Ehdottakaa 40+ naisille jotain kivaa tekemistä ystävänpäiväviikonlopuksi
Olisi suunnitelmissa lähteä johonkin Suomen rajojen sisäpuolella (no, ehkä laiva Ruotsiin max) viettämään aikaa ja tekemään/näkemään jotain kivaa. 1-2 yötä.
Teatteri, konsertti, tapahtuma, näyttely, museo, baari, laajasti voi ehdottaa mitä vaan! Mutta kaivattaisiin yksityiskohtaisempia ideoita, eli ei pelkästään "menkää teatteriin ja kivaan hotelliin" vaan ehdota sitten jotain tiettyä teatteria ja/tai näytöstä, ja mikä/missä olisi se kiva hotelli?
Ja siis ideoita mielellään muustakin kuin teatterista ja hotellista vaikka ne nyt esimerkkinä mainittiin.
(Kohtuullinen budjetti käytössä. Ja mitä vähemmän maksaa, sen parempi tietysti)
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Menisin Tukholmaan laivalla hyvässä hytissä. Lounaalle Berners asiatiskaan tai vain samppanjalle NK:lle.
Se on Berns. Anteeksi ajatusvirhe. Ajattelin samalla taksilain uudistusta :P
Voi herranjumala mitä uusavuttomuutta. Mistä vtusta minä tiedän mikä on TEIDÄN mielestänne kivaa.
Mun käsitys hauskanpidosta olis kyllä kieltämättä vetästä kunnon yökerhoilta esimerkiksi Turussa. Päivä alkais kokoontumisella brunssilla, siitä hotelliin kirjautuminen. Hotellissa jotkut kivat spa-hoidot/kylpylä tms. olisin myös varannut hotelliin kampaajan/meikkaajan tekemään pikakampaukset porukalle. Sit päälle parempaa Seppälää ja pitkän kaavan illalliselle, sieltä yökerhoilemaan johonkin. Ja rahaa sit sen verran käteisellä mukaan että pääsee jonon ohi ettei tarvi jonotella pakkasessa.
Mut mä oonkin tämmönen vasta 38v bilehile 😆
Neulontapiiri, konvehteja ja viiniä.
Laivalle vaan panemaan!