Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet kiinnostuvat minusta, vaikka olen naimisissa

Vierailija
25.01.2025 |

Oleva nelikymppinen perheenäiti? Suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta, puhuvat yhteenmuutosta jne?

Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko miehet kertovat ap:lle heti pituutensa , tai sitten ap:lla on aina mittanauha mukana.

Niin tai sitten aapeen jutut on ihan skeidaa.

Miehet ottavat itse puheeksi. Ilmeisesti kokevat olevansa pitkiä ja ajattelevat sen olevan jokin meriitti minun silmissäni.

ap

Vierailija
42/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tyhmä kysymys, mutta vastaan silti. No, koska haluavat harrastaa seksiä kanssasi, eikä mitään muuta. Miehet kyllä kertovat vaikka mitä sinulle , mutta eivät oikeasti tarkoita sitä mitä he sanovat.

Ei tarvitse kiittää minua. N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tyhmä kysymys, mutta vastaan silti. No, koska haluavat harrastaa seksiä kanssasi, eikä mitään muuta. Miehet kyllä kertovat vaikka mitä sinulle , mutta eivät oikeasti tarkoita sitä mitä he sanovat.

Tämä!  Seksin takia miehet ovat kiinnostuneita naisista.

Vierailija
44/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska maailmalla on paljon avioliiton rikkojia jotka saa egobooztin ja kikseja jos saavat avio- tai parisuhteessa olevan henkilön lankeamaan heihin.

Et ole ainoa jolle he tuota tekevät. Tuo myös tarkoittaa sitä etteivät he arvosta sinua ihmisenä. 

Eivät he mitään pysty rikkomaan. Toki tiedän, että miesten mielestä nainen, jonka joku on kelpuuttanut avioliittoon, on tavoittelemisen arvoinen. Kilpailuvietti.

ap

Vierailija
45/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, äsken jouduin kaupasta poistumaan sivuovesta kun tuli 189cm pitkä mies tyrkyttämään kihla- sormusta.  Oli diplomi-insinööri.

Kadehdin. mulle tulee vaan 165,5  pituisia, Noloa, kun rupeavat kosimaan. Ovat silloin vielä lyhyempiä.

Vierailija
46/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäänsä keskustelet yhteisestä tulevaisuudesta näiden kanssa, jos olet onnellisesti naimisissa?

He aloittavat keskustelun ko aiheesta. Itse vastaan, että en keskustele aiheesta, joten se keskustelu loppuu aina lyhyeen :D

He alkavat kylmiltään puhumaan että haluavat perustaa perheen kanssasi ja suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta? Juu juu :D 

Minulla on jo perhe. Olen 46-vuotias. Lähinnä yhteen muutosta haluavat keskustella, kuten mainitsin.

ap

No eipä sun aloitusikäsi täsmää tähän juttuun, joko unohdit että kirjoitit olevas neljäkymppinen, mutta ei tuosta sun aloituksesta ole 6 vuotta kulunut kun ootkin yx kax 46 vuotias. Hiton Iso ero kerkes tulla pienessä ajassa. Yritä ny muistaa ees mitä loruilet.

Vierailija
47/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä eivät mielestäni imartele juurikaan. Naiset ja miehe tarvitsevat seksiä yhtälailla.

ap

Vierailija
48/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäänsä keskustelet yhteisestä tulevaisuudesta näiden kanssa, jos olet onnellisesti naimisissa?

He aloittavat keskustelun ko aiheesta. Itse vastaan, että en keskustele aiheesta, joten se keskustelu loppuu aina lyhyeen :D

Missä tilanteessa tämå tapahtuu? Seksin jälkeen?

Keskustellessa elämästä noin yleensä.

ap

Missä vapaa-ajalla tapahtuu näitä, jos sinulla on oma perhekin ja olet naimisissa? Ovatko nämä seksisuhteita? Käytätkö sormusta? Taatusti ainakin flirttailet, koska esim. Lotta Haralaa ei kukaan tule iskemään.

Vierailija
49/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska maailmalla on paljon avioliiton rikkojia jotka saa egobooztin ja kikseja jos saavat avio- tai parisuhteessa olevan henkilön lankeamaan heihin.

Et ole ainoa jolle he tuota tekevät. Tuo myös tarkoittaa sitä etteivät he arvosta sinua ihmisenä. 

Eivät he mitään pysty rikkomaan. Toki tiedän, että miesten mielestä nainen, jonka joku on kelpuuttanut avioliittoon, on tavoittelemisen arvoinen. Kilpailuvietti.

ap

He yrittävät niin kauas kunnes saavat tai sitten kiinnostus siirtyy seuraavaan naimisissa K olevaan. 

Eivät he sinua kumppaniksi halua vaan yrittää rikkoa suhteesi sekä olla mukana pettämisessä 

Vierailija
50/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
51/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He alkavat kylmiltään puhumaan että haluavat perustaa perheen kanssasi ja suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta? Juu juu :D 

Minulla on jo perhe. Olen 46-vuotias. Lähinnä yhteen muutosta haluavat keskustella, kuten mainitsin.

ap

No eipä sun aloitusikäsi täsmää tähän juttuun, joko unohdit että kirjoitit olevas neljäkymppinen, mutta ei tuosta sun aloituksesta ole 6 vuotta kulunut kun ootki

Täh? 

ap

Vierailija
52/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä tietysti. Älä tuputa ittees. Eikös sun suustasi irtoa lause: Olen naimisissa, joten kiitos ei. Toinen vaihtoehto on todellakin että tyrkytät itseesi ja kaipaat huomiota jota ukkos ei anna. Kolmas vaihtoehto on, että juttu on trolli. Väität olevas ujo, hahhaa, tulipa lauantainaurut, ei ujot jää ees kuuntelee moisia törinöitä ja vaan poistuvat takavasemmalle, niinkuin muutkin järkevät ihmiset.

Ei mikään edellä mainituista vaihtoehdoista. Olet huono ihmistuntija.

ap

Oon psykiatrian erikoislääkäri.

Vierailija
53/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
54/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna hei, unohdit ottaa lääkkeesi. Nyt sun todellisuudentajusi on taas hämärtynyt. 

Vierailija
55/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Missä vapaa-ajalla tapahtuu näitä, jos sinulla on oma perhekin ja olet naimisissa? Ovatko nämä seksisuhteita? Käytätkö sormusta? Taatusti ainakin flirttailet, koska esim. Lotta Haralaa ei kukaan tule iskemään.

Käytän kahta, paksua kultaista sormusta vasemmassa nimettömässä. Ne on olleet siinä yhtäjaksoisesti jo 20 vuotta. Lisäksi kerron, että olen naimisissa.

ap

Vierailija
56/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat vaan sen iänikuisen flirttaamisen. Sitäpaitsi vaikutat naurettavalta. 

Vierailija
57/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä avioliittoa ehdottelevat miehet nyt kanssasi samassa huoneessa? 

Vierailija
58/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä tietysti. Älä tuputa ittees. Eikös sun suustasi irtoa lause: Olen naimisissa, joten kiitos ei. Toinen vaihtoehto on todellakin että tyrkytät itseesi ja kaipaat huomiota jota ukkos ei anna. Kolmas vaihtoehto on, että juttu on trolli. Väität olevas ujo, hahhaa, tulipa lauantainaurut, ei ujot jää ees kuuntelee moisia törinöitä ja vaan poistuvat takavasemmalle, niinkuin muutkin järkevät ihmiset.

Ei mikään edellä mainituista vaihtoehdoista. Olet huono ihmistuntija.

ap

Oon psykiatrian erikoislääkäri.

No sitä suuremmalla syyllä.

ap

Vierailija
59/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kateellisia ihmisiä.

Vierailija
60/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Käytän kahta, paksua kultaista sormusta vasemma

Eli olet avoimessa suhteessa ja sekstaat näiden kanssa tai olet puhdas trolli?