Toimistotyöläiset. Mitä teillä on käsilaukussa?
Tuntuu että suuret laukut on useimmilla mukana päivittäin. Yritän pärjätä mahdollisimman pienellä laukulla missä ei olisi ylimääräistä tavaraa.
Laukussa kulkee mukana: Kukkaro, puhelin, avaimet, huulirasva, käsidesi kynä, muistilappuja, avaimet, nenäliinoja, kosteuspyyhkeitä, pikkuhousunsuojia, tamponi, side, varasukkahousut, varapikkarit hiusharja, meikkipussi, pieni muovipussi, dödö, hajuvesi ja käsipeili.
Mitä muiden käsilaukuista löytyy?
Kommentit (56)
Mulla myös käytössä reppu ja sieltä löytyy läppärin lisäksi sateenvarjo, pieni kestokassi, käsivoide, huulirasva, särkylääkettä, hiuspompula, pieni taskulamppu, korttikotelo jossa kotiavain sekä työpaikan kulkukortti, haarukka-lusikka ja nessuja. Aamuisin otan mukaan kahvin termosmukissa sekä puhelimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi tuollainen työpaikka, hankkisin oikean työpaikan.
Sellaisen jossa työntekijöillä on oma, ovella varustettu huone jossa voi keskittyä työntekoon.
Sepä ei aina ole niin helppoa saada juuri mieluista työpaikkaa. Näihinkin töihin on useampia satoja hakijoita ollut.
No, näen kuitenkin tavaroiden kanniskelun suht pienenä pahana, kun muuten olen aika tyytyväinen esim. palkkaan (suhteutettuna koulutukseen) ja lisäksi työilmapiiri on hyvä ja pidän sitä tärkeämpänä asiana, kun kokemusta on myös todella sairaista työyhteisöistä.
Ymmärrän tämänkin, mutta silti minusta on kummallista kantaa puolen kuution rinkkaa joka työpäivä. Mutta haluatko tietää, mitä minulla on työautossa?
Vierailija kirjoitti:
Puhelin, avaimet, lompakko, matkakortti, huulirasva, särkylääke ja kampa.
Ja reppu jossa on sateenvarjo ja eväät. Kotimatkalla on ruokaa kun olen käynyt kaupassa.
Ei ole käsilaukkua. Lompakko, johon mahtuu kortit ja puhelin.
Käytän reppua silloin harvoin, kun käyn toimistolla. Sillon siellä on:
kaksi läppäriä laturijohtoineen
puhelin ja laturi
kuulokkeet
kulkukortit ym. joilla pystyy liikkumaan toimistolla
dödö, huulirasva, särkylääkettä, ponnareita
kotiavaimet
vesipullo
Puhelin, jossa kortit. Joskus kuukautissuojat, joskus nenäliinoja. Avaimet ovat taskussa ja muuta en tarvitse. (Yleensä ei kyllä edes sitä käsilaukkua, sullon vaan taskuihin kaiken). Läppärin jätän töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei käsilaukkua. Töihin kulkee puhelin, työpaikan ja auton avain, eväät. Siteet on työpöydän laatikossa.
Autossa on takki, lompakko ja kotiavaimet.
N52
Loistava idea säilyttää kotiavaimia autossa: autovaras sen kun selvittää autorekisterikeskuksesta auton omistajan ja osoitteen. Sitten se pääsee kotiisi kätevästi avaimillasi.
Kotivakuutus kannattaa menettelyäsi varmasti myös👍
Avaimet ja puhelin. Kaikki muu (läppäri, työpuhelin, vesipullo yms) on työpaikallani. Syön ravintolassa, en raahaa eväitä.
Fleshlight ja valkovaseliinipurkki
Pikku viinapullo, kortsuja, puhtaat pikkarit, liukkaria ja kakkospuhelin hoitoja varten.
- Sanna Sihteeri ja Afterworkin kautta vieraisiin!
Ei käsilaukkua, takin taskuihin tai eväskassiin (kangaskassi) kulkukortti ja puhelimet. Pankkikortit puhelimen kotelossa. Jos lähden etätöihin, niin tietokoneelle ja muulle krääsälle (headset jne.) oma kassi.
Kuskaan, ei koskaan. Saakelin tekstinsyöttö. -sama-