Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin auton ja siinä uudet nokian hakkapeliitta nastat alla.

Vierailija
25.01.2025 |

Ajanut 15 vuotta kitkarenkailla aikaisemmin,tuntuu jotenkin järjettömältä ajella sulalla kehä 3 niillä.Ostin auton koska sain sen niin hyvään hintaan joten katsoin että nastat ei ole se kynnys kysymys ostoon.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää vaihtamasta kitkoihin? Jos on varaa autoon niin on kyllä uusiin renkaisiinkin.

Vierailija
2/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on hyvät ja haluat välttämättä ajaa kitkoilla, niin myy ne ja osta kitkat tilalle. Minä joudun luistelemaan jäisillä ja kaltevilla parkkiksilla töissä harva se päivä, joten on nastat alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kaupaksi saa. Uskoisin nastat olevan edelleen suositumpi talvirengasvalinta Suomessa kuin kitkat. 

Vierailija
4/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä woketa, ajat vaan...

Vierailija
5/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ajan nyt noilla renkailla mutta pitkään kitkoilla ajaneena nuo nastat tuntuvat ihan järjettömiltä muuten hiljaisessa autossa (lexus gs).

Vierailija
6/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ropina aivan järkyttävä kun PKS märällä asvaltilla ajaa. Nokiat ei myös ole hyvät vedessä ja loskassa kun ei ole kunnon vesiuria. Ovat toki tehty talveen mutta puolet halvemmat kitkat toimivat paremmin näillä keleillä.

Vierailija
7/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan myydä ne kumit. Jos kerta on uudet niin niistä saa ihan hyvän rahan. Itsekin ajattelin ensi talveksi ostaa kitkulit, kun ei täällä etelässä tunnu talvea olevan ja nastojen tarve harvassa.

Vierailija
8/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ropina aivan järkyttävä kun PKS märällä asvaltilla ajaa. Nokiat ei myös ole hyvät vedessä ja loskassa kun ei ole kunnon vesiuria. Ovat toki tehty talveen mutta puolet halvemmat kitkat toimivat paremmin näillä keleillä.

Ei mun autoon kyllä ropise sisälle. Mutta joo, näille etelän keleille kitkat olis kivat.

Vierailija
9/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nypi nastat irti 

Vierailija
10/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun autoon kyllä ropise sisälle. Mutta joo, näille etelän keleille kitkat olis kivat.

Kivat ne on näillä kainuun keleilläkin.

Vierailija
11/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää vaihtamasta kitkoihin? Jos on varaa autoon niin on kyllä uusiin renkaisiinkin.

Tämä.

Minullakin on sellainen tili, että jos tonnin tuhlaan, niin toinen tonni tulee tilalle, automaattisesti. Sen takia suomalaiset on niin köyhiä, kun eivät osaa kuluttaa! 

Vierailija
12/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät nastarenkaat tuplaa Ladasi arvon. Triplaa jos tankkaat tankin täyteen.

Vierailija
13/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi samoin eli auton mukana tuli Hakkapeliitat. 2,5 kk ulinan kuuntelua riitti ja vaihdoimme kitkoihin. Ollaan ajettu kitkoilla vuodesta 2000 alkaen, niin se nastarenkaiden ulina oli melkoinen järkytys.

Vierailija
14/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi samoin eli auton mukana tuli Hakkapeliitat. 2,5 kk ulinan kuuntelua riitti ja vaihdoimme kitkoihin. Ollaan ajettu kitkoilla vuodesta 2000 alkaen, niin se nastarenkaiden ulina oli melkoinen järkytys.

Osta laatuato niin ei rengasmelu häiritse etkä edes huomaa äänestä onko alla nastat vai mitkä.

Vierailija
15/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en sellaista autoa ole vielä ajanut johon ei sisälle olisi nastat jonkun verran kuuluneet ajossa.

Vierailija
16/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta laatuato niin ei rengasmelu häiritse etkä edes huomaa äänestä onko alla nastat vai mitkä.

Tuli sama mieleen. Ei minun Mersuni rengasmelu mitenkään häiritsevä ole.

Vierailija
17/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nypi nastat irti 

Tää nyt on läppä mut suosittelen kokeilemaan saa muuten repiä ja raastaa kun 200kpl per rengas eikä ne haluu lähteä irti.

Vierailija
18/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en sellaista autoa ole vielä ajanut johon ei sisälle olisi nastat jonkun verran kuuluneet ajossa.

Parkkihallissa saattaa mun BMW:n kuulua, nipin napin. Muutoin ei ropise eikä ulise.

Vierailija
19/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, myy renkaat nyt pois, kun vielä talvea ja osta kitkat. Mulla uudet Continental 10 testivoittajakitkat autossa. Suosittelen! 

Vierailija
20/34 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat kitkarenkaat ja nastarenkaat toriin myyntiin. Torissa kun laittaa renkaat myyntiin niin seuraavana päivän tullaan hakemaan 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi