Miksi miehet kiinnostuvat minusta, vaikka olen naimisissa
Oleva nelikymppinen perheenäiti? Suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta, puhuvat yhteenmuutosta jne?
Muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin otettavissa ja rajaton. Opettele rajojen vetämistä, niin kunnioittava etäisyys sinua kohtaan säilyy.
Kukaan ei ole ottanut minua mihinkään. Kaikki miehet ovat aina kohdelleet minua kunnioittavasti.
ap
Voivat käyttäytyä kohteliaasti, mutta ei ole kunnioittavaa nuo yhteenmuuttopuheet ja henkevien keskusteleminen kanssasi. Tai toiselta nimeltään se on rajan ylittämistä. Tiedän kyllä hyvin sen kohteliaan tyylin, mutta kuitenkin pyritään iholle. Opin jo nuorena tunnistamaan nämä ja välttämään tiettyjä tilanteita. Silti vedän edelleen miehiä puoleeni varmaan samalla tavalla kuin sinäkin. Sille en voi mitään, mutta täytyy vaan skarpata, ettei ajaudu kuuntelijaksi ja ystäväksi.
Mitenkäs sinä tuollaisiin keskusteluihin heidän kanssaan päädyt? Ei minulle vaan yleensä naapurit tai työkaverit ehdottele yhteenmuuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin otettavissa ja rajaton. Opettele rajojen vetämistä, niin kunnioittava etäisyys sinua kohtaan säilyy.
Kukaan ei ole ottanut minua mihinkään. Kaikki miehet ovat aina kohdelleet minua kunnioittavasti.
ap
Jos ehdottelee naimisissa olevalle naiselle yhteenmuttoa, niin siitä on kunnioitus kaukana.
Samaa mieltä kuin edellinen, olet aika rajaton, opettele tervettä rajojen vetoa ihmissuhteissa.
No mies arveli, että en ole nykyisessä parisuhteessani onnellinen. Hän oli itse eronnut neljä vuotta sitten ja hänen mielestään minä elin nyt vastaavaa vaihetta kuin hän neljä vuotta sitten.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen 40v nainen ja juttelen töissä ja harrastuksessakin olevien miesten ja naisten kanssa mielelläni. Yksikään ei ole puhunut yhteenmuutosta vaan lähinnä normaaleista päivän asioista. Moni kertoo mitä on tehnyt oman perheen kanssa, mutta useimmiten treeneissä jutellaan treeneistä ja töissä yksityiselämästäkin. Tapansa toki kullakin. En toki ole mikään missi, mutta vaikea silti uskoa, että kukaan lähestyy todella kaunistakaan naimisissa olevaa naista tuollaisilla puheilla. Lisäksi useimmat tuntemani yli 40v miehet ovat itsekin naimisissa.
Itse torjun naimisissa olevien miesten lähestymisen (jos siis käyttävät sormusta, muista ei voi tietää). Kaikki keskustelijat ovat olleet sellaisia miehiä, joilla erosta 4-5 vuotta aikaa.
ap
No miksi et torju samalla tavalla sinkkumiesten lähestymisiä? Olet itse kuitenkin naimisissa.... "ongelman " ydin taisi nyt löytyä.
Siispä ihan tietoisesti nautiskelet sinkkumiesten lähestymisestä ja ihastumisesta. Vedätät pikkaisen. Ei ole nyt ihan oikein toimittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos ehdottelee naimisissa olevalle naiselle yhteenmuttoa, niin siitä on kunnioitus kaukana.
Samaa mieltä kuin edellinen, olet aika rajaton, opettele tervettä rajojen vetoa ihmissuhteissa.
No mies arveli, että en ole nykyisessä parisuhteessani onnellinen. Hän oli itse eronnut neljä vuotta sitten ja hänen mielestään minä elin nyt vastaavaa vaihetta kuin hän neljä vuotta sitten.
ap
Taidat olla sellainen miellyttäjä. Et osaa tai halua kertoa asoita tarpeeksi suoraan ja selvästi. Annat toisen kuvitella omiaan ja viedä juttua mihin haluaa ihan liian pitään, ilman että itse teet asialle mitään muuta uin myötäilet ja hymyilet jne. Et korjaa ja oikaise tarvittaessa.
Kuulostaa kyllä nyt siltä, että nimenomaan nautit itse tuosta random miesten huomiosta ihan tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Taidat olla sellainen miellyttäjä. Et o
Minä taas luulen, että miesten kuuluu itse ottaa vastuu itsestään. Kaikille olen rehellisesti kertonut, että olen naimisissa ja sormukset on olleet paikallaan viimeiset 20 vuotta ja edelleen ovat.
ap
Olen tehnyt sellaisen huomion, että niillä miehillä, joihin ihastun ja jotka minuun ihastuvat, on lähes poikkeuksetta ollut äitisuhteessaan jotain häikkää. En kiinny muunlaisiin miehiin. Ymmärtääkseni olen samalla kertaa lempeä ja vaativa. Ehkä nämä ominaisuudet vetoavat miehiin, joilla on ollut jotakin häiriötä varhaisessa kiintymyssuhteessaan.
ap
Ujona, empaattisena, hyvänä kuuntelijana ja ex-kaunottarena tunnistan ilmiön. Ymmärsin tämän kuvion jo nuorena ja onneksi läheiset naiset neuvoivat tällaisissa asioissa. Miehet lähestyivät mm. työpaikoilla ja pyrkivät henkisesti iholle ja siitä etenemään, mutta eivät sentään yhteenmuuttoa ehdottaneet. Oikein kohteliaasti kyllä käyttäytyivät noin muuten. En käynyt edes viihteellä, mutta silti näitä miehiä hakeutui seuraani. Olin varmasti sopiva kohde myös sen takia, että olin vähän yksinäinen enkä missään suosituissa sisäpiireissä. Jossakin vaiheessa, kun menetin hehkeyteni, nämä ongelmat loppuivat.
He ovat kiinnostuneita sinusta.
Kaikkia eivät kiinnosta varatut, heitä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen 40v nainen ja juttelen töissä ja harrastuksessakin olevien miesten ja naisten kanssa mielelläni. Yksikään ei ole puhunut yhteenmuutosta vaan lähinnä normaaleista päivän asioista. Moni kertoo mitä on tehnyt oman perheen kanssa, mutta useimmiten treeneissä jutellaan treeneistä ja töissä yksityiselämästäkin. Tapansa toki kullakin. En toki ole mikään missi, mutta vaikea silti uskoa, että kukaan lähestyy todella kaunistakaan naimisissa olevaa naista tuollaisilla puheilla. Lisäksi useimmat tuntemani yli 40v miehet ovat itsekin naimisissa.
Itse torjun naimisissa olevien miesten lähestymisen (jos siis käyttävät sormusta, muista ei voi tietää). Kaikki keskustelijat ovat olleet sellaisia miehiä, joilla erosta 4-5 vuotta aikaa.
ap
Minä taas pystyn juttelemaan ja ystävystymään miesten kanssa varsinkin töissä, ilman että he tulevat iskemään. No ok pari kertaa olen sanonut suoraan etten ole kiinnostunut, mutta nämäkin häntäheikit ovat yrittäneet saada minua sänkyynsä eivät muuttamaan yhteen kanssaan. Ehkä syytä olisi vaikka puhua miehestäsi tai perheestäsi enemmän, jos silloin uskovat helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt sellaisen huomion, että niillä miehillä, joihin ihastun ja jotka minuun ihastuvat, on lähes poikkeuksetta ollut äitisuhteessaan jotain häikkää. En kiinny muunlaisiin miehiin. Ymmärtääkseni olen samalla kertaa lempeä ja vaativa. Ehkä nämä ominaisuudet vetoavat miehiin, joilla on ollut jotakin häiriötä varhaisessa kiintymyssuhteessaan.
ap
Ehkäpä juuri myöndit ihastuneesi muihin kuin omaan mieheesi. Kyllä kai se jojon olet ihastunut sen huomaa. Se selittääkin paljon.
Minua lähestyy usein 153-senttisiä ortopedejä ja 216-senttisiä turnipsinviljelijöitä. Annan pitemmittä puheitta molemmille pakit.
Yksituumainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ehkäpä juuri myöndit ihastuneesi muihin kuin omaan mieheesi. Kyllä kai se jojon olet ihastunut sen huomaa. Se selittääkin paljon.
Tottakai pitkässä parisuhteessa tapahtuu ihastumisia paljonkin, se on selvä. 20 vuotta on pitkä aika.
ap