Pahassa velkakierteessä
Stressaa tilanne paljon ja kaikki. Velkaa tullut paljon enempi muutamassa vuodessa. Noin 40 tonnia 2 eri luottoa makselen ja isot korot ja lyhennys pieni. En ole hoitanut raha sotkujani. Työpaikka vakituinen on mut lainan kk erä niin iso ettei jää kun pakollinen elämiseen. Monta vaihtoehtoa täs miettiny mitä tekisi. En ole ulosotossa.
Kommentit (380)
Kyllä toisilla on helppoa elämä on koulutettu, tulot hyvät. on se 20 tuhatta melko hieno auto pihassa jopa maasturi kun siihen on varaa, sitten nautitaan elämästä, rahaa näyttää olevan sopivasti
Paljonko se norwegian on? Perinnästä ei tuu merkintää ja sen korko tippuu 180 päivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se norwegian on? Perinnästä ei tuu merkintää ja sen korko tippuu 180 päivän jälkeen.
Niin mitä siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä siitä?
Olen miettinyt jos laitan perintään sen isoimman lainan ja teen siitä maksusopimuksen pienemmällä erällä, en tiedä onnistuuko se.
Riipuu pääomasta. Itse sain 8500 250 kk
Ongelma on se että töitä kyllä tarjolla jotain tääläpäin, mutta ne sijoittuvat arkeen en voi silloin saada lisätöitä kun mulla on jo omakin työ.
Vierailija kirjoitti:
Riipuu pääomasta. Itse sain 8500 250 kk
Mistähän sä oikein puhut?
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se että töitä kyllä tarjolla jotain tääläpäin, mutta ne sijoittuvat arkeen en voi silloin saada lisätöitä kun mulla on jo omakin työ.
Jos mä saisin vähän lisätöitä, niin tilanne ois melko hyvä, tai pysyisin tasapainossa ja jäisi rahaa vähän ylimäärästäki, ettei tarvi laskea että voisi jossain vaiheessa mennä sinne miinukselle
Tuntuu että mitkään erilaiset apukeinot nekään ei auta nyt, suomen tilanne menny vaa pahempaa suuntaa ja töitäkää ei saa mistään. vain jotkut hoitajat tai myyntimiehet jotka on hemmetti kouluttautuneita!!!!!!!!!!
Sitten toiset nauttii tuola elämästä, on 30 tuhatta maasturi alla Volvo tämä malli en nyt muista. mutta kiiltää ja on niin hieno, sitten on vielä merkkivaatteet päällä, tuntuu että rahaa on hyvinkin.
Jatkuvastihan sinä vingut ettet jaksa lisätä työtunteja, vaikka teetkin vain 4 vuoroa viikossa. Et suostu laittamaan autoa pois ja ostamaan fillaria. Et myöskään halua syödä halvempaa ja yksinkertaista ruokaa. Olet todella rasittava, lapsellinen vänkääjä, Allu.
Mulla oli 8500 Norwegian laina. Meni Intrumille. Sain kk erän 250 kuukaudessa. Korot tippui 180 päivän jälkeen normaaliin viivästyskorkoon. Säästän koroissa tuhansia. Maksuhäiriömerkintää ei tule kun noudattaa sopimusta. Norwegianilla laina ei lyhene lainkaan ku niillä on niin kova korko. Selkiskö,
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvastihan sinä vingut ettet jaksa lisätä työtunteja, vaikka teetkin vain 4 vuoroa viikossa. Et suostu laittamaan autoa pois ja ostamaan fillaria. Et myöskään halua syödä halvempaa ja yksinkertaista ruokaa. Olet todella rasittava, lapsellinen vänkääjä, Allu.
Kyllä syön halvempaa ruokaa ja vähempi nyt ja yksinkertaisempaa, miksi laittaisin auton pois ja säästäisin siinä sen 90 € auton menot, en saa ollenkaan sitten autoa, ei järkeä, sillä kuljetaan töihin!!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 8500 Norwegian laina. Meni Intrumille. Sain kk erän 250 kuukaudessa. Korot tippui 180 päivän jälkeen normaaliin viivästyskorkoon. Säästän koroissa tuhansia. Maksuhäiriömerkintää ei tule kun noudattaa sopimusta. Norwegianilla laina ei lyhene lainkaan ku niillä on niin kova korko. Selkiskö,
Okei no se kannattaisi varmaa mun laittaa intrumille, mulla on siis 26 tuhatta pääomaa maksettavana eli lainaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei no se kannattaisi varmaa mun laittaa intrumille, mulla on siis 26 tuhatta pääomaa maksettavana eli lainaa?
Olen sis miettinyt tätä asiaa josko saisin vain pienennettyä kk summan että voisi elää näillä tuloilla jos ei lisätöitäkään mistään saa.
26 tonnia voi olla että vaativat 500 kuukaudessa siellä Intrumilla.
Vierailija kirjoitti:
Täh oletko sä sekaisin? Miten niin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh oletko sä sekaisin? Miten niin paljon?
Ihan hullua touhua, siihen pysty mitenkää en millää tuloilla
Mä en myöskää kovin helposti saa muualta töitä kun olen aikoinaa vähän kussut asioitani ja hoitanut asiani huonosti.
On sullaki jutut