen seurasta eniten nauttii. Aika on kulunut ja on tullut perustettua perhe, hankittua asunnot ja lainat. Elämä rullaa tasaista pulkkamäkeä hautaa kohti ja kaikki päivät muistuttaa toisiaan. Sitten jossain tutustuu ihmiseen, joka tuntuukin ymmärtävän jotenkin paremmin kuin se henkilö jonka kanssa päätyi nuorena yhteen. Ja tähän lisätään sitten se että sattuukin olemaan vielä jotain kemiaa. Tämä nyt vain on sellainen yhtälö, mikä on vaikea ohittaa. Jokainen toivoo että elämä tuntuisi joltain ja kun se pitkästä aikaa yhtäkkiä tuntuu. Ei näitä tilanteita etsitä. Ne tulee vaan vastaan ja toiset tarttuu mahdollisuuteen.
Salasuhteilussa ja pettämisessä ei ole mitään kaunista. Se on väkivaltaa. Ei se miksikään muutu vaikka kuinka yrittäisi maalailla ja muovailla sitä kauniiksi.
Jos haluaa muuta niin ensin erotaan eikä salasuhteilla.
Kun sitten joku tämän neuvon mukaisesti sanoo ottavansa eron siksi, että elämä rullaa tasaisesti ja kaikki päivät muistuttaa toisiaan, niin hän saa varmaan valtaisan määrän yläpeukkuja. Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisille on, itselle se ei sovi. Ainoa syy valehdella minulle uskottomuudesta on se, että halutaan riistää minulta oikeus päättää itse jatkanko suhdetta uskottomuuden jälkeen vai en. Ja tällainen minun päätäntävaltani ylitse kävely osoittaa niin syvää kunnioituksen puutetta, ettei sellaisesta pääse yli.
No, kirjoituksessa, johon vastasin, mainittiin suoraan halu maistella ruohoa aidan toiselta puolelta. Tällaisessa tilanteessa keskustelu suhteen avaamisesta olisi ollut hyödyksi, riippumatta siitä, mihin tulokseen päädytään.
Varattu mies erosi vaimostaan, kun olin laittanut sen suhteemme ehdoksi. Myöhemmin tiemme erosivat ja mies meni naimisiin uuden naisen kanssa. Nyt on eroamassa nykyisestä vaimostaan, kun olen laittanut sen suhteemme ehdoksi.
Ei liity aloitukseen muuten kuin siten, että näinkin päin sitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kirjoituksessa, johon vastasin, mainittiin suoraan halu maistella ruohoa aidan toiselta puolelta. Tällaisessa tilanteessa keskustelu suhteen avaamisesta olisi ollut hyödyksi, riippumatta siitä, mihin tulokseen päädytään.
Joo, no varmasti monesti näinkin. Mutta ihmisten toiveet ja tarpeet suhteelle ei ole missään tyhjiössä, vaan ne voi riippua ympäröivästä todellisuudesta. Joku voi kallistua monogamiseen suhteeseen, kun luulee kumppaninkin sitä toteuttavan, mutta haluaisikin avointa jos saisi tietää ettei kumppanikaan ole pitänyt omaa osaansa sopimuksesta. Joku toinen sitten taas mieluummin eroaa, kun ymmärtää ettei uskollista monosuhdetta ole tämän puolison kanssa tarjolla. Ei ne toiveet ja valinnat ole välttämättä samoja puutteellisella vs riittävällä tiedolla.
Miksi jotkut pitää naisia vain spermaränneinä tms.? Aivan kuin nainen ei saisi seksissä yhtään mitään. En mä ainakaan suostu kenenkään kanssa seksiin jos en sitä itse halua ja nauti siitä kyseisen ihmisen kanssa. Mulla on seksisuhde vanhemman varatun miehen kanssa ja mä todellakin himoitsen tuota miestä. Meillä on hyvää seksiä ja kyllä mäkin siinä tyydytyksen saan. Miestä en huolisi parisuhteeseen koska miksi ihmeessä haluaisin parisuhteen miehen kanssa joka on ylläpitänyt salasuhdetta toiseen naiseen nyt pian kaksi vuotta.
Luojan kiitos! Mies oli tyhmä kuin saapas mutta iso muna sillä oli,halusin että pitää turpansa kiinni ja panee. Sen jälkeen ulos. Olisin varmaan panikonut jos se ääliö olisi ruvennut puhumaan että jättää avovaimonsa vuokseni.