Tämä v'tuttaa Tori yms kirppismyynnissä
En muista, että ennen olisi ollut tällaista, että ostajat maanittelevat myymään tuotteen halvemmalla.
"Olen pienituloinen eläkeläinen, niin voisin maksaa tästä myymästäsi tuotteesta 10 euroa enkä voi maksaa posteja" (Olet laittanut hinnaksi 15 e muoveissa olevasta käyttämättömästä tuotteesta + postit tuotteesta. Tuote maksaa 30 e kaupassa).
Miksi ihmiset eivät tajua, että jos johonkin ei ole varaa, niin sitä ei tarvitse silloin ostaa. En minäkään mene märisemään jonnekin, että myy minulle tuo tuote huomattavasti halvemmalla, kun minulla ei ole siihen muuten varaa. Eikä minun tarvitse myydä tavaraa sinulle siksi halvemmalla, että sinulla on pienet tulot/olet eläkeläinen, opiskelija tms.
Kommentit (769)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajuveden arvosta lähtee heti pois euroja, jos pakkausta ei ole jäljellä.
Okei, mun elämisestä lähtee heti euroja pois jos hilloan pakkauksia kodissa. Nehän on sitä omaa elintilaa ja neliön ostohinta on 5000 e. Kannattaa miettiä millä sen kodin täyttää vain muutaman euron tähden. Minulla on tuolla kaapissa nyt 27 hajuvettä alavessassa ja ylävessassa on ehkä 10. Aika iso kasa tulisi laatikoista, jos ne säilyttäisin 😄 Juu ei. Käytän ja jos en käytä, niin menevät kaupaksi ilman pakkaustakin.
Jokainen tekee kuten parhaaksi näkee. Minä olen kokenut, että pakkauksissaan olevat pullot on helpompi pitää järjestyksessä ja tiiviisti, kun ovat suorakaiteen muotoisia. Niitä voi vaikka pinota. Pulloja ilman pakkausta ei voi, sitten ne kolisevat toisiaan vasten jossain laatikossa ja naarmuuntuvat. Pahimmassa t
Minulla on hajuvedet sellaisella isolla tarjottimella, jossa kaikki mahtuu olemaan pystyssä ja hyvin. Ei paista aurinko, ei ole lämmin, eikä kostea tila. En tykkäisi pitää noita laatikoissa, koska se ei olisi niin kaunista ja hienoa. Minulle on ihan uutta, että jotkut pitää hajuvedet pakkauksissaan. Mutta toki, kukin tyylillään ja joka päivä oppii uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajuveden arvosta lähtee heti pois euroja, jos pakkausta ei ole jäljellä.
Okei, mun elämisestä lähtee heti euroja pois jos hilloan pakkauksia kodissa. Nehän on sitä omaa elintilaa ja neliön ostohinta on 5000 e. Kannattaa miettiä millä sen kodin täyttää vain muutaman euron tähden. Minulla on tuolla kaapissa nyt 27 hajuvettä alavessassa ja ylävessassa on ehkä 10. Aika iso kasa tulisi laatikoista, jos ne säilyttäisin 😄 Juu ei. Käytän ja jos en käytä, niin menevät kaupaksi ilman pakkaustakin.
Jokainen tekee kuten parhaaksi näkee. Minä olen kokenut, että pakkauksissaan olevat pullot on helpompi pitää järjestyksessä ja tiiviisti, kun ovat suorakaiteen muotoisia. Niitä voi vaikka pinota. Pulloja ilman pakkausta ei voi, sitten ne kolisevat toisiaan vast
Minulla on hajuvedet sellaisella isolla tarjottimella, jossa kaikki mahtuu olemaan pystyssä ja hyvin. Ei paista aurinko, ei ole lämmin, eikä kostea tila. En tykkäisi pitää noita laatikoissa, koska se ei olisi niin kaunista ja hienoa. Minulle on ihan uutta, että jotkut pitää hajuvedet pakkauksissaan. Mutta toki, kukin tyylillään ja joka päivä oppii uutta.
Ei tarvitse olla auringonvaloa. Keinovalo tekee saman, vaikka ei ehkä yhtä nopeasti.
Myös hyvä öljy pitäisi säilyttää valolta suojattuna, vaikka tarkoitus ei ole sitä vuosia säilyttääkään. Siksi parhaat oliiviöljyt myydään vihreissä tai ruskeissa lasipulloissa.
Vierailija kirjoitti:
"En muista, että ennen olisi ollut tällaista, että ostajat maanittelevat myymään tuotteen halvemmalla."
Eivätpä myyjät yrittäneet ennen pyytää käytestystä roskasta 80% uuden tuotteen ovh-hinnasta.
Varsinkaan kun sitä uutta saa jo tarjouksessa -50% hintaan.
Just tän takia en ymmärrä tuota ajatusta, että jostain käytetystä pitäisi saada vähintään puolet uuden hinnasta. Vaikka olisin jonkun puseron joskus monta vuotta sitten ostanut 60 eurolla, niin en kyllä oleta siitä enää 30 euroa kirpparilla saavani. Vaatteet ja kengät menee vitosella, max kympillä. Jos on joku kallis merkkivaate, niin sitten voi pyytää pari kymppiä. Ja kalliilla tarkoitan nyt ihan jotain Armania, en mitään Gantteja tai Hillfigereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vastaatte "kohteliaasti" jos joku haluaisi tulla katsomaan tavataa? En tosiaan halua ovelleni mitään ventovieraita kytsimään tavaroita saati sovittamaan mitään. En haluaisi olla kuitenkaan tylykään. Onko delete paras vaihtoehto näille sovitusta /katsomista kyseleville vai miten toimitte?
Täällä stadissa olen tehnyt monet kaupat alaovella ja moni ostaja on ollut ihan läheltä. Lähettämisessä on aina vaivaa ja ajankulua. Aivan yksittäistapauksissa olen vienyt tavaran perille pientä maksua vastaan ja kerran sovittiin kaupat lähelle ostajan työpaikan nurkille.
Minusta on ihan eri juttu jos nouto tapahtuu vaikka kerrostalojen pihapiirissä, vs. omakotitalon ovella.
Olen todennäköisesti hysteerinen, mutta yksin omakotitalossa asuvana tulee usein aik
Eipä se kerrostalon ovellakaan kovin mukavalta tunnu. En halua paljastaa asuinpaikkaani kaiken maailman hiippareille koska olen aika "näkyvässä" työssä enkä halua että saan pahimmasa tapauksessa jonkun stalkkerin perääni kyttäämään. Kauheaa, että nykyaika on tämmöistä mutta minkäs teet. Better to be safe than sorry.
Tää on jotenkin herttaista, miten kiinnostavina ja tärkeinä ihmiset (lue: naiset) itseään pitävät. Ulkonakin kävellessä huomaa, miten monilla naisilla on sellainen varautunut ja itsensäpriorisoiva ilme naamalla, katsotaan vastaantulijaa aina epäluuloisena ja itse ollaan normaaleja omasta mielestä.
Olen siis nainen itsekin, mutta en kuvittele, että minua himoitsee tai uhkaa joku hetki joku pervo. Enkä tuolla päivällä kulkiessani pelkäile ihmisiä varautuneen näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vastaatte "kohteliaasti" jos joku haluaisi tulla katsomaan tavataa? En tosiaan halua ovelleni mitään ventovieraita kytsimään tavaroita saati sovittamaan mitään. En haluaisi olla kuitenkaan tylykään. Onko delete paras vaihtoehto näille sovitusta /katsomista kyseleville vai miten toimitte?
Täällä stadissa olen tehnyt monet kaupat alaovella ja moni ostaja on ollut ihan läheltä. Lähettämisessä on aina vaivaa ja ajankulua. Aivan yksittäistapauksissa olen vienyt tavaran perille pientä maksua vastaan ja kerran sovittiin kaupat lähelle ostajan työpaikan nurkille.
Minusta on ihan eri juttu jos nouto tapahtuu vaikka kerrostalojen pihapiirissä, vs. omakotitalon ovella.
Olen todennäköisesti hysteerinen
"Olen siis nainen itsekin, mutta en kuvittele, että minua himoitsee tai uhkaa joku hetki joku pervo. Enkä tuolla päivällä kulkiessani pelkäile ihmisiä varautuneen näköisenä."
No minä en kyllä kävele kadulla pelokkaana pälyillen, mutta olet vissiin ollut sen verran onnekas, ettet ole pervoihin törmännyt Torissa? Minä olen, vaikka onneksi en ole niille kotiosoitetta antanut. En edes kuvaa vaatteita päälläni tms., mutta siitä huolimatta olen törmännyt kahteen. Kumpikaan ei peitellyt pervouttaan kovin hyvin, vaan alkoi hyvin nopeasti kysyä outoja kysymyksiä ja yhdessä tapauksessa lähettää pelottaviakin viestejä. Vaikea tietää, kuinka moni sairas tyyppi teeskentelee paremmin.
Vierailija kirjoitti:
No minä en kyllä kävele kadulla pelokkaana pälyillen, mutta olet vissiin ollut sen verran onnekas, ettet ole pervoihin törmännyt Torissa? Minä olen, vaikka onneksi en ole niille kotiosoitetta antanut. En edes kuvaa vaatteita päälläni tms., mutta siitä huolimatta olen törmännyt kahteen. Kumpikaan ei peitellyt pervouttaan kovin hyvin, vaan alkoi hyvin nopeasti kysyä outoja kysymyksiä ja yhdessä tapauksessa lähettää pelottaviakin viestejä. Vaikea tietää, kuinka moni sairas tyyppi teeskentelee paremmin.
Millaisia pelottavia viestejä? Jos sisältö on selkeästi lainvastainen, siitä voi ilmoittaa ylläpidolle tai suoraan poliisille. Mikäli se on muuten sopimattoman tuntuista, riittää kun ilmoittaa viestittelijälle, että älä laita tämmöstä.
En tosiaan ole törmännyt noihin. Mikä on sääli, koska haluaisin hieman huvitella jonkun pervertikon kustannuksella.
Ketjusta voi päätellä että pysymällä kaukana torista välttää suuren osan Suomen agressiivisimmista mt-tapauksista samalla kun säästää selvää rahaa ostamalla kaiken vaan uutena kaupan tarjouksista.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta voi päätellä että pysymällä kaukana torista välttää suuren osan Suomen agressiivisimmista mt-tapauksista samalla kun säästää selvää rahaa ostamalla kaiken vaan uutena kaupan tarjouksista.
Lisäbonus: kaupan tarjouksesta uutena ostetut tuotteet tulevat niin paljon torikauppiaiden käytettyjä halvemmaksi että voit aikanaan lahjoittaa ne jollekin tuttavalle tai sukulaiselle etkä joudu silloinkaan tekemisiin torihullujen kanssa.
Käytän paljon toria, sekä myyjänä että ostajana. Pääasiassa olen törmännyt ihan mukaviin/ asiallisiin ostajiin, toki myös näihin "onks tää viel vapaa?"-tyyppeihin (joille vastaan vaan yhdellä sanalla: "on"). Itse olen päästänyt sovittamaan kerrostalon ala-aulaan jossa meillä on sekä peili että tuoli. Yks syy siihen on se että myyn paljon kenkiä ja itsekään en pystyisi sovittamatta ostamaan kun hutiostoja tulee sovittamallakin. Vielä en mihinkään pervoihin tyyppeihin ole törmännyt, pahin on varmaan "myyjä" jota odotin pakkasella 20min R-kioskin edessä eikä tämä ilmestynyt paikalle eikä laittanut viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia pelottavia viestejä? Jos sisältö on selkeästi lainvastainen, siitä voi ilmoittaa ylläpidolle tai suoraan poliisille. Mikäli se on muuten sopimattoman tuntuista, riittää kun ilmoittaa viestittelijälle, että älä laita tämmöstä.
En tosiaan ole törmännyt noihin. Mikä on sääli, koska haluaisin hieman huvitella jonkun pervertikon kustannu
Eikö sinun mielestäsi jokin voi olla pelottavaa olematta lainvastaista? Tyyppi ei toki tehnyt mitään laittomia uhkauksia, mutta esimerkiksi kyseli olisiko minulla myydä hänelle käytettyjä alusvaatteita ja kenkiä, ja voisinko kuvata ne itseni päällä ensin. Kertoi myös että voisi hakea ne kasvotusten, koska käy usein alueella jolla asun (tuohon aikaan Tori näytti alueen aika tarkasti kartalla, en tiedä näyttääkö enää kun en siellä enää myy). Minä koin tämän kaiken ahdistavana. Ihan sama jos se tekee minusta jonkin hysteerisen kanan. Minusta on ihan normaalia odottaa, ettei kohtaa tuollaista ehdottelua tavallisessa kaupankäynnissä, ja erityisen normaalia se, ettei halua jakaa osoitettaan kenellekään tuntemattomalle tuollaisen jälkeen.
Koin sen vieläkin ahdistavampana siksi, että myynti-ilmoituksissani ei ollut minkäänlaista kuvaa minusta, joten minulle oli täysin mysteeri, miksi tuo tyyppi olisi muka minusta halunnut mitään. Oletin että mies lähetti samat viestit kaikille samoja tuotteita myyville, mutta tuo vihjaus siitä, että käy usein tällä alueella, alkoi tuntua pelottavasti siltä, että hän tiesi kuka olen.
No, laitoin tyypin nopeasti estoon, eikä ole onneksi sen jälkeen mitään kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan ole törmännyt noihin. Mikä on sääli, koska ha
Eikö sinun mielestäsi jokin voi olla pelottavaa olematta lainvastaista? Tyyppi ei toki tehnyt mitään laittomia uhkauksia, mutta esimerkiksi kyseli olisiko minulla myydä hänelle käytettyjä alusvaatteita ja kenkiä, ja voisinko kuvata ne itseni päällä ensin. Kertoi myös että voisi hakea ne kasvotusten, koska käy usein alueella jolla asun (tuohon aikaan Tori näytti alueen aika tarkasti kartalla, en tiedä näyttääkö enää kun en siellä enää myy). Minä koin tämän kaiken ahdistavana. Ihan sama jos se tekee minusta jonkin hysteerisen kanan. Minusta on ihan normaalia odottaa, ettei kohtaa tuollaista ehdottelua tavallisessa kaupankäynnissä, ja erityisen normaalia se, ettei halua jakaa osoitettaan kenellekään tuntemattomalle tuollaisen jälkeen.
Koin sen vieläkin ahdistavampana siksi, että myynti-ilmoituksissani ei ollut minkäänlaista kuvaa minusta, joten minulle oli täysin mysteeri, miksi tuo tyyppi olisi muka minusta halunnut mitään. Oletin että mies lähetti samat viestit kaikille samoja tuotteita myyville, mutta tuo vihjaus siitä, että käy usein tällä alueella, alkoi tuntua pelottavasti siltä, että hän tiesi kuka olen.
No, laitoin tyypin nopeasti estoon, eikä ole onneksi sen jälkeen mitään kuulunut.
Kyllä jotkut asiat ovat pelottavia vaikka eivät ole lainvastaisia. Kuolema esimerkiksi. En tiedä jaksaisinko kauheasti ahdistua, jos joku mies ehdottelisi tuollaista kuin sinulle. Seksuaalisuus ajaa miehet ehdottelemaan yhtä ja toista, ei niihin ole pakko suostua eikä niistä tarvitse ahdistua. Vastasitko tyypille jotain, vai laitoitko vain estoon?
Toriin olen aina laittanut ihan väärän postinumeron, ei sinne ole omiin tietoihin mikään pakko tallentaa oikeaa osoitetta muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaa
Laitoin suoraan estoon. Enkä tosiaan laittaisi postinumeroani nykyään näkyviin minnekään, mutta en osannut silloin ajatella, että Torissa saisi tavallisia tavaroita myymällä pelätä mitään. Pointtini nyt kuitenkin oli, että en halua antaa kotiosoitettani kenellekään tuon kokemuksen jälkeen. Se taisi olla tämän keskustelun aihe? Että mielestäsi naiset ovat huvittavan epäluuloisia, kun pitävät itseään niin tärkeinä, että tuntemattomia pervoja mukamas kiinnostaisivat.
Ei ihme, että pidät naisia naurettavina hysteerikkoina, jos mielestäsi tuollaiset jutut kirppiskaupankäynnin lomassa ovat ihan normaalia miesten seksuaalisuutta, josta ei kannata välittää.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin suoraan estoon. Enkä tosiaan laittaisi postinumeroani nykyään näkyviin minnekään, mutta en osannut silloin ajatella, että Torissa saisi tavallisia tavaroita myymällä pelätä mitään. Pointtini nyt kuitenkin oli, että en halua antaa kotiosoitettani kenellekään tuon kokemuksen jälkeen. Se taisi olla tämän keskustelun aihe? Että mielestäsi naiset ovat huvittavan epäluuloisia, kun pitävät itseään niin tärkeinä, että tuntemattomia pervoja mukamas kiinnostaisivat.
Ei ihme, että pidät naisia naurettavina hysteerikkoina, jos mielestäsi tuollaiset jutut kirppiskaupankäynnin lomassa ovat ihan normaalia miesten seksuaalisuutta, josta ei kannata välittää.
Niin. Eli et ilmoittanut ylläpidolle etkä vastannut ko. urpolle, että tarvittaessa lähtee poliisille ilmoitus > laitoit vahingon kiertämään muille. Eli ei ihme, että oletit, "että mies lähetti samat viestit kaikille samoja tuotteita myyville" (kuten aiemmassa viestissä sanoit). Tyypillistä naisten toimintaa. Ahdistutaan, mutta ei tehdä mitään. JA kyllä, ihan normaalia miehen seksuaalisuutta. Kaikilla ei vain ole sellaisia sosiaalisia taitoja, että pääsisivät koskaan parisuhteeseen asti ehdottelemaan näitä eroottisia ideoitaan. Jokainen miehen kanssa parisuhteessa ollut tietää, että sieltä tulee kaikenlaista keksintöä jos antaa tulla.
Eli kyllä, pidän naisia pääosin naurettavina hysteerikkoina. Pelkäillään ja ahdistellaan, mutta ei tehdä mitään. Ahdistumistaipumus näkyy tämänkin ketjun viesteistä loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eli et ilmoittanut ylläpidolle etkä vastannut ko. urpolle, että tarvittaessa lähtee poliisille ilmoitus > laitoit vahingon kiertämään muille. Eli ei ihme, että oletit, "e
Poliisille ilmoituksen mistä? Siitäkö, että mies olisi halunnut ostaa minulta käytettyjä alusvaatteita? Älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eli et ilmoittanut ylläpidolle etkä vastannut ko. urpolle, että tarvittaessa lähtee poliisille ilmoitus > laitoit vahingon kiertämään muille. Eli ei ihme, että oletit, "e
Ja vielä: "Pelkäillään ja ahdistellaan, mutta ei tehdä mitään." No teinhän! Laitoin tyypin estoon, ja päätin etten sen jälkeen anna osoitettani kenellekään.
Edelleenkin, koko tämä typerä keskustelu lähti liikkeelle siitä, että sinun mielestäsi on naisihmisille tyypillistä hysteerisyyttä, jos ei halua tavata tuntemattomia ostajia kotiovellaan.
Ghostaaminen on ärsyttävää. On sovittu, että haen tavaran vaikka seuraavana päivänä. Joudumme vaihtamaan pari viestieä kellonajasta, koska kummallekaan tuskin käy mikä tahansa aika, vaikka päivän aikana olisikin tilaa. Ilmeisesti sitten se, että joku tietty kellonaika ei minulle (hakija/ostaja) sovi, on liian vaivalloista ja ärsyttävää. Mielestäni voisi helposti ehdottaa toista aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"3) ostan verkkokaupan alesta uuden tuotteen halvemmalla kuin mitä sinä pyydät käytetystä ja saan sille ilmaisen kuljetuksen, palautusoikeuden ja täyden takuun."
Kaikkein pahimmat raivoajat torissa ovat nämä 2v sitten juuri markkinoille tulleen elektroniikkatuotteen ostaneet jotka kauppaavat sitä nyt huikealla 40% alennuksella koska sehän on "kuin uusi"
Tuossa kategoriassa ei ole sellaista tuotetta jota ei myytäisi viimeistään 2v lanseerauksen jälkeen ihan liikkeessä, uutena ja täysillä takuilla 50% alennuksella.
Kerran erehdyin laittamaan tällaisen myyjälle ihan ystävällisessä viestissä linkin kikantin tarjoukseen ja kerroin että "hei, olen kiinnostunut ostamaan mutta kun saan uuden tähän hintaan niin maksan käytetystä 2v vanhasta 30% vähemmän"
Myyjä sai täyden raivokohtauksen ja sieltä alkoi tulla suunnilleen táppouhkáuksia. Vasta tämän jälkeen
Mä ostin hyvin vanhan tietokoneen ja nayton kympilla hyvin tietäen, ettei kukaan minulle siita kymppia maksaisi. Hp. taisi olla 50e ja oli ollut kuukausia myytävänä. Myyja sanoi, etta pelkka naytto maksoi satasen. Mina siihen, etta siita sitten vain sitten myymaan satasella. Myyjä ei tajunnut, miten nopeasti elektroniikka ja tietokoneet vanheni ja menetti arvonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eli et ilmoittanut ylläpidolle etkä vastannut ko. urpolle, että tarvittaessa lähtee poliisille ilmoitus > laitoit vahingon
Poliisille ilmoituksen mistä? Siitäkö, että mies olisi halunnut ostaa minulta käytettyjä alusvaatteita? Älä viitsi.
Luepa tarkemmin. Kirjoitin: "etkä vastannut ko. urpolle, että tarvittaessa lähtee poliisille ilmoitus". Esimerkiksi jos jatkaa ehdotteluita (jos olisit jättänyt blokkaamatta). Tai tuosta peitellystä uhkauksesta, että tietää missä asut.
Tietysti ahdistuvan ihmisen pitää itse kertoa toiselle, että käytöksesi ahdistaa. Sen jälkeen, jos sama ehdottelu jatkuu, voi asian ilmoittaa poliisille. Mutta tätä et siis tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eli et ilmoittanut ylläpidolle etkä vastannut ko. urpolle, että tarvittaessa lähtee poliisille ilmoitus > laitoit vahingon
Ja vielä: "Pelkäillään ja ahdistellaan, mutta ei tehdä mitään." No teinhän! Laitoin tyypin estoon, ja päätin etten sen jälkeen anna osoitettani kenellekään.
Edelleenkin, koko tämä typerä keskustelu lähti liikkeelle siitä, että sinun mielestäsi on naisihmisille tyypillistä hysteerisyyttä, jos ei halua tavata tuntemattomia ostajia kotiovellaan.
Tuo ei ole mitään tekemistä. Se, että sinä blokkaat tyypin ei saa häntä lopettamaan toimintaansa. Pistit vain vahingon kiertämään.
Ja siitä, että ei osaa oikeasti tehdä häirinnälle mitään aktiivisesti, johtuu tuollaiset pelot, ettei uskalla tavata kotiovella ostajia.
Ne on uusia tavaroita ja he ovat itse ostaneet ne murtohinnalla siitä millä myyvät ulos. Tottakai he voivat laskea hintaa, mutta ei alle ostohinnan kukaan. Kyllä he hyvänä veljenä toisia yrityksiä kohtaan ovat, eikä laske oston alle. Miksi odotat, että yksittäisten tavallisten ihmisten pitäisi myydä täysin tolkuttomalla pilkkahinnalla vain koska sinä haluat? Osta sieltä "kikantista" (oletko muuten joku va jak ki kun et osaa kirjoittaa tuota nimeä?).