Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet kiinnostuvat minusta, vaikka olen naimisissa

Vierailija
25.01.2025 |

Oleva nelikymppinen perheenäiti? Suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta, puhuvat yhteenmuutosta jne?

Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oikein kuljeskelet keskustelemassa miesten kanssa elämästä kun sulla on perhekin? Noin siinä käy, jos keskustelee miesten kanssa syvällisiä eikä torppaa niitä ihastuneita signaaleja. Tämän takia pidän itse sellaisen rajan, etten kaveeraa miesten kanssa enkä antaudu henkeviin keskusteluihin.

Vierailija
82/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin otettavissa ja rajaton. Opettele rajojen vetämistä, niin kunnioittava etäisyys sinua kohtaan säilyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä oikein kuljeskelet keskustelemassa miesten kanssa elämästä kun sulla on perhekin? Noin siinä käy, jos keskustelee miesten kanssa syvällisiä eikä torppaa niitä ihastuneita signaaleja. Tämän takia pidän itse sellaisen rajan, etten kaveeraa miesten kanssa enkä antaudu henkeviin keskusteluihin.

Minun uskontoni sallii naisten liikkumisen kodin ulkopuolella.

ap

Vierailija
84/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niin otettavissa ja rajaton. Opettele rajojen vetämistä, niin kunnioittava etäisyys sinua kohtaan säilyy.

Kukaan ei ole ottanut minua mihinkään. Kaikki miehet ovat aina kohdelleet minua kunnioittavasti.

ap

Vierailija
85/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia että näytät hieman bimbolta.. Eli seksi kiinnostaa, eikä siihen tarvitse sun kanssa rakettitiedettä. 

Sulla värjätyt hiukset, vahva meikki ja tekoripset. 

Ole hyvä

T. Mies 38

Vierailija
86/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen työkaveri?

ap

Mä ainakin oletin että työkaverit. En ajatellut että naimisissa oleva perheenäiti tapailee miehiä ihan vapaa-ajalla ja ajautuu heidän kanssaan syvällisiin keskusteluihin. Siis niin syvällisiin että miehet ovat jo muuttamassa yhteen. Ilmeisesti haluat ymmärtää miehiä, tukea heitä ja antaa parisuhdeneuvoja ja noi on niitä tilanteita jotka mies tulkitsee että nainen on kiinnostunut. Haluaisitko että oma miehesi olisi "kaltoinkohdeltujen" naisten ymmärtäjä, tukija ja se jolle kaikki naiset soittaa kun elämässä vaikeaa? Älä päästä vastakkaista sukupuolta noin lähelle ja ongelma on sillä ratkaistu.

Ehkä maailmankuvasi nyt laajenee. Kyllähän ihmisiä tapaa vaikkapa kaupassa, politiikassa, harrastuksissa, lasten harrastuksissa jne.

ap

Lasten harrastuksissa kuuntelet miehiltä tuollaisia juttuja? Miksi suostut siihen?

Vierailija
87/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet niin hyvännäköinen ja haluttava että miehet kuolaa perääsi. Tämähän oli jutun pointti ja tuon halusit kuulla 🤭😅

Itekin olen nelikymppinen naimisissa oleva perheenäiti ja vientiä olisi jos vaan peliin mukaan lähtisin. Mitä sitä nyt ihmettelemään. Ei se naimisissa olo ja lapset nyt automaattisesti tarkoita sitä että nainen on ruma ja epähaluttava. Varmaan monella muullakin naimisissa olevalla nelikymppisellä perheenäidillä vientiä riittäisi. Ei se kai nyt niin harvinaista ole että siitä pitää ihan keskustelu aloittaa?

Mielestäni olen ihan tavallisen näköinen.

ap

No jos usein miehet ovat sinuun ihastuneita, tai sinusta kiinnostuneita, kuten vaikuttaa olevan, niin olet tavallista viehättämässtä päästä. Pelkkä suora ulkonäkö toki on tärkeä tekijä useiden miesten kiinnostuksen kohteeksi päätymisessä, mutta myös esim. naisellisuus tai vaikkapa herttaisuus vetoaa moniin miehiin.

Vierailija
88/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia että näytät hieman bimbolta.. Eli seksi kiinnostaa, eikä siihen tarvitse sun kanssa rakettitiedettä. 

Sulla värjätyt hiukset, vahva meikki ja tekoripset. 

Ole hyvä

T. Mies 38

En ole värjännyt hiuksia yli 10 vuoteen. En juuri meikkaa. Tekoripsiä ei ole. Näytän lähinnä asialliselta tai sitten lenkkeilijältä (vapaa-aikana).

ap

Vierailija
89/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 40v nainen ja juttelen töissä ja harrastuksessakin olevien miesten ja naisten kanssa mielelläni. Yksikään ei ole puhunut yhteenmuutosta vaan lähinnä normaaleista päivän asioista. Moni kertoo mitä on tehnyt oman perheen kanssa, mutta useimmiten treeneissä jutellaan treeneistä ja töissä yksityiselämästäkin. Tapansa toki kullakin. En toki ole mikään missi, mutta vaikea silti uskoa, että kukaan lähestyy todella kaunistakaan naimisissa olevaa naista tuollaisilla puheilla. Lisäksi useimmat tuntemani yli 40v miehet ovat itsekin naimisissa.

Vierailija
90/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen työkaveri?

ap

Mä ainakin oletin että työkaverit. En ajatellut että naimisissa oleva perheenäiti tapailee miehiä ihan vapaa-ajalla ja ajautuu heidän kanssaan syvällisiin keskusteluihin. Siis niin syvällisiin että miehet ovat jo muuttamassa yhteen. Ilmeisesti haluat ymmärtää miehiä, tukea heitä ja antaa parisuhdeneuvoja ja noi on niitä tilanteita jotka mies tulkitsee että nainen on kiinnostunut. Haluaisitko että oma miehesi olisi "kaltoinkohdeltujen" naisten ymmärtäjä, tukija ja se jolle kaikki naiset soittaa kun elämässä vaikeaa? Älä päästä vastakkaista sukupuolta noin lähelle ja ongelma on sillä ratkaistu.

Ehkä maailmankuvasi nyt laajenee. Kyllähän ihmisiä tapaa vaikkapa kaupassa, politiikassa, harrastuksi

No miksi en? Kuuntelen ihmisiä mielelläni. Se on osa ammattitaitoanikin.

ap

Vierailija
91/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen 40v nainen ja juttelen töissä ja harrastuksessakin olevien miesten ja naisten kanssa mielelläni. Yksikään ei ole puhunut yhteenmuutosta vaan lähinnä normaaleista päivän asioista. Moni kertoo mitä on tehnyt oman perheen kanssa, mutta useimmiten treeneissä jutellaan treeneistä ja töissä yksityiselämästäkin. Tapansa toki kullakin. En toki ole mikään missi, mutta vaikea silti uskoa, että kukaan lähestyy todella kaunistakaan naimisissa olevaa naista tuollaisilla puheilla. Lisäksi useimmat tuntemani yli 40v miehet ovat itsekin naimisissa.

Itse torjun naimisissa olevien miesten lähestymisen (jos siis käyttävät sormusta, muista ei voi tietää). Kaikki keskustelijat ovat olleet sellaisia miehiä, joilla erosta 4-5 vuotta aikaa.

ap

Vierailija
92/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
93/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ap näyttää olevan lukutaidoton. Oli tuo ikä aloituksessa nelikymppinen ja yhdessä vastauksessa kirjoittaa olevansa nelikutonen., elinlähempänä viittä-kun neljääkymmentä. Ja mitä ap pystyi tuon aiemmin kirjoitettuun ikäasiaan vastaamaan. Vain TÄH. 

Ottamatta nyt muuten kantaa onko trolli vai ei, mutta ympäripyöreästi sanottuna "nelikymppinen" pitää ihan hyvin sisällään tarkennuken, 46v.

46-vuotis siis voi sanoa summittaisesti olevansa "nelikymppinen", mikä ei ole tarkka määre ja ilmaisu.

Vierailija
94/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen työkaveri?

ap

Ehkä maailmankuvasi nyt laajenee. Kyllähän ihmisiä tapaa vaikkapa kaupassa, politiikassa, harrastuksissa, lasten harrastuksissa jne.

ap

Tarkoitatkin nyt sellaista ihan vitsillä heitettyä: "Muuta mun kanssa yhteen!" , kun kerrot, että harrastat ruoanlaittoa ja teet herkkuruokia harva se päivä tms.?

Vierailija
95/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Sitten olen mä 45v sinkkunainen josta asialliset miehet ei kiinnostu. Olen ihan tavallinen nainen joten ihan turha tulla soittamaan suutansa, että olen ruma, lihava tms.

Vierailija
96/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen työkaveri?

ap

Ehkä maailmankuvasi nyt laajenee. Kyllähän ihmisiä tapaa vaikkapa kaupassa, politiikassa, harrastuksi

En tarkoita. Yksikin mies alkoi painostaa yhteenmuutolla ja oli jo varaamassa aikaa pankkiin, että voi maksaa mieheni ulos rivitaloasunnostamme. Luonnollisesti en tavannut ko. miestä enää.

ap

Vierailija
97/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Sitten olen mä 45v sinkkunainen josta asialliset miehet ei kiinnostu. Olen ihan tavallinen nainen joten ihan turha tulla soittamaan suutansa, että olen ruma, lihava tms.

Nii, tätä juuri miehissä ihmettelen. Onkohan sitten kyseessä jokin alkukantainen juttu, että mies haluaa voittaa naaraan itselleen toiselta urokselta, tai sitten jokin ajatus, että parhaat naiset on naimisissa? Minäkin olen ollut saman miehen kanssa 20 vuotta.

ap

Vierailija
98/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista. Ei minulle kukaan ole ehdotellut mitään yhteenmuuttoa ellen ole ollut miehen kanssa suhteessa. Eikä kukaan täyspäinen mies edes tosissaan toimi noin, jos ei pohjalla ole jo syvällinen yhteys. Outoja tuttuja sulla.

Ap on viehättävä, miehet vähän hullaantuu, ap ruokkii ihastusta, eikä aseta rajoja. Ja sitten hups miehellä vähän keulii ja mielikuvitus lentää, vaikka tuskin noita yhteenmuuttojuttuja ihan tosissaan silti heittävät. Ap nauttii miesten ihastuksesta ja huomiosta, eikä tee mitään laittaakseen stoppia, ja päivittelee sitten, että miten nuo miehet nyt tuolla lailla, hänhän on naimisissa ja kaikkea. Ap voipi katsoa vähän peiliinkin. Voisi itse ihan pienillä toimilla estää tuollaisen kuvion muodostumisen halutessaan. Onko ap jopa koukussa viehätysvoimansa testaamiseen? 

Vierailija
99/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii, tätä juuri miehissä ihmettelen. Onkohan sitten kyseessä jokin alkukantainen juttu, että mies haluaa voittaa naaraan itselleen toiselta urokselta, tai sitten jokin ajatus, että parhaat naiset on naimisissa? Minäkin olen ollut saman miehen kanssa 20 vuotta.

ap

Niin eli olen miesten silmissä alinta kastia. Kiva. 

Vierailija
100/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vaikuttaa samanlaiselta kahelilta kuin se yksi tapaus, joka suolsi toistuvasti hevostalli.netiin juttuja siitä, kuinka haluttu ja seksikäs hän onkaan. Miehet kuulemma rakastuvat häneen yhdestä katseesta. Voihan tietysti olla, että aloittaja on sama bimbo.