Miksi miehet kiinnostuvat minusta, vaikka olen naimisissa
Oleva nelikymppinen perheenäiti? Suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta, puhuvat yhteenmuutosta jne?
Muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (115)
Kai sen syyn nyt jokainen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäänsä keskustelet yhteisestä tulevaisuudesta näiden kanssa, jos olet onnellisesti naimisissa?
He aloittavat keskustelun ko aiheesta. Itse vastaan, että en keskustele aiheesta, joten se keskustelu loppuu aina lyhyeen :D
Missä tilanteessa tämå tapahtuu? Seksin jälkeen?
Keskustellessa elämästä noin yleensä.
ap
Missä vapaa-ajalla tapahtuu näitä, jos sinulla on oma perhekin ja olet naimisissa? Ovatko nämä seksisuhteita? Käytätkö sormusta? Taatusti ainakin flirttailet, koska esim. Lotta Haralaa ei kukaan tule iskemään.
En kumpaakaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen työkaveri?
ap
Mä ainakin oletin että työkaverit. En ajatellut että naimisissa oleva perheenäiti tapailee miehiä ihan vapaa-ajalla ja ajautuu heidän kanssaan syvällisiin keskusteluihin. Siis niin syvällisiin että miehet ovat jo muuttamassa yhteen. Ilmeisesti haluat ymmärtää miehiä, tukea heitä ja antaa parisuhdeneuvoja ja noi on niitä tilanteita jotka mies tulkitsee että nainen on kiinnostunut. Haluaisitko että oma miehesi olisi "kaltoinkohdeltujen" naisten ymmärtäjä, tukija ja se jolle kaikki naiset soittaa kun elämässä vaikeaa? Älä päästä vastakkaista sukupuolta noin lähelle ja ongelma on sillä ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvissä työpaikoissa olevia, korkeasti koulutettuja, johtavassa asemassa ja pääosin yli 187cm pitkiä miehiä, joten luulisi, että vapaita naisiakin löytyisi..
ap
No jos sulla vaan on hyvät tissit?
Vierailija kirjoitti:
Toi ap näyttää olevan lukutaidoton. Oli tuo ikä aloituksessa nelikymppinen ja yhdessä vastauksessa kirjoittaa olevansa nelikutonen., elinlähempänä viittä-kun neljääkymmentä. Ja mitä ap pystyi tuon aiemmin kirjoitettuun ikäasiaan vastaamaan. Vain TÄH.
Viisikymppinen on 49-> Mutta kiva jos viisikymppisenä on noin haluttava. Kannattaa pitää itsensä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen työkaveri?
ap
Mä ainakin oletin että työkaverit. En ajatellut että naimisissa oleva perheenäiti tapailee miehiä ihan vapaa-ajalla ja ajautuu heidän kanssaan syvällisiin keskusteluihin. Siis niin syvällisiin että miehet ovat jo muuttamassa yhteen. Ilmeisesti haluat ymmärtää miehiä, tukea heitä ja antaa parisuhdeneuvoja ja noi on niitä tilanteita jotka mies tulkitsee että nainen on kiinnostunut. Haluaisitko että oma miehesi olisi "kaltoinkohdeltujen" naisten ymmärtäjä, tukija ja se jolle kaikki naiset soittaa kun elämässä vaikeaa? Älä päästä vastakkaista sukupuolta noin lähelle ja ongelma on sillä ratkaistu.
Ehkä maailmankuvasi nyt laajenee. Kyllähän ihmisiä tapaa vaikkapa kaupassa, politiikassa, harrastuksissa, lasten harrastuksissa jne.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen työkaveri?
ap
Ehkä maailmankuvasi nyt laajenee. Kyllähän ihmisiä tapaa vaikkapa kaupassa, politiikassa, harrastuksissa, lasten harrastuksissa jne.
ap
Ja heti ehdottaa yhteenmuuttoa? Nyt on aika paksua 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen työkaveri?
ap
Ehkä maailmankuvasi nyt laajenee. Kyllähän ihmisiä tapaa vaikkapa kaupassa, politiikassa, harrastuksi
No esimerkiksi kuukauden tuntemisen jälkeen.
ap
Erikoista. Ei minulle kukaan ole ehdotellut mitään yhteenmuuttoa ellen ole ollut miehen kanssa suhteessa. Eikä kukaan täyspäinen mies edes tosissaan toimi noin, jos ei pohjalla ole jo syvällinen yhteys. Outoja tuttuja sulla.
Tällaisia trollialoituksia tehtailevat elämäänsä kyllästyneet, katkerat ihmiset ja yrittävät näin halveerata nelikymppisiä perheellisiä vaimoihmisiä. Hupinsa kullakin.
Anteeksi vaan, mutta kysymyksesi kertoo sinusta niin paljon etten ihmettele.
No saahan sitä olla kiinnostunut, mutta itse ainakin jätän kiinnostuksen kun saan selville että on varattu. Ystäviä voi toki olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäänsä keskustelet yhteisestä tulevaisuudesta näiden kanssa, jos olet onnellisesti naimisissa?
He aloittavat keskustelun ko aiheesta. Itse vastaan, että en keskustele aiheesta, joten se keskustelu loppuu aina lyhyeen :D
Siellä suljetulla aika käy pitkäksi, joten on aikaa keksiä tulevaisuuteen mukajuttuja. Älä kuuntele muita potilaita, vaan keskity omaan toipumiseen.
En ole eläessäni ollut suljetulla. Sinne ei taida päästä ilman diagnoosia?
Oletko vanhapiika, vai miksi sinuun sattuu?
ap
Nyt Pertsa ulos, päivää on vielä jäljellä. Käy happihypyllä ulkona ja sitten, jos jaksat, tee uusi aloitus. Vaikka isämiehenä, jota kauniit naiset kiusallisesti piirittävät.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, äsken jouduin kaupasta poistumaan sivuovesta kun tuli 189cm pitkä mies tyrkyttämään kihla- sormusta. Oli diplomi-insinööri.
😂
Aloittaja on trolli, tai sitten ei ole ihan kaikki muumit laaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ns. turhaanseisottaja?
No minkäslainen minä sinun mielestäsi saan olla? Onko kenties niin, etten minkäänlainen?
Näin nyt kuitenkin asia on, että em. kaltaiset mieshenkilöt lähestyvät minua, haluavat keskustella kanssani ja osa haluaa minut itselleen. Tuntuu häkellyttävältä. Siksi kysyin, löytyykö muilta vastaavanlaisia kokemuksia.
ap
Tuntuu nyt, että sulta puuttuu jokin perusymmärrys kanssakäymisestä miesten kanssa tms. Olet varmastikin ensivaikutelmaltasi viehättävä ja moni mies olisi sinusta lähtökohtaisesti kiinnostunut romanttisessa mielessä. Olet helposti lähestyttävä, ja luonteeltasi ehkä vaikutat mukavalta ja siten myös monen miehen mieleen, ja vietät siis noiden miesten kanssa vapaa-aikaa. Et taida pitää ihan selviä rajoa, vaikka olet naimissa, etkä osaa tai halua tulkita miehen romanttista kiinnostusta ajoissa, ja silti esim. tuijottelet kestusellessa läheltä silmiin jne. Et siis reagoin miehen ihastuneeseen käytökseen torjuvasti, vaan kutsuvasti.
Toki monilla miehilläkin on taipumus sinällään helposti tulkita naisen tvallisestaa ystävällisyydestä liikoja, mikä vaikuttaa vrmasti asiassa myös, mutta jos on ihan tuollaista yhteenmuuton ehdottelua tms "ihan yllättäen", niin kyllähän sullakin täytyy olla selvästi käytös sellaista, mistä kiinnostuksen voisi oikeasti tulkita. Opettelehan pitämään paremmin rajoja kanssakäymisessä miesten kanssa, ja ilmaisemaan pikkujutuilla käytöksessä ja puheessasi ajossa, ettet ole kiinnostunut romanttisessa mielessä, etkä vapaa.
Saattaa olla, että nuo miehet eivät olekaan sitten enää niin kiinostuneita seurastasi, kun teet omat intressisi ja rajasi selväksi ajoissa. Saattaa myös olla, että nautit tuollaisesta huomiosta, kun miehet ovat ihastuneita, kun et laita ajoissa stoppia, haloo nyt. Opettelehan erottaman tuo miesten ihastunut käytös normaalista kaveruudesta. Todennäköisesti suurin osa mieheistä, jotka hakeutuu viehättävään seuraasi, ilmaisee juuri tuota ihastunutta ja kiinnostunutta käytöstä, jota et ymmärrä tai "ymmärrä" ja osaa (tai halua) lukea miehestä, ja luulet tai "luulet" sitä vain kaveruudeksi tms. Jotenkin ajattelisin, että kyllähän sun on pakko oikeasti jotain tajuta, miksi noin käy, kun vähänkään mietit.
Viehättävät naiset yleensä ovat oppineet ilmaisemaan ajoissa oman kiinnostuksen puuttensa. Sitten löytyy niitä, jotka ihan tietoisesti nauttivat miesten huomiosta ja ihastuksesta ja siksi eivät laita selvää rajaa, ja sitten on pieni joukko kaltaisiasi, jotka eivät jossain määrin tajua asiaa ja miesten ihastunutta käytöstä, eivätkä jostain syytä osaa laittaa rajoja ja ilmaista omaa kantaansa ajoissa ja käytöksellään näyttävät enemmänkin viheää valoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ns. turhaanseisottaja?
No minkäslainen minä sinun mielestäsi saan olla? Onko kenties niin, etten minkäänlainen?
Näin nyt kuitenkin asia on, että em. kaltaiset mieshenkilöt lähestyvät minua, haluavat keskustella kanssani ja osa haluaa minut itselleen. Tuntuu häkellyttävältä. Siksi kysyin, löytyykö muilta vastaavanlaisia kokemuksia.
ap
Tuntuu nyt, että sulta puuttuu jokin perusymmärrys kanssakäymisestä miesten kanssa tms. Olet varmastikin ensivaikutelmaltasi viehättävä ja moni mies olisi sinusta lähtökohtaisesti kiinnostunut romanttisessa mielessä. Olet helposti lähestyttävä, ja luonteeltasi ehkä vaikutat mukavalta ja siten myös monen miehen mieleen, ja vietät siis noiden miesten kanssa vapaa-aikaa. Et taida pitää ihan selviä rajoa, vaikka olet naimissa, etkä osaa tai hal
Tottakai minä pidän miesten ihastuneesta käytöksestä silloin, kun mies on hyvännäköinen, fiksu ja haluttava - kukapa nainen ei. Tällöin en käyttäydy torjuvasti, vaan ennemminkin kannustavasti. Sitten taas jos mies on jollakin tapaa vastenmielinen, ilmaisen epäkiinnostukseni häneen asap.
Ehkä käyttäydyn vähän samalla tapaa kuin heteromies. Miesten kohdalla vastaavaa käytöstä pidetään normaalina. Olen muuten persoonallisuustyypiltäni intj-t.
Ei ole samanlaisia kokemuksia, koska en elä harhoissa.
Toi ap näyttää olevan lukutaidoton. Oli tuo ikä aloituksessa nelikymppinen ja yhdessä vastauksessa kirjoittaa olevansa nelikutonen., elinlähempänä viittä-kun neljääkymmentä. Ja mitä ap pystyi tuon aiemmin kirjoitettuun ikäasiaan vastaamaan. Vain TÄH.