The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Kaksintaistelujen apuvalmentajat on selvillä:
Sannilla Alma, Elastisella Bess, Maijalla Jonna Tervomaa ja Artulla Mikko Harju.
En ihan ymmärrä tuota Harjun ottamista apuvalmentajaksi Voiceen, kun eihän tällä kaudella taida olla juurikaan iskelmälaulajia mukana.
Oliko matalaääninen 17-vuotias Ricardo latino- vai romanitaustainen? Kelaan aina esittelyt, niin meni ohi (jos edes mainittiin).
Aikookohan tämä aiemmin naisena Voicessa esiintynyt ja nyt uudelleen transmiehenä osallistunut Arttu ottaa hormonihoitoja, jotka lopulta muuttavat myös lauluääntä? Nythän Artun lauluääni on edelleen täysin naisen ääni. Itseäni ehkä hänenä pelottaisi lähteä hormonihoitoihin, koska lauluäänen sävyt saattaisi muuttua niin paljon. Jospä lauluääni menisikin huonompaam suuntaan.
Toissa (?) kaudella Vincent-vedollaan hurmannut Aku Keinonen nähdään jälleen ruudussa, mutta tällä kertaa kaverinsa tukijoukoissa. Olisipa Aku hakenut uudestaan mukaan. Kaverinsa ei ollut yhtä hyvä. Tai kaverin olisi kannattanut vetää pelkkää räppiä. Se laulun alun räppi meni hyvin, mutta lauluosuuksissa ääni ei riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Joo, haitarinsoittaja ei ollut laulullisesti kovin taitava. Tullaan huomaamaan kisan edetessä, kun hanuri ei kulje enää mukana ja pelkällä laululla pitäisi pärjätä. Eikä espanjan ääntämyskään ollut täysin sujuvaa.
Juu ei ollut laulullisesti vahvaa suorittamista harmonikansoittajalta. Korviin sattui liian kimakka lauluääni. Ilmeisesti kaikki, ketkä soittavat jotain soitinta pääsee näemmä jatkoon, vaikka tämä pitäisi olla ÄÄNI ratkaisee. Se on päässyt tässä kaudella useasti unohtumaan...
Tilatkaa YoutubeJani Youtubessa
HAHAA Arttu Wiskari!! Hyvä vitsi.
On kyllä paskaa, katsooko tuota oikeasti joku?
Itse jouduin vahingossa katsomaan kun olin kylässä, omassa kotona en kyllä ikinä katsoisi.
Vierailija kirjoitti:
No WOUW Oliver!
2 vaimoa ? :D
Palokan mies, briteistä tullu käyrätorvisti on super. Voittaa kisan! Elastisella on korvaa hyville ja tajua hyvästä. Nytkin käänty ekaks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No WOUW Oliver!
2 vaimoa ? :D
Täh?
Tikkakosken miehellä kauniit kotijoukot
Haapajärven haaveilijatyttö narisee ääneltään ja kuulostaa tympeältä. Ei jatkoon!
Tikkakosken britti oli oikeasti hyvä ja miellyttävää kuunneltavaa.
Tämä korvessa asuva tyttö taas kuulostaa samalta kuin niin monet nuoret naislaulajat nykyään.
kyl mä tiän et mä olin hyvä, en epäonnistunut...
Tuomarit oli eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Haapajärven haaveilijatyttö narisee ääneltään ja kuulostaa tympeältä. Ei jatkoon!
Joo. Ääni kuulostaa kun laulajalla olis mätä kala nenän alla hengitettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vttua? Yksi parhaimmista äänistä tällä kaudella.
Paikanpäällä kuunneltuna esitykset kuuluvat paremmin . Telkkarista ei saa ihan samaa kokemusta. Olen ollut elämäni biisi nauhoituksessa , ja vähän hämmästyin eroa liven ja telkkarin välillä.