Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet kiinnostuvat minusta, vaikka olen naimisissa

Vierailija
25.01.2025 |

Oleva nelikymppinen perheenäiti? Suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta, puhuvat yhteenmuutosta jne?

Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvissä työpaikoissa olevia, korkeasti koulutettuja, johtavassa asemassa ja pääosin yli 187cm pitkiä miehiä, joten luulisi, että vapaita naisiakin löytyisi..

ap

Vierailija
2/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 187 cm, oletko neuvolassa töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 187 cm, oletko neuvolassa töissä?

Oletko itse?

Vierailija
4/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä keskustelet yhteisestä tulevaisuudesta näiden kanssa, jos olet onnellisesti naimisissa?

Vierailija
5/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti tosi kaunis ja kiva?

Vierailija
6/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet hirveä tyrkky tai puhut paskaa. 

Vierailija
7/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihme paikassa olet töissä jos porukka ihan salamana kirkkaalta taivaalta alkaa puhumaan naimisiinmenosta yms. vaikket itse ole antanut yhtään siimaa. Ettei vaan olisi fantasioita Porvoosta. 

Vierailija
8/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyrkky jakorasia ajautuu moisiin keskuteluihin. Häpeä lorttus. 

Vierailija
9/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäänsä keskustelet yhteisestä tulevaisuudesta näiden kanssa, jos olet onnellisesti naimisissa?

He aloittavat keskustelun ko aiheesta. Itse vastaan, että en keskustele aiheesta, joten se keskustelu loppuu aina lyhyeen :D

Vierailija
10/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tällä tavalla pienillä valheilla nainen houkutellaan sänkyyn, muuta tavoitetta ei ole

Vierailija
11/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet hirveä tyrkky tai puhut paskaa. 

Olen ujo, hiljainen ja ilmeisesti hyvä kuuntelija.

ap

Vierailija
12/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tyrkky jakorasia ajautuu moisiin keskuteluihin. Häpeä lorttus. 

En voi hävetä toisten puolesta.

ap

Vierailija
13/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He aloittavat keskustelun ko aiheesta. Itse vastaan, että en keskustele aiheesta, joten se keskustelu loppuu aina lyhyeen :D

He alkavat kylmiltään puhumaan että haluavat perustaa perheen kanssasi ja suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta? Juu juu :D 

Vierailija
14/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, äsken jouduin kaupasta poistumaan sivuovesta kun tuli 189cm pitkä mies tyrkyttämään kihla- sormusta.  Oli diplomi-insinööri.

Vierailija
15/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ihme paikassa olet töissä jos porukka ihan salamana kirkkaalta taivaalta alkaa puhumaan naimisiinmenosta yms. vaikket itse ole antanut yhtään siimaa. Ettei vaan olisi fantasioita Porvoosta. 

Asun Helsingissä. Suurin osa tutuksi vapaa-aikana. En halua puhua yksityisasioista työpaikalla.

ap

Vierailija
16/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mankeloin sut a bimp

Vierailija
17/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ns. turhaanseisottaja?

Vierailija
18/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He alkavat kylmiltään puhumaan että haluavat perustaa perheen kanssasi ja suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta? Juu juu :D 

Minulla on jo perhe. Olen 46-vuotias. Lähinnä yhteen muutosta haluavat keskustella, kuten mainitsin.

ap

Vierailija
19/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo perhe. Olen 46-vuotias. Lähinnä yhteen muutosta haluavat keskustella, kuten mainitsin.

ap

Ei yksikään koulutettu ja menestyvä aloita sillä, että haluavat muuttaa yhteen, etenkään jos ette ole edes tapailleet. Hieman epäuskottavaa nyt. 

Vierailija
20/115 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet niin hyvännäköinen ja haluttava että miehet kuolaa perääsi. Tämähän oli jutun pointti ja tuon halusit kuulla 🤭😅

Itekin olen nelikymppinen naimisissa oleva perheenäiti ja vientiä olisi jos vaan peliin mukaan lähtisin. Mitä sitä nyt ihmettelemään. Ei se naimisissa olo ja lapset nyt automaattisesti tarkoita sitä että nainen on ruma ja epähaluttava. Varmaan monella muullakin naimisissa olevalla nelikymppisellä perheenäidillä vientiä riittäisi. Ei se kai nyt niin harvinaista ole että siitä pitää ihan keskustelu aloittaa?