Poikaystävä istuu jatkuvasti tietokoneella
Toivoisin asiallista keskustelua, neuvoja ja vertaistukea!
Eli ei kumppanin kanssa asuta vielä yhdessä vaan pääasiassa ollaan hänen luonaan tai omissa kodeissa. Ongelmaksi on tullut se että kun olen hänen luonaan niin mies istuu jatkuvasti kuulokkeet päässä tietokoneella ja katsoo videoita ja pelaa. Vaikuttaa ärtyneeltä kun yritän jutella kun joutuu ottamaan kuulokkeita pois.
Oma aikaa meillä molemmilla on paljon kun ei asuta yhdessä ja vietetään yksin aikaa omissa kodeissa. Harmittaa se kun tulen hänen luo viettämään aikaa ja sitten toinen ei ole läsnä. Monesti kun ehdotan tekemistä niin ei huvita tai ole fiilistä edes katsoa yhdessä telkkaria. Pelaa yömyöhään ja tulee monta tuntia mun jälkeen nukkumaan.
Ruokapöydässä istuu puhelin kädessä ja jos alan jutella niin monesti sanoo että nyt häiritsin ja hävisi pelin sen takia.
Eilen "yhteinen aika" oli että käytiin hiihtämässä eli hän nopemapana lähti omaa tahtia kun itse menin hitaampaa. Hän lähti myös etukäteen ladulta kotiin kun sanoi että tulee kylmä jos joutuu odottamaan.
Ensimmäisen kerran kun asiasta mainitsin niin oli todella puolustuskannalla ja sanoi etten saa puuttua hänen tietokoneella olemiseen.
Ollaan juteltu ja sanoo ettei ole masentunut, mutta tulee turvallinen olo pelatessa.
Voiko tää olla peliriippuvuutta? Oon siitäkin maininnut mutta kieltää jyrkästi ettei ole sitä.
Mun on helmpompi olla kotona yksin kuin hänen luonaan "yksin" ja tämä vaivaa mua todella paljon.
Kumppani on 33v. ja itse 26v.
Kommentit (71)
Miehesi on täysi pelle. Pitää sinua itsestäänselvyytenä ja että olet hänen käytettävissään kun hän omilta leikeiltään kerkeää.
Voiko tuo olla totta? Jos on niin älä mene enää miehen luokse! Tulkoon sinun luokset tai olkoot tulematta!
Ap:n tilanne ei ole millään lailla epätavallinen, itse asiassa se on melko yleinen. Tuontyyppisten suhdepulmien käsittelyssä on paljon apua vertaistuesta tai ihan vaan kokemuksista, joita vastaavaan tilanteeseen joutuneilla on ollut.
Ap:n kohdella tulee ensimmäiseksi mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tilanne ei ole millään lailla epätavallinen, itse asiassa se on melko yleinen. Tuontyyppisten suhdepulmien käsittelyssä on paljon apua vertaistuesta tai ihan vaan kokemuksista, joita vastaavaan tilanteeseen joutuneilla on ollut.
Ap:n kohdella tulee ensimmäiseksi mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä si
Mummo, joka oli sota-ajan lapsi, eikä voinut tietää tietokonepeleistä mitään ennen kuin vanhoilla päivillään, osuu tässä kertomuksessaan selkeästi asian ytimeen.
Ihmeellisen viisas ja tarkkanäköinen mummo ja lisäksi pohjattoman empaattinen. Sääli, että mummo on jo edesmennyt. Rauha hänen sielulleen!
di situatsye fun Ap iz gornit umgeveyntlekh, in fakt es iz gants prost. in handling mit di teyps fun sheykhus problems, aynkukn shtitsn oder nor di ixpiryansiz az di vas hobn geven in a enlekh situatsye hobn gehat a plats fun hilf. ven men handlt mit Ap, iz der ershter zakh vos kumt tsu meynung a fal vos meyn farshtorbn bobe oft dertseylt vegn a por fun yorn tsurik. a neye familye hat gevaoynt nebn meyn babe's kindheym, mit a por, a man's kinder, a froy's kinder, aun afilu a gemeyner gas. di mame (shtepmader) fun der mshpkhh hot oft gekokht zup in a groys fan. di bobe hot mir gezogt, az akhuts di kinder fun der mshpkhh, kenen aoykh di shkhnhs kinder kumen esn di zup. di zup iz geven gants laytish, spetsyel in batrakhtung fun di nokh-mlkhmh tnoim in di tsayt. s'zeynen arum dem hoyz geven a sakh shvere kats, aun amal hat di froy gelazt glitshn, az zi hat zey gekhaft mit trafn aun mit zey gemakht ir zuf. di bobe hot gezogt, az di zup in zikh iz nisht erger gevorn, ober zi hot take ongehoybn a bisl aoysmeydn dos ort ven zi hot gevust fun vanen dos fleysh in di zupn kumt. der fareyn hat zikh angehoybn mit aumgebrakhkeyt (khatsh di babe hat genutst derfar a myauser vart), aber di por hat nisht getrunken keyn traf alkahal. aun di bobe hot es aoykh nisht genutst, aun vu hot zi es gekont bakumen ven zi iz nor geven a kind. azoy alts ken pasirn aun aoyb ir dergreykhn di yodle, es vet faln aoyf di juniper, vi bobe shtendik gelernt.
Olisin kyllästynyt tuollaiseen tyyppiin alta aikayksikön. Mitä järkeä olla ihmisen kanssa, jota ei kiinnosta seurasi edes silloin, kun teillä on ns. yhteistä aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Olisin kyllästynyt tuollaiseen tyyppiin alta aikayksikön. Mitä järkeä olla ihmisen kanssa, jota ei kiinnosta seurasi edes silloin, kun teillä on ns. yhteistä aikaa?
kats fleysh zup 😁
Katsoo varmaan naisia erotiikka tvstä
Nosta kytkintä. Tapailette toisianne eli mies pelaa ja sä meet yksin nukkuun. Mitä mä just luin? Taitaa olla tosi varma susta, kun tohtii toimia noin. Löydät kyllä parempaakin seuraa. Sanopa sille niin.
Ei kukaan, siis ei todellakaan kukaan halua erota miehestä, joka on kats fleysh zup.
Minusta ongelma ei ole pelaamisessa vaan siinä ettei mies arvosta sinua ja aikaasi. Siihen toimii vain yksi konsti - jos et ole jo kertonut, kerro nyt, että olet jatkossa mieluummin omassa kodissasi kuin toisen luona yksin, ja että tästä nykytilanteesta tulee vain paha mieli. Sen jälkeen - älä suostu menemään kylään, jos jotain yhteistä suunnitelmaa, miten voisitte aikaa viettää, ei ole.
Sinä olet yrittänyt oman osasi, hän ei. Anna nyt pallo hänelle, ja jos se tippuu, anna sen vieriä minne vieriikään. Satsaa omaan hyvinvointisi ja nuorena, ihanana ihmisenä olet uudessa onnellisessa suhteessa ennen kuin huomaatkaan.