Alkanut oikeesti ärsyttää tämä suht köyhyys ja velat päällä eläminen
No tällästä se on nyt ja tulee pitkään olemaankin.
Kommentit (62)
Kehoitetaan opiskelemaan. Vähän väliä joku korkeasti koulutettu Ylellä vänisemässä kun ei ole töitä löytynyt vaikka opiskeltu koko nuoruus.
Hiljasta sakkia.. taidan tehdä jotain järkevempää...
Joo no tällästä tää on, minäki lyhennän 2 eri lainaa ja korot on valtavat,, nykyää kaikki menny pahempaa suuntaa ei mitää toivoa yhdistelylainastakaa
Eli tarkottaa että palkastani jää vähempi vaan rahaa tämän takia sitten!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun nämä idi00tit ymmärtäisivät, että ei tarvitse OTTAA VELKAA eikä edes TAATA VELKAA joutuakseen VELKAkierteeseen. Riittää ihan se, että vaatii oikeuksiaan ja vaatimukset hylätään toistuvasti. Perään tulee 260-530 euron lasku. Tähän riittää se, että vaatimus vain hylätään, kuten se aina tehdään. Mitään totuuspohjaa ei tarvita. Lain mukaan kyllä, mutta käytännössä lakia ei noudateta näissä asioissa.
taito sekin on, että osaa lähteä "hakemaan oikeuksiaan" vain tilanteessa jossa juttu on mahdollista voittaa. Kas kun aikuisten oikeasti ihmisellä on vain kahdenlaisia oikeuksia: ne jotka hän itselleen ottaa, ja ne jotka muut hänelle suovat. Kaikki muu, vaikka se olisi kirjoitettu YK:n ihmisoikeuksien julistukseen, on pelkkää sanahelinää.
Ja sinä et tiedä minun tilanteistani tuon taivaallista.
Kyllä elämä olisi helpompaa jos olisi rahaa.
Tiedän tunteen. Hirveä homma oli päästä velattomaksi ja jotenkin laiha lohtu, koska silti edelleen on köyhä ja jos yhtään haluaisi elää rennommin niin kas, kohta olisi taas veloissa ja sitten olisi taas vielä kurjempaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Hirveä homma oli päästä velattomaksi ja jotenkin laiha lohtu, koska silti edelleen on köyhä ja jos yhtään haluaisi elää rennommin niin kas, kohta olisi taas veloissa ja sitten olisi taas vielä kurjempaa.
No minun tilanteeni meni ihan pahaksi kun sorruin pelaamaan noin 15 tuhatta euroa meni
Vierailija kirjoitti:
No elämä on mitä on.. toisilla ei vaan ole mitään ja toisilla on bemari
Elämä on valintoja. Jotkut valitsee elämän johon kuuluu myös bemari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja. Jotkut valitsee elämän johon kuuluu myös bemari.
Niin mutta helppoa se on toisille.. minäkin voisin ajaa 250 hv 25 tonnin audilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoilla on seurauksensa. Mikset opiskellut kunnon ammattia, miksi pystytit elämäsi sen varaan että suhdanneherkällä alalla riittää töitä, miksi otit velkaa jota ei ole varaa maksaa takaisin. Kiitä onneasi että yhteiskunta pitää sinut edes hengissä.
Vielä kun nämä idi00tit ymmärtäisivät, että ei tarvitse OTTAA VELKAA eikä edes TAATA VELKAA joutuakseen VELKAkierteeseen. Riittää ihan se, että vaatii oikeuksiaan ja vaatimukset hylätään toistuvasti. Perään tulee 260-530 euron lasku. Tähän riittää se, että vaatimus vain hylätään, kuten se aina tehdään. Mitään totuuspohjaa ei tarvita. Lain mukaan kyllä, mutta käytännössä lakia ei noudateta näissä asioissa.
Mitä mahdat tarkoittaa?
Itseäni v i t u t t a n u t köyhyys jo yli 60 vuotta...ei tule perintöjä,ei lottovoittoja,ei prkle mitään,ei mistään..
Tervetuloa kerhoon.
Velkaa 42000e ja tulot alle 1000€/kk.
Ei juuri juustoa ja sisäfileitä ostella.
Mut jos sulla on mahdollisuus niin tunge joku Roponen kryptoihin. Itse onnistunut xrp ja aave. 300€ sijoitus xrp nyt tonnin.
Aavella käyn viikkokaupoaa ja sillä toista tonnia jo kasassa.
-Kylmis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun tilanteeni meni ihan pahaksi kun sorruin pelaamaan noin 15 tuhatta euroa meni
Huh-huh! Toivottavasti sait sellaisen opetuksen, että pystyt jatkossa pysymään rahapeleistä erossa.
https://www.peluuri.fi/hae-apua/miten-vahentaa-tai-lopettaa
Tsemppiä nyt kuitenkin. Harmi, että täällä on niin paljon ilkeitä ihmisiä, jotka saavat kiksinsä siitä, että potkivat ihmistä, jolla on jo vaikeaa, olkoonkin itse aiheutettua.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa kerhoon.
Velkaa 42000e ja tulot alle 1000€/kk.
Ei juuri juustoa ja sisäfileitä ostella.
Mut jos sulla on mahdollisuus niin tunge joku Roponen kryptoihin. Itse onnistunut xrp ja aave. 300€ sijoitus xrp nyt tonnin.
Aavella käyn viikkokaupoaa ja sillä toista tonnia jo kasassa.
-Kylmis
taidat olla ulosotossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh-huh! Toivottavasti sait sellaisen opetuksen, että pystyt jatkossa pysymään rahapeleistä erossa.
https://www.peluuri.fi/hae-apua/miten-vahentaa-tai-lopettaa
Tsemppiä nyt kuitenkin. Harmi, että täällä on niin paljon ilkeitä ihmisiä, jotka saavat kiksinsä siitä, että potkivat ihmistä, jolla on jo vaikeaa, olkoonkin itse aiheutettua.
En tarvitse apua tommosiin, kun olen jo lopettanut pelaamisen, mutta nykyää palkasta menee suurin osa lainojen lyhennyksiin ja mitään ei oikee jää
ei huolta koneen säätiö palkkaa sinut kaduilla istuskelijaksi, johti siihen että koneen hissejä ei suomeen tilata.
Nykyää eivät anna ees 20 € lainaa mistään.