No jo on kumma, jos ei nyt ala laihtumaan!
Aamiainen: 5kpl pinaattilettuja + lasi tuoremehua
Välipala: kahvi maidolla
Päivällinen: ei mitään
Iltapala: 2kpl pehtoorin viipaleet täytteillä + omena
Kuinka hyviä tuloksia voin odottaa tällä dieetillä? Mainittakoon vielä sen verran, että olen M42 183/84 mitoilla.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Voit odottaa puutostauteja.
Vitamiini pilleri + omega 3 sis. D-vitamiini kuuluu päivittäiseen ruokavalioon.
Varmasti laihdut, jos jaksat tuota muutamia päiviä pidempään. Mutta riski on iso, että kilot palaavat, kun palaat normaaliin syömiseen. On se silti hyvä aina välillä pitää pieniä kurinpalautuksia, jos paino on ottanut noususuunnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit odottaa puutostauteja.
Vitamiini pilleri + omega 3 sis. D-vitamiini kuuluu päivittäiseen ruokavalioon.
Mutta ruoka ei kelpaa :)
Luulet muka laihtuvasi :D:D:D
Vähän ylimääräistä läskiä on. Pitäisi saada kehonkoostumus paremmaksi. 84kg ei oo paljon tässä varressa, mutta selkeästi joku 5-10 kiloo on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Joko tuli?
Mikä? Mietin että passaisko sitä teetä juoda kahvin lisäksi kupillisen vai meneekö kofeiini annostus liiallisuuksiin?
En tiedä mitä on pehtoorin viipaleet. Mutta ei kuulosta järkevältä dieetiltä, suosittelisin kevyttä normiruokaa säännöllisin ruokarytmein. Mutta jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä on pehtoorin viipaleet. Mutta ei kuulosta järkevältä dieetiltä, suosittelisin kevyttä normiruokaa säännöllisin ruokarytmein. Mutta jokainen tyylillään.
Kerro tarkemmin tuosta kevyestä normiruuasta ja säännöllisyydestä. Ja mikä siinä laihduttaa.
Vaikka aloitus onkin provo, niin keksineeni ikiliikkujan. Olen leikannut päivittäistä kalorisaantiani lähes tuhannella kilokalorilla, mutta paino ei ole hyvän alun jälkeen juuri laskenut. Mutta tuleehan ainakin säästettyä ruokakuluissa :D
Syö 120g proteiinia päivässä. Laihdut rasvasta, et lihaksista.
Kaurapuuroa ja porkkanoita. Saat syödä niitä ihan niin paljon kuin maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro tarkemmin tuosta kevyestä normiruuasta ja säännöllisyydestä. Ja mikä siinä laihduttaa.
Yksi ateria päivässä on säännöllistä ja laihduttaa koska insuliinit eivät pysy kokoaikaa korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Syö 120g proteiinia päivässä. Laihdut rasvasta, et lihaksista.
84 kiloa painaa eli pitäisi saada 168g proteiinia päivässä. Koska lihassa on n. 1/4 proteiinia pitäisi AP:n syödä 670g lihaa päivässä.
Tuskin laihdut. Syö normaalisti muttta lisää liikuntaa. Liikunnan avulla kuluta 1000 kaloria joka päivä niin alkaa laihtua.
Mun 25-v pojalla on juuri mitat ja on solakka ja lihaksikas. Ei yhtään ylimääräistä. Salille mars ja muuta se ylimääräinen rasva lihakseksi äläkä pudota painoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun 25-v pojalla on juuri mitat ja on solakka ja lihaksikas. Ei yhtään ylimääräistä. Salille mars ja muuta se ylimääräinen rasva lihakseksi äläkä pudota painoa.
Rasvaa ei voi muuttaa lihakseksi.
Just noinhan sitä suositellaan laihdutettavan. Eiku.