Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimistotyöläiset. Mitä teillä on käsilaukussa?

Vierailija
24.01.2025 |

Tuntuu että suuret laukut on useimmilla mukana päivittäin. Yritän pärjätä mahdollisimman pienellä laukulla missä ei olisi ylimääräistä tavaraa.

Laukussa kulkee mukana: Kukkaro, puhelin, avaimet, huulirasva, käsidesi kynä, muistilappuja, avaimet, nenäliinoja, kosteuspyyhkeitä, pikkuhousunsuojia, tamponi, side, varasukkahousut, varapikkarit hiusharja, meikkipussi, pieni muovipussi, dödö, hajuvesi ja käsipeili.

Mitä muiden käsilaukuista löytyy?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että sinun laukussasi on mahdollisimman vähän tavaraa?

Minulla avaimet, puhelin (jossa henkilö- ja pankkikortti), lompakko, pieni kotelo, jossa kynsiviila ym, pientä, nenäliinoja, side, hiusharja, huulirasva.

Mihin ihmeeseen sinä varapikkareitakin tarvitset, kun laukku on puolillaan suojia?

Vierailija
2/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukussa? Minulla on rannekotelo, jossa on työpaikan avain ja kotiavain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä käsilaukkua töissä. Avaimet, lompakko ja puhelin ovat taskussa.

Työpöydän laatikossa on loput, enkä kuskaa kamoja edestakaisin.

Vierailija
4/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käsilaukkua. Töihin kulkee puhelin, työpaikan ja auton avain, eväät.  Siteet on työpöydän laatikossa.

Autossa on takki, lompakko ja kotiavaimet.

N52

Vierailija
5/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakalsarit, latureita, tabletti, buranaa, vihko ja kyniä. 

M58

Vierailija
6/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukku :D

M46

Vierailija
7/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota kaikkea käsilaukussa tarvitse mukana työmaalle kanniskella kun töissä on pukukaappi jossa niitä voi säilyttää.

Vierailija
8/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli avaimet, puhelin ja matkakortti, ei muuta.

JOS piti käydä kaupan kautta kottiin, silloin kassi ja lompakko.

Vierailija
9/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole käsilaukkua vaan läppärireppu. Mukana kulkee läppäri, hiiri, kuulokkeet, huulirasva... Sitten lisäksi testejä varten mm. RJ45 kaapeleita, verkkokytkin, pari "protokollamuunninta", muutama ruuvimeisseli ja kyniä.

N32

Vierailija
10/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käsilaukkua vaan reppu

Läppäri 

lompakko 

avaimia

känny ja laturi 

huulirasvaa 

hsl kortit

joskus eväät

Vierailija
11/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ole käsilaukkua vaan läppärireppu. Mukana kulkee läppäri, hiiri, kuulokkeet, huulirasva... Sitten lisäksi testejä varten mm. RJ45 kaapeleita, verkkokytkin, pari "protokollamuunninta", muutama ruuvimeisseli ja kyniä.

N32

Missä museossa olet töissä? 

Vierailija
12/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että sinun laukussasi on mahdollisimman vähän tavaraa?

Minulla avaimet, puhelin (jossa henkilö- ja pankkikortti), lompakko, pieni kotelo, jossa kynsiviila ym, pientä, nenäliinoja, side, hiusharja, huulirasva.

Mihin ihmeeseen sinä varapikkareitakin tarvitset, kun laukku on puolillaan suojia?

Jos tulee yllätyspska housuun niin siinä ei pikkuhousunsuojat pelasta.

Vierailija
13/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käsilaukkua vaan reppu

Läppäri 

lompakko 

avaimia

känny ja laturi 

huulirasvaa 

hsl kortit

joskus eväät

Samat, mutta lisäksi pieni laser tulostin.

Vierailija
14/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä:

Tietokone, 2 puhelinta, kuulokkeet, särkylääkettä, purkkaa, vesipullo, puuteri, huulirasva, laastareita, välipalapatukka, kulkukortti, lompakko, puhelimenlaturi, hiusharja, pari hiuspampulaa. Joskus myös eväät tyyliin lounassalaatti ja rahka. 

Vierailija
15/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Missä museossa olet töissä? 

Ihan hauska kommentti. 😁

Semmosella alalla, missä vielä jonkun verran käytetään vanhaa ja varmaksi todettua tekniikkaa. Kuuluu alan standardeihin. Mutta kiitos kysymästä. 😇

Vierailija
16/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimet, meikkipussi, käsirasva, lompakko, kännykkä, kynä, ibumaxia, kuulokkeet, nenäliinaa ja nämä mahtuvat ihan pieneen käsilaukkuun.

Sen lisäksi repussa tai kangaskassissa on eväät, kirja, hiusharja ja treenivaatteet joskus. Olen melkoinen kassialma arkisin vaikka en kanna konetta päivittäin mukana. 

Vierailija
17/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsilaukusta töissä löytyy tietokone, laturi, kuulokkeet, Jabra, 2 puhelinta, penaali, muistivihko, vesipullo, huulirasva, paperinenäliinoja, usein työpapereita (ei aina), joskus jotain syötävää.

Vierailija
18/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käsilaukusta töissä löytyy tietokone, laturi, kuulokkeet, Jabra, 2 puhelinta, penaali, muistivihko, vesipullo, huulirasva, paperinenäliinoja, usein työpapereita (ei aina), joskus jotain syötävää.

Ai niin, löytyy kassin tasun pohjalta myös särkylääkkeitä, houspompuloita ja puhelimen laturi. 

Vierailija
19/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole omia työpöytiä, vaan täytyy varata työpiste jokaista toimistolla käyntiä varten. Myöskään lukollista kaappia ei ole, joten kaikki tavarat työskentelyyn täytyy kantaa aina mukana (työohjeita, läppäri, hiiri, näppäimistö sekä kuulokkeet).

Tämän lisäksi vien vesipullon, eväät ja kahvitteluvehkeet (pikakahvi+termosmuki).

Muuta reppuun pakattavaa on tietysti avaimet kotiin sekä toimistolle, puhelin, bussikortti, huulirasva, minihiuslakka, silmätipat ja nenäsuihke, kun paikat kuivuu.

Lisäksi mukaan lähtee pastillit/purukumit, hammaslanka, terveysside, kynä ja muistilappuja, pieni lääkepussukka, jossa särkylääkettä+migreenin varalta kohtauslääke, närästyslääke ym. mitä voi tarvita. Kesällä täytyy myös olla jotain lämmintä vaatetta mukana, koska toimistolla voi olla (ainakin minulle) liian kylmä. 

Toistaiseksi olen saanut kaiken mahtumaan reppuun :D

Vierailija
20/56 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käsilaukkua, vain läppärireppu. Siinä läppäri, johto, työpuhelimet + oma, paperikalenteri, kynä, avaimet, lompakko ja nessupaketti.