Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet kiinnostuvat minusta, vaikka olen naimisissa

Vierailija
25.01.2025 |

Oleva nelikymppinen perheenäiti? Suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta, puhuvat yhteenmuutosta jne?

Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yleensä edes ajaudut tuollaisiin keskusteluihin tai niiden kohteeksi? Olet ilmeisesti liiankin hyvä kuuntelija ja alistunut. Sinusta saa helposti otteen. 

Vierailija
22/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäänsä keskustelet yhteisestä tulevaisuudesta näiden kanssa, jos olet onnellisesti naimisissa?

He aloittavat keskustelun ko aiheesta. Itse vastaan, että en keskustele aiheesta, joten se keskustelu loppuu aina lyhyeen :D

Siellä suljetulla aika käy pitkäksi, joten on aikaa keksiä tulevaisuuteen mukajuttuja. Älä kuuntele muita potilaita, vaan keskity omaan toipumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ns. turhaanseisottaja?

No minkäslainen minä sinun mielestäsi saan olla? Onko kenties niin, etten minkäänlainen?

Näin nyt kuitenkin asia on, että em. kaltaiset mieshenkilöt lähestyvät minua, haluavat keskustella kanssani ja osa haluaa minut itselleen. Tuntuu häkellyttävältä. Siksi kysyin, löytyykö muilta vastaavanlaisia kokemuksia.

ap

Vierailija
24/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehet kertovat ap:lle heti pituutensa , tai sitten ap:lla on aina mittanauha mukana.

Niin tai sitten aapeen jutut on ihan skeidaa.

Vierailija
25/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä tietysti. Älä tuputa ittees. Eikös sun suustasi irtoa lause: Olen naimisissa, joten kiitos ei. Toinen vaihtoehto on todellakin että tyrkytät itseesi ja kaipaat huomiota jota ukkos ei anna. Kolmas vaihtoehto on, että juttu on trolli. Väität olevas ujo, hahhaa, tulipa lauantainaurut, ei ujot jää ees kuuntelee moisia törinöitä ja vaan poistuvat takavasemmalle, niinkuin muutkin järkevät ihmiset.

Vierailija
26/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet niin hyvännäköinen ja haluttava että miehet kuolaa perääsi. Tämähän oli jutun pointti ja tuon halusit kuulla 🤭😅

Itekin olen nelikymppinen naimisissa oleva perheenäiti ja vientiä olisi jos vaan peliin mukaan lähtisin. Mitä sitä nyt ihmettelemään. Ei se naimisissa olo ja lapset nyt automaattisesti tarkoita sitä että nainen on ruma ja epähaluttava. Varmaan monella muullakin naimisissa olevalla nelikymppisellä perheenäidillä vientiä riittäisi. Ei se kai nyt niin harvinaista ole että siitä pitää ihan keskustelu aloittaa?

Ja jatkan vielä että siinä kohtaa kun miehet alkaa puhua yhteisestä tulevaisuudesta ja yhteenmuutosta ym niin kyllä siinä on jo vähintään flirttiin lähdetty mukaan. Jos on oikeasti asialliset välit työkaveriin niin ei hän nyt ihan puskista tule sanomaan (edes sinkulle) että nyt hei muutetaankin yhteen! Ellei nyt vitsillä heitä jotain "vaimomateriaalia" juttua jos on vaikka leiponut koko työporukalle jotakin ja tuollaisenkin heiton kuulee vaan sellaiselta jonka kanssa on välit sellaiset että läpää lentää.

Vierailija
27/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäänsä keskustelet yhteisestä tulevaisuudesta näiden kanssa, jos olet onnellisesti naimisissa?

He aloittavat keskustelun ko aiheesta. Itse vastaan, että en keskustele aiheesta, joten se keskustelu loppuu aina lyhyeen :D

Siellä suljetulla aika käy pitkäksi, joten on aikaa keksiä tulevaisuuteen mukajuttuja. Älä kuuntele muita potilaita, vaan keskity omaan toipumiseen.

En ole eläessäni ollut suljetulla. Sinne ei taida päästä ilman diagnoosia?

Oletko vanhapiika, vai miksi sinuun sattuu?

ap

Vierailija
28/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä tietysti. Älä tuputa ittees. Eikös sun suustasi irtoa lause: Olen naimisissa, joten kiitos ei. Toinen vaihtoehto on todellakin että tyrkytät itseesi ja kaipaat huomiota jota ukkos ei anna. Kolmas vaihtoehto on, että juttu on trolli. Väität olevas ujo, hahhaa, tulipa lauantainaurut, ei ujot jää ees kuuntelee moisia törinöitä ja vaan poistuvat takavasemmalle, niinkuin muutkin järkevät ihmiset.

Ei mikään edellä mainituista vaihtoehdoista. Olet huono ihmistuntija.

ap

Vierailija
29/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, äsken jouduin kaupasta poistumaan sivuovesta kun tuli 189cm pitkä mies tyrkyttämään kihla- sormusta.  Oli diplomi-insinööri.

Tämähän se on meitsilläkin. Komistukset änkee joka paikassa kosimaan. 

Vierailija
30/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei löydy moisia kokemuksia, eikä tarvitsekkaan. Jos joku ees yrittäis moista, tekisin selväksi napakasti, ettei kiinnosta.

Vierailija
31/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetät ympärillesi lumppu-signaaleja ja miehet ajattelevat, että sinulta irtoaa helposti sopivilla puheilla. 

Vierailija
32/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas olet,sinussa on sitä jotain mitä en osaa selittää vau.

Vierailija
33/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa tämå tapahtuu? Seksin jälkeen?

Vierailija
34/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvissä työpaikoissa olevia, korkeasti koulutettuja, johtavassa asemassa ja pääosin yli 187cm pitkiä miehiä, joten luulisi, että vapaita naisiakin löytyisi..

ap

Pelimiehiä. Etsivät vain seksiä.

Vierailija
35/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet niin hyvännäköinen ja haluttava että miehet kuolaa perääsi. Tämähän oli jutun pointti ja tuon halusit kuulla 🤭😅

Itekin olen nelikymppinen naimisissa oleva perheenäiti ja vientiä olisi jos vaan peliin mukaan lähtisin. Mitä sitä nyt ihmettelemään. Ei se naimisissa olo ja lapset nyt automaattisesti tarkoita sitä että nainen on ruma ja epähaluttava. Varmaan monella muullakin naimisissa olevalla nelikymppisellä perheenäidillä vientiä riittäisi. Ei se kai nyt niin harvinaista ole että siitä pitää ihan keskustelu aloittaa?

Mielestäni olen ihan tavallisen näköinen.

ap

Vierailija
36/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen työkaveri?

ap

Vierailija
37/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 187 cm, oletko neuvolassa töissä?

Itselle tuli mieleen jokin vajaakykyisten hoitoyksikkö.

Vierailija
38/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvissä työpaikoissa olevia, korkeasti koulutettuja, johtavassa asemassa ja pääosin yli 187cm pitkiä miehiä, joten luulisi, että vapaita naisiakin löytyisi..

ap

Pelimiehiä. Etsivät vain seksiä.

Kyllä, osalla voi olla varhaisen  kiintymyssuhteen häiriö.

ap

Vierailija
39/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa tämå tapahtuu? Seksin jälkeen?

Keskustellessa elämästä noin yleensä.

ap

Vierailija
40/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska maailmalla on paljon avioliiton rikkojia jotka saa egobooztin ja kikseja jos saavat avio- tai parisuhteessa olevan henkilön lankeamaan heihin.

Et ole ainoa jolle he tuota tekevät. Tuo myös tarkoittaa sitä etteivät he arvosta sinua ihmisenä.