Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahassa velkakierteessä

Vierailija
25.01.2025 |

Stressaa tilanne paljon ja kaikki. Velkaa tullut paljon enempi muutamassa vuodessa. Noin 40 tonnia 2 eri luottoa makselen ja isot korot ja lyhennys pieni. En ole hoitanut raha sotkujani. Työpaikka vakituinen on mut lainan kk erä niin iso ettei jää kun pakollinen elämiseen. Monta vaihtoehtoa täs miettiny mitä tekisi. En ole ulosotossa.

Kommentit (380)

Vierailija
241/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tilanne kyllä erittäin vaikea. tarvis tuloja, mutta toi työtilanne ja vloppuisin ei ole juuri mitään töitä uskomatonta!!!!!!!!!!!!!!!!!

Loppuiko sulla ap Postissa työt?

Ei se sulle kuulu missä olen töissä, olen vakituisesti mutta kuten ennen sanoin ei työtulo riitä, tarvisin lisää töitä tai keikkoja tai mitä vaan!!!!!!!!

Ota puoliso. Jollekin vanhalle mummolle varmaan kelpaat. Kahden tulot riittää paremmin.

On sullaki jutut

Vierailija
242/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisilla on helppoa elämä on koulutettu, tulot hyvät. on se 20 tuhatta melko hieno auto pihassa jopa maasturi kun siihen on varaa, sitten nautitaan elämästä, rahaa näyttää olevan sopivasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se norwegian on? Perinnästä ei tuu merkintää ja sen korko tippuu 180 päivän jälkeen.

Vierailija
244/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko se norwegian on? Perinnästä ei tuu merkintää ja sen korko tippuu 180 päivän jälkeen.

Niin mitä siitä?

Vierailija
245/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä siitä?

Olen miettinyt jos laitan perintään sen isoimman lainan ja teen siitä maksusopimuksen pienemmällä erällä, en tiedä onnistuuko se.

Vierailija
246/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipuu pääomasta. Itse sain 8500 250 kk

Vierailija
247/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se että töitä kyllä tarjolla jotain tääläpäin, mutta ne sijoittuvat arkeen en voi silloin saada lisätöitä kun mulla on jo omakin työ.

Vierailija
248/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riipuu pääomasta. Itse sain 8500 250 kk

Mistähän sä oikein puhut?

Vierailija
249/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se että töitä kyllä tarjolla jotain tääläpäin, mutta ne sijoittuvat arkeen en voi silloin saada lisätöitä kun mulla on jo omakin työ.

Jos mä saisin vähän lisätöitä, niin tilanne ois melko hyvä, tai pysyisin tasapainossa ja jäisi rahaa vähän ylimäärästäki, ettei tarvi laskea että voisi jossain vaiheessa mennä sinne miinukselle

Vierailija
250/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että mitkään erilaiset apukeinot nekään ei auta nyt, suomen tilanne menny vaa pahempaa suuntaa ja töitäkää ei saa mistään. vain jotkut hoitajat tai myyntimiehet jotka on hemmetti kouluttautuneita!!!!!!!!!!

Vierailija
251/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten toiset nauttii tuola elämästä, on 30 tuhatta maasturi alla Volvo tämä malli en nyt muista. mutta kiiltää ja on niin hieno, sitten on vielä merkkivaatteet päällä, tuntuu että rahaa on hyvinkin.

Vierailija
252/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvastihan sinä vingut ettet jaksa lisätä työtunteja, vaikka teetkin vain 4 vuoroa viikossa. Et suostu laittamaan autoa pois ja ostamaan fillaria. Et myöskään halua syödä halvempaa ja yksinkertaista ruokaa. Olet todella rasittava, lapsellinen vänkääjä, Allu. 

Vierailija
253/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 8500 Norwegian laina. Meni Intrumille. Sain kk erän 250 kuukaudessa. Korot tippui 180 päivän jälkeen normaaliin viivästyskorkoon. Säästän koroissa tuhansia. Maksuhäiriömerkintää ei tule kun noudattaa sopimusta. Norwegianilla laina ei lyhene lainkaan ku niillä on niin kova korko. Selkiskö,

Vierailija
254/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvastihan sinä vingut ettet jaksa lisätä työtunteja, vaikka teetkin vain 4 vuoroa viikossa. Et suostu laittamaan autoa pois ja ostamaan fillaria. Et myöskään halua syödä halvempaa ja yksinkertaista ruokaa. Olet todella rasittava, lapsellinen vänkääjä, Allu. 

Kyllä syön halvempaa ruokaa ja vähempi nyt ja yksinkertaisempaa, miksi laittaisin auton pois ja säästäisin siinä sen 90 € auton menot, en saa ollenkaan sitten autoa, ei järkeä, sillä kuljetaan töihin!!

Vierailija
255/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 8500 Norwegian laina. Meni Intrumille. Sain kk erän 250 kuukaudessa. Korot tippui 180 päivän jälkeen normaaliin viivästyskorkoon. Säästän koroissa tuhansia. Maksuhäiriömerkintää ei tule kun noudattaa sopimusta. Norwegianilla laina ei lyhene lainkaan ku niillä on niin kova korko. Selkiskö,

Okei no se kannattaisi varmaa mun laittaa intrumille, mulla on siis 26 tuhatta pääomaa maksettavana eli lainaa?

Vierailija
256/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei no se kannattaisi varmaa mun laittaa intrumille, mulla on siis 26 tuhatta pääomaa maksettavana eli lainaa?

Olen sis miettinyt tätä asiaa josko saisin vain pienennettyä kk summan että voisi elää näillä tuloilla jos ei lisätöitäkään mistään saa.

Vierailija
257/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 tonnia voi olla että vaativat 500 kuukaudessa siellä Intrumilla. 

Vierailija
258/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh oletko sä sekaisin? Miten niin paljon?

Vierailija
259/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh oletko sä sekaisin? Miten niin paljon?

Ihan hullua touhua, siihen pysty mitenkää en millää tuloilla

Vierailija
260/380 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskää kovin helposti saa muualta töitä kun olen aikoinaa vähän kussut asioitani ja hoitanut asiani huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä