The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kihniön Erika oli loistava. Voi voittaa.
Ollaan nyt rehellisiä, niin julmalta kuin se kuulostaakin, niin ei voita, siinä tulee hänen ulkoinen habituksensa vastaan, näin on käynyt ennenkin, rankasti ylipainoiset eivät ole menestyneet, vaikka olisivat itse kilpailun voittaneetkin, niin urasta ei tullut mitään, esim. 1. tangoprinsessa 1999 Katja Ängeslevä, Voicen voittaja 2015 Miia Kosunen😢
Tuo on täyttä totta, varsinkin, jos on kysymys naisista, miehillä (Antti Railio) on yleensä vähän helpompaa, eikä myöskään ylikorostettu sateenkaarevuus ole eduksi vai luuletteko, että eilisissä Saksan vaaleissa AfD olisi päässyt samaan menestykseen, jos nykyisen naisellisen lookin omaava, vaikkakin sateenkaarilainen, olisi ollut tämän Kihniön Erikan tyylinen? Oma vastaukseni on, että ei varmasti olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites toi Sanni flirttailee tolle karjakolle
Sanni onkin lesbo, se flirttailee joka naiselle.
Ei flirttaile. eikä ole ilmeisesti lesbokaan, luin jostain ettei tarkemmin määrittele seksuaalisuuttaan ja on ollut suhteessa myös miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En vihaa vibratoa. Vihaan vääränlaista vibratoa.
Oletko laulupedagogi? Eniten naurattaa tässä ketjussa nämä, jotka arvostelevat toisten äänenkäyttöä ja teknistä osaamista tietämättä siitä oikeasti yhtään mitään.
Äänen sävyistä ei kaikki pidä koska kauneus on ns. Kuulijan korvissa, mutta eiköhän suurin osa Voicessa ole jo käyneet laulutunneilla tai omaa taustakoulutusta omaan äänenkäyttöön. Täällä vaan oman elämänsä karaokepaavot ja "minä olen koko ikäni musiikkia kuunnellut ja bändissäkin joskus olin" heebot arvostelevat käytännössä jo ammattilaisia, joista yli puolet kisaajista ovat itse.
Mulle tuli siitä viimeisestä tytöstä chewbacca mieleen kun se vibras niin paljon.
Aivan ihmeellisiä valintoja, ei katsojia saa koukkuun näillä keinoin. Kunnon taitavat laulajat jatkoon ja rääkyjät sekä muut peräkylän karaokemestarit pois.
En ole seurannut voicea kuin joskus vuosia sitten .Taso on laskenut, vaikka kuinka itse kehuvat toisin.
Ei kirjoitetut, muka nokkelat tuomarien heitot ja elehtimiset oikein lisää uskottavuutta. Viihde ei saisi ärsytää.
Mulla meni ohi minkä maalainen Sara Kumarin isä oli? Tyttö oli nätti ja lauloi ihanasti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ohi minkä maalainen Sara Kumarin isä oli? Tyttö oli nätti ja lauloi ihanasti.
Intialainen.
Vau. Rosalla oli upea ääni. Se sävy ja tulkinta, noin nuorella ihmisellä! Huikeaa!
Vierailija kirjoitti:
Ihme selittäjä tää Erika.
Autismi.
Ihan tyhmäksi mennyt!! Niin monta oikeasti hyvää laulajaa menee vain hukille!! Tässä hommassa ole enää mitään järkee. Ärsyttää vain katsella tuollaista vääryyttä!
Taso on korkeampi, taso sitä taso tätä.. turpa kii! Hyvistä laulajista valitsette silti ne huonoimmat RÄYHH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intialainen.
Okei, kiitos tiedosta. Sara kyllä on huikean lahjakas nuori.
Näyttää nykyään siltä että tää on jotenkin etukäteen sovittua kenelle käännytään kenelle ei. Nyt on mennyt muutama oikein loistava ääninen ohi, kun vähän on mennyt nuotin vierestä tai "ei oo aiheuttanu kylmiä väreiyä. Eikö ohjelman idea ole "ääni ratkaisee" ei se että laulaa mahdollisimman kovaa, korkeelta ja täydellisesti. Eikös noiden coutsien tehtävä ole valmentaa niitä joilla on hyvä / kehityskelpoinen ääni.
Btw - tämä vuonna on muuten surkea taso.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää nykyään siltä että tää on jotenkin etukäteen sovittua kenelle käännytään kenelle ei. Nyt on mennyt muutama oikein loistava ääninen ohi, kun vähän on mennyt nuotin vierestä tai "ei oo aiheuttanu kylmiä väreiyä. Eikö ohjelman idea ole "ääni ratkaisee" ei se että laulaa mahdollisimman kovaa, korkeelta ja täydellisesti. Eikös noiden coutsien tehtävä ole valmentaa niitä joilla on hyvä / kehityskelpoinen ääni.
Ei voi olla, tuomarithan vakuuttavat vähintäänkin kerran joka lähetyksessä kuinka huikean korkea taso on tänä vuonna.
Kisa on ratkennut. !! Rosa on voittaja, aivan sama ketä muita on mukana tai tulee olemaan. Samaa mieltä tuosta että joukkueihin olisi saanut mahduttaa useampia kisaajia, todella hienoja laulajia jää rannalle.
Mieletön persoonallinen sointi Rosan äänessä noin nuorella iällä jo. Tässä seuraava Suomen vientituote joka hioutuu Elan käsissä häikäiseväksi timantiksi, Rakastan
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa, että etukäteen on päätetty. Ei viihdeohjelmaa voi rakentaa vain oikeasti pelkän äänen varaan.
Mielestäni ei kuitenkaan surkea taso, vaan surkeita valintoja tuomareilta. Upeita teknisiä- ja tunteikkaita osaajia jäänyt jo ääni ratkaisee vaiheessa pellolle. Useista valinnoista jäänyt suu auki, että miten on mahdollista.
Toi Lappeenrannan rasta oli sellainen jota itse kuuntelisin, hämmästyin kun ei kääntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihmeellisiä valintoja, ei katsojia saa koukkuun näillä keinoin. Kunnon taitavat laulajat jatkoon ja rääkyjät sekä muut peräkylän karaokemestarit pois.
En ole seurannut voicea kuin joskus vuosia sitten .Taso on laskenut, vaikka kuinka itse kehuvat toisin.
Ei kirjoitetut, muka nokkelat tuomarien heitot ja elehtimiset oikein lisää uskottavuutta. Viihde ei saisi ärsytää.
Olet seurannut Voicea vuosia sitten ja kuitenkin kommentoit nykyisiä valintoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme selittäjä tää Erika.
Autismi.
Voisi olla. Harjaantunut katseeni ja kuuloni näki jollakin tavoin " erilaisen" ihmisen. Älykkyys ihan normaali, kun on niin monessa asiassa mukana.
Tuomaristo pitäisi vaihtaa, ovat väsyneen ja kyllästynen oloisia kaikki. Sanni toljottaa suu auki, Elastinen on tympääntyneen näköinen ja vaivoin peittää kyllästymisensä. Maija makaa mukakeskittyneenä ja Arttu on vaan. Ja kaikki perustelevat kääntymättömyyttään juuri niillä asioilla, joita varten heidän luulisi olevan palkattu.
Onnea ja menestystä Rosalle!