Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen pettämisen taustalla on usein rakastamattomuus miestään kohtaan.

Vierailija
25.01.2025 |

Tutkimusten mukaan nainen pettää miestään, jos ei rakasta tätä ja kokee tulleensa huonosti kohdelluksi. Nainen harvoin hairahtuu vain himosta..

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään useampi nainen solmii järkiavioliiton. Ei ole kyse intohimoisesta rakkaudsta, vaan taloudellisesta riippumattomuudesta ja hyvinvoinnista. Mitä vikaa siinä muka on, jos käy välillä virkistäytymässä vieraissa? Ei se järvi soutaen kulu!

Avioliitto on kuollut instituutio. Harva mies enää tähän suostuu

Vierailija
22/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpi tahansa tuntee tulleensa huonosti kohdelluksi, niin eikö sen voisi kertoa vakavasti keskustellen puolisolleen ennen kuin tehdään peruuttamatonta vahinkoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pettää usein keski-iässä ihan vasn nöyryyttääkseen ja alistaakseen puolisoitaan. Mulla on useampi keski-ikäinen ystävätär, joka on neljänkympin kynnyksellä alottanut eka sivusuhteen ja sit eronneen kumppaneistaan. Kuitenkin moni on lopulta palannut sen kumppanin luokse ja nyt heillä on kätevä, ku on nöyräksi petetty puoliso joka mielistelee kaikessa eikä uskolla sanoa missään omaa mielipidettään.

Tämähän on väkivaltaa siinä missä nyrkkikin. Hirveän ikävää ja täysin tuomittavaa. Miestenkään ei pitäisi alistua. Ero on usein hyvä ratkaisu.

N47

Niin on, mut silti se on hyvin yleistä. Harva case edes tulee mihinkään yleiseen tietoon, ku asia peitellään ja salataan, kun jatketaan taas sitä perhe-elämää. Oon siivonnut näitä ihmisiä ihan järjestelmällisesti elämästäni pois.

Vierailija
24/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on. Jokainenhan sen ymmärtää, että jos mies ei tiskaa, niin pitäähän sitä naisen saada vierasta kalua. 

Miksi nykyään aina, jos nainen tekee jotain pskaa, niin siihen pitää keksiä jos jonkinlaisia "lieventäviä" asianhaaroja sun muita? Miksi ei voi vain todeta, että jotkut naisetkin on prseestä? 

Vierailija
25/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on kyse siitä ettei rakasta, oli minkä sukupuolinen hyvänsä. Ei rakkaalleen voi tehdä sellaista petosta, ei kertakaikkiaan pysty, jos oikeasti rakastaa. Jos kyseessä on vaan joku sukulaisuussuhde jossa asutaan yhdessä ja joskus ehkä pannaan, ei kyse ole rakkaudesta ja silloin petetäänkin, kun se puolison kanssa tehtä yhteisjumppa ei ole rakastelua.

Jokainen joka väittää että rakastaa puolisoaan mutta silti pettää, pettää kyllä eniten itseään, ei vaan pysty myöntämään ettei osaa tuntea puolisoa kohtaan oikeaa parisuhderakkautta, vaan se rakkaus on jotain kaverirakkautta tms.

Vierailija
26/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään useampi nainen solmii järkiavioliiton. Ei ole kyse intohimoisesta rakkaudsta, vaan taloudellisesta riippumattomuudesta ja hyvinvoinnista. Mitä vikaa siinä muka on, jos käy välillä virkistäytymässä vieraissa? Ei se järvi soutaen kulu!

Eihän avioliitossa/parisuhteessa ole mitenkään riippumaton taloudellisesti, kun on yhteinen talous, niin sen puolison kanssa on taloudellisesti tiiviistikin sidoksissa, lain silmissä.

Vierailija
27/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puute voi aiheuttaa pettämistä ja jos suhde on muutenkin huono.

Tää on itsellä tapetilla. En ole vielä pettänyt mutta mielessä on joka päivä.

Satifyer ainoa petikumppani. Mies käy vaan nukkumassa. 

Seksiä viimeeksi vuos sitten. Sitä edellisenä sentäs kolme kertaa 

Eroa. Saat takaisin omanarvontuntosi ja vapautesi. 

Vierailija
28/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puute voi aiheuttaa pettämistä ja jos suhde on muutenkin huono.

Tää on itsellä tapetilla. En ole vielä pettänyt mutta mielessä on joka päivä.

Satifyer ainoa petikumppani. Mies käy vaan nukkumassa. 

Seksiä viimeeksi vuos sitten. Sitä edellisenä sentäs kolme kertaa 

Eli kumpikaan ei rakasta toista. Miksi ihmeessä nukutte samassa kämpässä ylipäätään? Kannattaako siinä kummankaan tuhlata lyhyttä elämäänsä tuollaiseen, kun voisi jonkun toisen kanssa kokea rakkautta ja seksiä? Äläkä vaan sano että lasten takia sinnittelette.

Vierailija
29/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi koskaan pettää miestäni, koska rakastan häntä yli kaiken, joten siitä päätellen väite voi pitää paikkansa💞 Pitkässä liitossa toki on ala ja ylämäet, mutta meillä ainakin vastoinkäymiset vain ovat vahvistaneet rakkauttamme ja luottamusta. Olemme todenneet yhdessä, että vain kuolema voi meidät erottaa🔥

Vierailija
30/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pettää usein keski-iässä ihan vasn nöyryyttääkseen ja alistaakseen puolisoitaan. Mulla on useampi keski-ikäinen ystävätär, joka on neljänkympin kynnyksellä alottanut eka sivusuhteen ja sit eronneen kumppaneistaan. Kuitenkin moni on lopulta palannut sen kumppanin luokse ja nyt heillä on kätevä, ku on nöyräksi petetty puoliso joka mielistelee kaikessa eikä uskolla sanoa missään omaa mielipidettään.

Todella outoa käytöstä. Minä en tunne yhtään tuollaista naista. Itse olen viisikymppinen, eikä mun ystävissä,sukulaisissa, tutuissa tai kavereissa ole juurikaan pettureita. Yhden ystävän veljen tiedän joka on pettänyt vaimoaan. Yleensä nekin harvat jotka on eronneet, eivät ole kolmannen osapuolen takia eronneet, vaikka yhden ystävän miehellä olikin uusi akka katsottuna, mutta se oli vaan jäävuoren huippu.

Vierailija
31/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jättäisin naisen heti samana päivänä kun saisin tietää pettämisestä. Kunnia tulee itselle ensimmäisenä, vaikka elintaso laskisi miten pohjaan. Raha ei miehelle loppupeleissä paljoa merkitse, toisin se on naisilla. 

Johan vitsin murjasit.

Vierailija
32/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset naiset on niin lunttuja?

Vierailija
33/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin kosketuksen puutteesta

Vierailija
34/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on geeneissä naisten rakkaus ja romantiikkahömpötys. 

Miehet ovat romanttisempia kuin naiset.

Vierailija
35/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on kyse siitä ettei rakasta, oli minkä sukupuolinen hyvänsä. Ei rakkaalleen voi tehdä sellaista petosta, ei kertakaikkiaan pysty, jos oikeasti rakastaa. Jos kyseessä on vaan joku sukulaisuussuhde jossa asutaan yhdessä ja joskus ehkä pannaan, ei kyse ole rakkaudesta ja silloin petetäänkin, kun se puolison kanssa tehtä yhteisjumppa ei ole rakastelua.

Jokainen joka väittää että rakastaa puolisoaan mutta silti pettää, pettää kyllä eniten itseään, ei vaan pysty myöntämään ettei osaa tuntea puolisoa kohtaan oikeaa parisuhderakkautta, vaan se rakkaus on jotain kaverirakkautta tms.

Mies voi helposti panna muita naisia vaikka yhtä rakastaakin. Naiset rakastavat aidosti vain lastaan ja lemmikkiään. Naisen rakkaus mieheen voi loppua koska vain ilman syytä tai mistä syystä vain. Täällä oli ketjukin siitä.

Vierailija
36/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpöhöpö. Kyllä se on se elimen puute, joka ajaa pettämään. Jos mies ei saa naista laukemaan, niin sellainen suhde ei kauaa pysy pystyssä.

Sormen puute? Outoa. 

Vierailija
37/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on kuollut instituutio. Harva mies enää tähän suostuu

Miehet just haluaa kahlita naiset. Ja muuttaa saman katon alle hyysättäviksi. Se on paska diili naisille.

Vierailija
38/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se vieraan sänkyyn hyppääminen mieheltäkään mikään rakkaudenteko ole. Jos mun mies pettäisi ja väittäisi silti rakastavansa minua, nauraisin pskaisesti ja kehottaisin miettimään toisenkin kerran, mitä rakkaus tarkoittaa. 

Vierailija
39/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauden puute on myös pettävän miehen taustalla.

Ihminen, joka rakastaa puolisoaan, ei petä, koska ei halua loukata.

Olet väärässä. Miehet haluaa luonnostaan vaihtelua.

Vierailija
40/106 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh.

Sekä mies että nainen pettävät siitä syystä, että ovat niin jumalattoman kyllästyneitä omaan tylsään elämäänsä. Keski-iän kriisissä ajatellaan, että "tässäkö tämä minun elämä on?" ja tilaisuuden tullen päädytään sitten etsimään jännitystä ja jotain muutosta elämään pettämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän