Miehen alkoholin käyttö. Miten sietäisitte tällaista?
Eli kuinka sietäisitte joka viikonloppuista juomista? Nyt on vähentänyt ja ottaa "vaan" perjantaisin. Mun pitäisi nyt kannustaa tässä ja perjantaisin olla mielin kielin ja kiehnätä vieressä kun hän on humalassa. Loukkaantuu ja vähän syyllistääkin jos en näin tee. Haluan itse olla tuolloin vain rauhassa. Itselläkin raskas työviikko takana enkä jaksa humalaista katsella enkä kuunnella. Ei haasta kuitenkaan riitaa ja on hyvällä tuulella mutta selkeästi kuitenkin päihtynyt ja käytös poikkeaa normaalista. Pe-la yö nukutaan aina eri huoneissa kun humalainen kova kuorsaus häiritsee mun unta ja se haju.
Seuraavana aamuna sitten tulee krapulassa haisemaan siihen viereen ja loukkaantuu jos en halaile ja silittele kun ällöttää se haju.
Ei olla enää nuoria eli keski-ikäinen pariskunta joka on ollut yhdessä jo 16 vuotta.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhlaat elämäsi juopon panona. Mahtaa olla sullakiin kriteerit kohdallaan kun tuollaisen kanssa asut.
Näin minullakin.
Tekee kipeetä myöntää tommonen itsellensä, meitä on muitakin ja häpeä on suuri. Ei pidä sietää, ei pidä jäädä.
Näin minullakin.