Marilyn Mansonia vastaan ei nosteta syytteitä. Todisteita seksuaalirikoksista ei löytynyt 4 vuoden tutkinnan jälkeen.
Los Angelesin syyttäjänvirasto ei nosta syytteitä shokkirokkari Marilyn Mansonia vastaan seksuaalirikoksista ja lähisuhdeväkivallasta.
Syyttäjä Nathan Hochmanin mukaan neljä vuotta kestäneissä tutkimuksissa ei ole löytynyt riittävästi näyttöä seksuaalirikoksista.
Kommentit (39)
Ei se sitä tarkoita, että hän olisi oikeasti syytön. On voinut mahdollisesti ostaa pari asianomistajaa pois jutusta tms. Miten mulla on jokin muistikuva että joku asianomistaja olisi sanonut hänellä olevan yhteyksiä joihinkin hämyihin tyyppeihin ja olisi harjoittanut peloittelua aiemmin.
Hän on omassa kirjassaan käsittääkseni myöntänyt aika inhottavia ilkeitä ja sairaita juttuja. Tää Manson ei ole mikään väärinymmärretty symppis tyyppi. Lavapersoona tarjosi maskin ja vallankäyttö kiihotti lisää, kekkulointia, kontrollia. Voihan tää välillä olla kiva ja vaikka mieskavereille mahtava, mutta naisia kohtaan voikin olla epävakaata meininkiä.
Ja ennen kuin väitetään, että sinä olet miesvihaaja ja varmasti aina naisten puolella, niin en ole. Samaan aikaan olen esim Blake Lively vs Baldoni- hommassa olen miehen puolella. Että ihan sen mukaan, mikä vaikuttaa oikealta, eihän sitä voida tietää ulkopuolisina sataprosenttia, niin joskus on enemmän faktoja joskus vähemmän ja enemmän harkintaa ja arpomisia, fiiliksiä ja päättelyitä.
Mansonin pitkäaikaisimmat kumppanit Rose McGowan ja Dita Von Teese kertoivat, että syyttäjien kuvaukset eivät vastaa heidän kokemustaan Mansonista. Voihan tietysti olla, että äijä on mennyt jälkeenpäin sekaisin, mutta kyllä tuo vähän laittaa ihmettelemäänkin.
Vierailija kirjoitti:
vaikea sanoa jutusta mitään,katsoin ne dokumentit casesta ja sana sanaa vastaan. wood oli käsittääkseni pitkään parisuhteessa mansonin kanssa joten vaikea sanoa mitä tapahtunut.
No ei kyllä ihan ole. Esim. sen musavideon kuvauksissa on ollut paljon porukkaa ja osa tullut esille ja sanoneet, että mitään raiskausta ei kyllä varmana tapahtunut. Wood sepitti senkin. Woodhan on aina puhunut hyvin lämpimästi Mansonista kunnes sitten tuli tämä metoo -huuma ja halusi osaksi sitä, olla myös metoo- aktivisti. Silloin alkoi vihjailut siitä, että olisi kokenut seksuaalista väkivaltaa. Ensin kertomuksessa oli, että olisi baarissa raiskattu baarimikon toimesta, mutta se tarina unohtui matkan varrella. Kas kummaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä tarkoita, että hän olisi oikeasti syytön. On voinut mahdollisesti ostaa pari asianomistajaa pois jutusta tms. Miten mulla on jokin muistikuva että joku asianomistaja olisi sanonut hänellä olevan yhteyksiä joihinkin hämyihin tyyppeihin ja olisi harjoittanut peloittelua aiemmin.
Hän on omassa kirjassaan käsittääkseni myöntänyt aika inhottavia ilkeitä ja sairaita juttuja. Tää Manson ei ole mikään väärinymmärretty symppis tyyppi. Lavapersoona tarjosi maskin ja vallankäyttö kiihotti lisää, kekkulointia, kontrollia. Voihan tää välillä olla kiva ja vaikka mieskavereille mahtava, mutta naisia kohtaan voikin olla epävakaata meininkiä.
Ja ennen kuin väitetään, että sinä olet miesvihaaja ja varmasti aina naisten puolella, niin en ole. Samaan aikaan olen esim Blake Lively vs Baldoni- hommassa olen miehen puolella. Että ihan sen mukaan, mikä vaikuttaa oikealta, eihän sitä voida tietää ulkopuolisina
Kannattaisi erottaa fiktio todellisuudesta. Se "elämänkerta" on taustaa lavapersoonalle nimeltä Marilyn Manson. Kyse on shokkirokkipersoonasta eikä henkilöstä itsestään.
Marilyn Mansonia on aina syyttetty milloin mistäkin. 1999-luvulla häntä syytettiin Columbinen koulumurhista. Ei mikään ihme, että joutui kohteeksi myös metoo-syytöksissä.
Vierailija kirjoitti:
Mansonin pitkäaikaisimmat kumppanit Rose McGowan ja Dita Von Teese kertoivat, että syyttäjien kuvaukset eivät vastaa heidän kokemustaan Mansonista. Voihan tietysti olla, että äijä on mennyt jälkeenpäin sekaisin, mutta kyllä tuo vähän laittaa ihmettelemäänkin.
Samoin Paz de la Huerta puolusti Mansonia, kun joku väitti, että Manson olisi raiskannut hänet. Sanoi, että Manson teki hänelle vain juustovoileivän kun hän oli humalassa ja huono olo. Paz de la Huerta siis olis yksi Weinsteinin uhreista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kuin väitetään, että sinä olet miesvihaaja ja varmasti aina naisten puolella, niin en ole. Samaan aikaan olen esim Blake Lively vs Baldoni- hommassa olen miehen puolella. Että ihan sen mukaan, mikä vaikuttaa
Kyllä se oli ihan todellisuutta, ei fiktiivinen kirja. Hän on tehnyt ja kokenut ne asiat, hän puhuu elämästään, ei siis mistään fiktiivisestä keksitystä ulottuuvuudesta. Manson ei ole mikään tomppeli. On hyvin älykästä "maskata" tekemiset jonkun roolinkäytön taakse. Jimmy Savile kehitti tämän taktiikan huippuunsa, meni läpi ihan loppuun asti. Oli "pellen" rooli päällä, niin mitään huolestuttavaa mitä sanoi ihan julkisestikaan ei otettu tosissaan, koska hän oli luonut eksentrisen pellen ja hyväntekijän julkiroolikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kuin väitetään, että sinä olet miesvihaaja ja varmasti aina naisten puolella, niin en ole. Samaan aikaan olen esim Blake Lively vs Baldoni- hommassa olen miehen puo
Höpöhöpö. Sulla näköjään on ennakkoluuloja ulkonäön perusteella. Mutta kannattaa muistaa, että Manson nousi pinnalle siihen aikaan kun tuollainen shokkirokki oli pinnalla ja kilpailtiin milloin milläkin legendalla. Mansonista on keksitty kaikenlaisia urbaaneja legendoja ja hän on ennen hyötynyt osittain siitä maineesta. Alice Cooperkin on oikeassa elämässä raamaattupiirin vetäjä, vaikka lavapersoona on sitten ihan eri.
^Höpöhöpö. Sulla näköjään on ennakkoluuloja ulkonäön perusteella. Mutta kannattaa muistaa, että Manson nousi pinnalle siihen aikaan kun tuollainen shokkirokki oli pinnalla ja kilpailtiin milloin milläkin legendalla. Mansonista on keksitty kaikenlaisia urbaaneja legendoja ja hän on ennen hyötynyt osittain siitä maineesta. Alice Cooperkin on oikeassa elämässä raamaattupiirin vetäjä, vaikka lavapersoona on sitten ihan eri.
Vierailija kirjoitti:
Tai uhrit maksettiin hiljaiseksi. Amerikan tapa..
Paitsi että Amerikassa voi saada sekä oikeutta että rahaa, koska oikeuden määräämät korvaukset voivat olla valtavia.
Joten miksi naiset olisivat tyytyneet pikkusummiin? Oikeuteen menemällä olisi voinut saada paljon enemmän.
Mansonia tuskin olisi haitannut oikeudenkäynti. Hän on tottunut provosoimaan ja olisi saanut vain ilmaista mainosta. Sovitteluihin ryhtyvät vain ne jotka eivät halua julkista oikeudenkäyntiä. Silti vaikka Johnny Depp oli valmis puhdistamaan maineensa julkisesti. Joten eiköhän fakta ole ettei Mansonia vastaan ollut yhtäkään todistetta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä suhteet olleet ajallisesti aiemmin ennen näitä syytöksiä. Hänen elämäntyylinsä on voinut mennä sisäisten halujen myötä synkempään suuntaan niiden jälkeen. Lisäksi se, ettei kaikki päädy uhreiksi väitetyn tekijän lähellä ei ole harvinaista. Esimerkeiksi perheissä tapahtuvissa lapsen kidutusmurhissa on jopa usein niin, että yksi lapsista valitaan uhriksi, muita kohdellaan normaalisti, aivan sairasta. No Mansonin kohdalla toi on tietty hyvä pointti mainita, kyl se laittaa aina vähän miettimään, koska väkivaltaisilla (niin henk kuin fyys) miehillä on taipumus toistaa toimintansa parisuhteissaan, mutta kun kuvioon liittyy holtiton/riski elämisentyyli ja luultavasti erilaiset päihteet niin mikä vaan voi olla mahdollista, jos tyyppi lähtee kieroutuneemmalle reitille.
"The Beautiful People" by MM on hieno biisi riippumatta siitä, onko MM paha ihminen vai ei.
"^Höpöhöpö. Sulla näköjään on ennakkoluuloja ulkonäön perusteella. Mutta kannattaa muistaa, että Manson nousi pinnalle siihen aikaan kun tuollainen shokkirokki oli pinnalla ja kilpailtiin milloin milläkin legendalla. Mansonista on keksitty kaikenlaisia urbaaneja legendoja ja hän on ennen hyötynyt osittain siitä maineesta. Alice Cooperkin on oikeassa elämässä raamaattupiirin vetäjä, vaikka lavapersoona on sitten ihan eri."
Hehhe, mulla ei todellakaan ole ennakkoluuloja ulkonäön perusteella. Olen itsekin ollut gootti. Ja muutenkin suhtaudun nimenomaan niin, että ei saa kiusata erilaisia ihmisiä.
Kuten sanoin, ihan vaan sen perusteella, mitä olen asioista ymmärtänyt ja mikä tuntuu itsestä oikealta, niin olen tätä mieltä, mutta se ei ole mikään yleinen totuus enkä ole siinä 100%lla, vaan ihan vaan "kallistun enemmän tähän suuntaan" .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kuin väitetään, että sinä olet miesvihaaja ja varmasti aina naisten puolella, niin en ole. Samaan aikaan olen esim Blake Lively vs Baldoni- hommassa olen miehen puo
Niin ja sekin on totta, että Mansonilta on poistettu kylkiluut, jotta voisi ottaa itseltään suihin. Eiku...
varmaan on kaikille selvää ollu aina että manson on synkkä ihminen. hänen asianajaja vaikutti hyvältä lakimieheltä ja ainakin jotkut päivämäärät oli ollut casessa todisteina.julkkiksen pitää elää kiltisti ja pitää päiväkirjaa ja kirjanpitoa tarkasti kaikesta.
Perus ryöstöyrityshän tuo oli ... nuita aloitettiin tuohon aikaan vinot pinot kun kaikki mahdolliset harakat kävi rahankiilto silmissään miestähtien kimppuun weinsteinin jälkihöyrissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä suhteet olleet ajallisesti aiemmin ennen näitä syytöksiä. Hänen elämäntyylinsä on voinut mennä sisäisten halujen myötä synkempään suuntaan niiden jälkeen. Lisäksi se, ettei kaikki päädy uhreiksi väitetyn tekijän lähellä ei ole harvinaista. Esimerkeiksi perheissä tapahtuvissa lapsen kidutusmurhissa on jopa usein niin, että yksi lapsista valitaan uhriksi, muita kohdellaan normaalisti, aivan sairasta. No Mansonin kohdalla toi on tietty hyvä pointti mainita, kyl se laittaa aina vähän miettimään, koska väkivaltaisilla (niin henk kuin fyys) miehillä on taipumus toistaa toimintansa parisuhteissa
MM vaikuttaa vähän epävakaalta tapaukselta, onhan hänen historiassaan kaikenlaisia muitakin kummallisuuksia ja vaikea kuitata niitä kaikkia että veti vaan roolihahmoaan lol. Ehkä hänellä hommat lähtee lapasesta jos tulee joku huonomman henkisen voinnin ajanjakso?
Vuonna 2018 Manson kävi House-sarjan kuvauksia katsomassa, ja yksi päänäyttelijöistä (Charlyne Yi) kommentoi:He came on set to visit because he was a huge fan of the show, and he harassed just about every woman, asking us if we were going to scissor, rhino & called me a China man.
En ole herran oikeudenkäyntejä sen enempää seurannut, mutta ainakin osa näistä syytöksistä näyttää päättyneen sovitteluun.
Vierailija kirjoitti:
MeToo oli muoti-ilmiö tai jonkinlainen seksuaaliperversio tai kultti, jossa heteronaiset keksivät perättömiä seksuaalirikossyytöksiä menetyneitä julkkismiehiä kohtaan. Ei liity wokeen suoranaisesti.
Ylen suorassa a-studiossa Aku Louhimies kalpeana kun kolme naista syytti ja haukkui! Miten voi tuollaista olla telkkarissa?
Marilyn? Onko täti jolla on munat?