Miksi aborttioikeus on sinulle niin kamala asia?
Taloudellisesta näkökulmasta abortti tulee yhteiskunnalle halvemmaksi kuin vuosien peruskoulu & toinen aste, lapsilisät, neuvolat jne. Valitus verorahojen käytöstä ei siis oikein toimi.
Kommentit (855)
MITÄ RAHKAA VOIPI JUMALAN PYHÄ KARITSA SYÖDÄ TUOMITESSAAN ELÄVIÄ JA KUOLLEITA? KÄYKÖ SE X-TRA VANUKAS VAI ONKO OLTAVA MILBONAA????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nythän meilä on jo pitkä rekisteri näistä laillisista murhista tehneistä. Murha kun ei vanhene koskaan, niin...
Tuo on laiton uhkaus. Nyt kannattaa ihan oikeasti tukkia se ruma leipäläpi.
Voi kun et tiedä laista mittään...
Aina enemmän kuin sinä. Ladopas tähän lakipykälät, joiden perusteella väität, että laillisesta terveydenhuollon toimenpiteestä voidaan takautuvasti langettaa murhatuomio.
Lakeja voidaan muuttaa.
Jos pidämme tuota pätevänä argumenttina, voimme seuraavaksi todeta, että ihan yhtä hyvin lakeja voidaan si
Ja lihansyönnistä laitonta. Lakejahan voi muuttaa, eiks ni 😂
Käy mulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siitäkö ne sun psykoosit johtuvatkin? Kiva tietää, mutta hoitoa tarvitset joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella ihmisellä on mielestäni oikeus elää. Siinä syy, miksi ajattelen, että abortti on väärin. Oikeasti suurin osa aborteista tehdään mukavuussyistä, kun ei viitsitä pitää lasta tai ajatellaan, että elämä menisi siitä pilalle. Ei se pilalle mene, mutta muuttuuhan se lopullisesti. Olen itse kokenut "yllätys"raskauden hankalassa elämäntilanteessa ja hankalassa ihmissuhteessa. Päätös vauvan pitämisestä oli kuitenkin helppo, koska en halunnut tappaa häntä.
Sinä teit noin, joku muu haluaa tehdä eri tavoin.
Sairaat ihmiset haluaa m urhata, näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siitäkö ne sun psykoosit johtuvatkin? Kiva tietää, mutta hoitoa tarvitset joka tapauksessa.
Se oli sulle. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli sulle. ;)
Koita jo ihmisraukka päästä tuosta projisoinnista. Se ei auta sinua. Ensimmäinen askel paranemiseen on se, että myönnät tilasi ja haet rohkeasti apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli sulle. ;)
Koita jo ihmisraukka päästä tuosta projisoinnista. Se ei auta sinua. Ensimmäinen askel paranemiseen on se, että myönnät tilasi ja haet rohkeasti apua.
Ymmärrähän kuule itse, että m urhaaminen ei ole OK.
Ja joku viel alapeukuttaa kommentin missä sanotaan, että m urhaaminen ei ole ok :D
ootte te hulluja
"Kyllä tiede sanoo juuri noin mitä kirjoitin."
Korkeintaan pseudotiede. Olet pelkkä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli sulle. ;)
Todellisuudentajusi on hämärtynyt akuutin psykoosin vuoksi. Ole ystävällinen ja lopeta sairaat hokemasi. Soita 112.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli sulle. ;)
Todellisuudentajusi on hämärtynyt akuutin psykoosin vuoksi. Ole ystävällinen ja lopeta sairaat hokemasi. Soita 112.
Mitä sairasta siinä että ei pidä m urhaamista hyvänä asiana?
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella ihmisellä on mielestäni oikeus elää. Siinä syy, miksi ajattelen, että abortti on väärin. Oikeasti suurin osa aborteista tehdään mukavuussyistä, kun ei viitsitä pitää lasta tai ajatellaan, että elämä menisi siitä pilalle. Ei se pilalle mene, mutta muuttuuhan se lopullisesti. Olen itse kokenut "yllätys"raskauden hankalassa elämäntilanteessa ja hankalassa ihmissuhteessa. Päätös vauvan pitämisestä oli kuitenkin helppo, koska en halunnut tappaa häntä.
On pula tuki- ja sijaisvanhemmista, oletko toiminnassa mukana?
Vierailija kirjoitti:
Ja joku viel alapeukuttaa kommentin missä sanotaan, että m urhaaminen ei ole ok :D
ootte te hulluja
Voi lapsikulta, kun ei ole kyse mistään "murhasta!111" vaan lääketieteellisestä toimenpiteestä.
MITÄ RAHKAA VOIPI JUMALAN PYHÄ KARITSA SYÖDÄ TUOMITESSAAN ELÄVIÄ JA KUOLLEITA? KÄYKÖ SE X-TRA VANUKAS VAI ONKO OLTAVA MILBONAA???? VASTATKAA JO SAATANA! TAIKKA MINÄ MENEN JA KUMOAN VIININ ELIKKÄ JEESUKSEN KRISTUKSEN VEREN NISKAANNE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootte te hulluja
Voi lapsikulta, kun ei ole kyse mistään "murhasta!111" vaan lääketieteellisestä toimenpiteestä.
Voi rakas mussukka.. Mitä tässä "toimenpiteessä" alkaneelle elämälle tapahtuu?
Ja lihansyönnistä laitonta. Lakejahan voi muuttaa, eiks ni 😂