Miksi miehet kiinnostuvat minusta, vaikka olen naimisissa
Oleva nelikymppinen perheenäiti? Suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta, puhuvat yhteenmuutosta jne?
Muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (115)
Yli 187 cm, oletko neuvolassa töissä?
Vierailija kirjoitti:
Yli 187 cm, oletko neuvolassa töissä?
Oletko itse?
Miksi ylipäänsä keskustelet yhteisestä tulevaisuudesta näiden kanssa, jos olet onnellisesti naimisissa?
Olet varmasti tosi kaunis ja kiva?
Joko olet hirveä tyrkky tai puhut paskaa.
Aika ihme paikassa olet töissä jos porukka ihan salamana kirkkaalta taivaalta alkaa puhumaan naimisiinmenosta yms. vaikket itse ole antanut yhtään siimaa. Ettei vaan olisi fantasioita Porvoosta.
Vain tyrkky jakorasia ajautuu moisiin keskuteluihin. Häpeä lorttus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäänsä keskustelet yhteisestä tulevaisuudesta näiden kanssa, jos olet onnellisesti naimisissa?
He aloittavat keskustelun ko aiheesta. Itse vastaan, että en keskustele aiheesta, joten se keskustelu loppuu aina lyhyeen :D
koska tällä tavalla pienillä valheilla nainen houkutellaan sänkyyn, muuta tavoitetta ei ole
Vierailija kirjoitti:
Joko olet hirveä tyrkky tai puhut paskaa.
Olen ujo, hiljainen ja ilmeisesti hyvä kuuntelija.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vain tyrkky jakorasia ajautuu moisiin keskuteluihin. Häpeä lorttus.
En voi hävetä toisten puolesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He aloittavat keskustelun ko aiheesta. Itse vastaan, että en keskustele aiheesta, joten se keskustelu loppuu aina lyhyeen :D
He alkavat kylmiltään puhumaan että haluavat perustaa perheen kanssasi ja suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta? Juu juu :D
Mulla sama, äsken jouduin kaupasta poistumaan sivuovesta kun tuli 189cm pitkä mies tyrkyttämään kihla- sormusta. Oli diplomi-insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Aika ihme paikassa olet töissä jos porukka ihan salamana kirkkaalta taivaalta alkaa puhumaan naimisiinmenosta yms. vaikket itse ole antanut yhtään siimaa. Ettei vaan olisi fantasioita Porvoosta.
Asun Helsingissä. Suurin osa tutuksi vapaa-aikana. En halua puhua yksityisasioista työpaikalla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He alkavat kylmiltään puhumaan että haluavat perustaa perheen kanssasi ja suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta? Juu juu :D
Minulla on jo perhe. Olen 46-vuotias. Lähinnä yhteen muutosta haluavat keskustella, kuten mainitsin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo perhe. Olen 46-vuotias. Lähinnä yhteen muutosta haluavat keskustella, kuten mainitsin.
ap
Ei yksikään koulutettu ja menestyvä aloita sillä, että haluavat muuttaa yhteen, etenkään jos ette ole edes tapailleet. Hieman epäuskottavaa nyt.
Koska olet niin hyvännäköinen ja haluttava että miehet kuolaa perääsi. Tämähän oli jutun pointti ja tuon halusit kuulla 🤭😅
Itekin olen nelikymppinen naimisissa oleva perheenäiti ja vientiä olisi jos vaan peliin mukaan lähtisin. Mitä sitä nyt ihmettelemään. Ei se naimisissa olo ja lapset nyt automaattisesti tarkoita sitä että nainen on ruma ja epähaluttava. Varmaan monella muullakin naimisissa olevalla nelikymppisellä perheenäidillä vientiä riittäisi. Ei se kai nyt niin harvinaista ole että siitä pitää ihan keskustelu aloittaa?
Hyvissä työpaikoissa olevia, korkeasti koulutettuja, johtavassa asemassa ja pääosin yli 187cm pitkiä miehiä, joten luulisi, että vapaita naisiakin löytyisi..
ap