Jos kuulisit että miehesi on 25-28-vuotiaana viestitellyt alaikäisten tyttöjen kanssa
Kommentit (126)
Kysyisin asiasta ja kuuntelisin selityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantaisin poliisille.
"rikos" vanhentunut aikaa sitten
Ei välttämättä. Ja nythän on laki muuttumassa niin, ettei lapseen kohdistuva seksuaalirikos vanhene KOSKAAN. Lainmuutos on valmistelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16v on täysin laillinen
Se että jokin on laillista ei tarkoita etteikö se olisi sairasta tai omituista.
Ketä sun tai muiden tollojen mielipide kiinnostaa
No varmaan ainakin sitä miestä, joka saisi potkut persuuksille. Muilla ei kai mitään väliä olekaan.
Nainen on parhaimmillaan alle 25 vuotiaana.
Miehessä on sellainen jännä kohta, johon polvella iskemällä saa sen ihan hiljaiseksi ja kyyryyn. Eikä tarvitse edes kovaa potkaista.
Hyh, omasta mielestä kaksvitonen tuntui liian vanhalta kun yritti tehdä aloitteita suuntaani, vaikka itse olin 19.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet parhaimmillasi kuolemasi jälkeen. Kerrankin jäykkä ja hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Ollaan nyt 50+ ja olisihan se outoa, että tuommoista paljastuisi.. pitkiä keskusteluita vaatisi. Paha nyt sanoa, miten toimisin, kun on jo yli 30 vuotta yhteistä elämää takana.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 16v kun aloin seurustella 28v miehen kanssa. Ihan olin itsekin aloitteellinen eikä mies painostanut mua mihinkään. Mua ennen mies seurustellut oman ikäistensä kanssa. Suhde kesti 9kk ja sitten halusin erota.
Miksi halusit erota? Liittyikö se ikään?
Mä seurustelin 16-vuotiaana 24-vuotiaan kanssa ja kyllä se jälkikäteen tuntuu vähän oudolta, vaikka silloin en niin ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia siinä iässä.
Tässä ketjussa taitaa olla bedojen kokoontumisajot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16v ei edelleenkään ole biologisesti lapsi, pe da riksi haukkuminen on faktuaalisesti väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu! Ja kiitos päivän nauruista. Panomies kerrankin jäykkänä. Ja ihan koko äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16v on täysin laillinen
Se että jokin on laillista ei tarkoita etteikö se olisi sairasta tai omituista.
Tämä. Muistan teiniajoiltani 23-v sällin joka mielellään pyöri 16-v tyttöjen porukoissa ainoana miespuoleisena. Itse en tuohon kaveriporukkaan kuulunut, mutta jotenkin omituista mun silmään oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 16v kun aloin seurustella 28v miehen kanssa. Ihan olin itsekin aloitteellinen eikä mies painostanut mua mihinkään. Mua ennen mies seurustellut oman ikäistensä kanssa. Suhde kesti 9kk ja sitten halusin erota.
Miksi halusit erota? Liittyikö se ikään?
Mä seurustelin 16-vuotiaana 24-vuotiaan kanssa ja kyllä se jälkikäteen tuntuu vähän oudolta, vaikka silloin en niin ajatellut.
Ei liittynyt ikään. Mun tunteet vain lopahti.
Olisin todella järkyttynyt. Antaisin miehelle mahdollisuuden kertoa oman versionsa. Vaikea kuvitella kuitenkaan, että se muuttaisi mitään; ero tulisi.
Jos olisi yhteisiä lapsia miehen kanssa, pelkästään ero. Jos olisi lapseton liitto, ero plus rikosilmoitus.
Omia lapsiani en rasittaisi eron lisäksi isänsä rikosilmoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16v ei edelleenkään ole biologisesti lapsi, pe da riksi haukkuminen on faktuaalisesti väärin.
Mikäs se sitten on, jos vasta 18-vuotiaana on aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Lapsia ne silti on.
Jos aikuinen ukko vahtaa lapsia niin sekaisinhan se paskiainen on.
Erohan sellaisesta tulisi :(
T: Tuntematon