Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelisitkö 4 km työmatkan?

Vierailija
23.01.2025 |

Itse aloin kävelemään säästääkseni bensakuluissa. Aikalailla 45 minuuttia suuntaansa menee kävellen. 

Tietysti aikaa menee enemmän kun autolla olisin perillä vajaassa kymmenessä minuutissa. Mutta ei auta, kaikesta pitää säästää.

Kesällä onneksi pääsee pyörällä.

Kommentit (151)

Vierailija
81/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Pyörällä voisin mennä. Jos tekisin lyhennettyä päivää, niin voisin kävellä, muutoin ei aika riittäisi viedä ja hakea lapsia päiväkodista.

Vierailija
82/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo sulla nyt sitten säästyy kuussa bensaa rahaa? Paljon auto syö sitä bensaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolitoista tuntia kävelyä päivässä? Suoraan sanottuna en jaksaisi. Ehkä joskus harvoin mutta että joka päivä?! 

Juu ei.

Minulla on koira. Kävelen joka päivä 1,5 - 2 tuntia... 

Vierailija
84/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla vajaa 10min, juosten 20min. En kävelisi.

Vierailija
85/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kävelen töissä sen liki 8-10tuntia, että eilenkin jäi syömättä. Kummasti ei edes maha kurninu vaikka aamulla söin vaan leivän ja vasta illalla 8 maissa taas söin leivän. Että en käy erikseen kävelyllä tai en kävele töihin. En edes kävele 400 metriä kauppaankaan. Ei vaan jaksa.

Vierailija
86/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo paha ole,  jos on terve. Ei tarvi erikseen lähteä kävelylle. Olen minäkin nuorena kävellyt samalla tavalla kun olin autoton välillä.

Ajat ovat nyt ankeat ja talous tulee vielä romahtamaan. Kohta on kuljettu tämä tie loppuun. Ihan hyvä opetella yksinkertaisempaa elämää.

Vierailija
87/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas kävelen töissä sen liki 8-10tuntia, että eilenkin jäi syömättä. Kummasti ei edes maha kurninu vaikka aamulla söin vaan leivän ja vasta illalla 8 maissa taas söin leivän. Että en käy erikseen kävelyllä tai en kävele töihin. En edes kävele 400 metriä kauppaankaan. Ei vaan jaksa.

Kärsit energiavajeesta. Syö hyvä ihminen kun kerran liikutkin.

Vierailija
88/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen juuri 4km matkaa suuntaansa töihin. Ihan huippua, kun aamulla vähän virkistyy ennen töiden aloitusta ja illalla ei tarvitse lähteä enää lenkille erikseen. Toimii ainakin näin istumatyöläiselle oikein hyvin.

Vierailija
89/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen 44km työpaikalle.

Vierailija
90/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelisin. En ymmärrä, miksi kenenkään pitää kulkea lyhyitä työ- tai muita matkoja autolla. Ollaan olevinaan liikunnallisia, mutta omin jaloin ei kyetä tekemään pienintäkään siirtymää minnee.

No käyttää sen ajan muuhun liikuntaan kuin kävely.

Vierailija
91/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä voisin kävellä jos fiilis/keli oikea.

Vierailija
92/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kävelisin. Lyhyt matka ja tekee hyvää.

Vierailija
93/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennän helikopterilla työmatkat, ei jaksa rahvaan seassa kulkea.

T: Mesemiäs

Vierailija
94/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi syöt noin huonosti? Leipää vaan illallakin?

Vierailija
95/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon muustakin kiinni, kuin vain ja ainoastaan työmatkan pituudesta...

Vierailija
96/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennän helikopterilla työmatkat, ei jaksa rahvaan seassa kulkea.

T: Mesemiäs

Tekeekö mersu helikoptereitakin?

Vierailija
97/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävele, koska käytän ajan koiran kanssa lenkkeilyyn. Aamulla tehdään jo kunnon lenkki ennen kuin lähden töihin.

Vierailija
98/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin, kun nyt työttömänäkin tulee käveltyä 12-17 km päivässä.

No työttömämöhån sitä aikaa juuri löytyy 8 tuntia päivässä enemmän kuin työssäkäyvällä😂

Vierailija
99/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolitoista tuntia kävelyä päivässä? Suoraan sanottuna en jaksaisi. Ehkä joskus harvoin mutta että joka päivä?! 

Juu ei.

Minulla on koira. Kävelen joka päivä 1,5 - 2 tuntia... 

Tietenkin kun koiran kanssa täytyy. Mutta et varmaan jaksaisi 2 tuntia päivässä joa lisäksi työmatkat liki 2 h😂

Vierailija
100/151 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelen juuri 4km matkaa suuntaansa töihin. Ihan huippua, kun aamulla vähän virkistyy ennen töiden aloitusta ja illalla ei tarvitse lähteä enää lenkille erikseen. Toimii ainakin näin istumatyöläiselle oikein hyvin.

Juuri tuota pohdin, että istumatyöläiselle sopii paremmin kuin sellaiselle ihmiselle joka seisoo tai kävelee paljon työssään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi