Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä naiset hävetä yhtään kun jää perhe perustamatta?

Vierailija
23.01.2025 |

Teillä on ikuinen luuserin leima. Koko suku häpeää. Saamattomia pelkureita jotka ei uskalla synnyttää eikä teistä ole lapsen kasvattajaksi.

Kommentit (215)

Vierailija
1/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia vaivaa sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä tippaakaan.

Vierailija
4/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, koko ikäni olen itseäni miehille tyrkyttänyt, mutta kun ovat niin nirsoja, niin minkäs teet!

Vierailija
5/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua perustaa yhtään mitään niiden todellisten luuserien, kuten ap:n kanssa.

Ihan keskenään hävetköön tuollaiset...

Vierailija
6/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 perheetötä tytärtä, joilla menee oikein hyvin elämässään. Suku on oikein ylpeä heistä. Melkein kaikki heidän serkkunsakin ovat lapsettomia.

Vierailija
7/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Itse ihmettelen, miksi joku kehtaa tehdä lapsia.

Vierailija
8/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä yhtään. Eikä myöskään suku häpeä. Isompi häpeä se olisi, jos lapsia tekisi sellainen joka ei vanhemmaksi pysty. Ja niitä luusereita Suomessa piisaa. Pitäis jollain keinoin estää työttömien ja mielenterveysongelmaisten lisääntyminen. 

Vierailija
9/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei jäänyt perhe perustamatta mutta ilmoitan silti tällaiset naisviha-aloitukset poistoon 

Vierailija
10/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Sairauteni vuoksi en edes voi saada lapsia. Lisäksi hävettäisi tehdä lapsi huolehtimaan äidistä. Lapsen tehtävä ei ole koskaan huolehtia vanhemmastaan. Maailmassa on sitä paitsi muutama ihminen liikaa...

Vierailija
11/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lapsen tekemättäjättämispäätös on ekoteko ja oikea teko tähän maailmaan, joka ylikansoittuu ja joka ei jaksa elättää tätä ihmismäärää. Täällä on köyhyyttä, nälkää, kärsimystä, riistoa, luonnon tuhoamista ja aivan liikaa ihmisiä! Itse tein kolme lasta, enkä pidä sitä hyvänä, mutta kun halusin. Toivon, että vastaavasti moni nainen ei tekisi lapsia, jotta tasapainottuisi.

Vierailija
12/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää ihan sikana. 

M49 

Vierailija
13/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä yhtään. Eikä myöskään suku häpeä. Isompi häpeä se olisi, jos lapsia tekisi sellainen joka ei vanhemmaksi pysty. Ja niitä luusereita Suomessa piisaa. Pitäis jollain keinoin estää työttömien ja mielenterveysongelmaisten lisääntyminen. 

Älä ole typerä. Jutut ovat kuin 1800-luvulta revittyjä. Silloin todella uskottiin, että varakkaat ovat parempaa ainesta ja muiden ei tulisi lisääntyä.

Vierailija
14/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä, miksi edes pitäisi? Taidat itse olla luuseri.

Vierailija
15/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä koska mulla on kyllä lapsi. Eikä kyllä tarvitse niidenkään hävetä joilla ei ole lapsia. Jokaisen oma asia. Ap sen sijaan on vajaaälyinen kusipää jonka vanhempansa  olisivat voineet jättää tekemättä.

Vierailija
16/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n äitiä hävettäisi tajuta, että on synnyttänyt tuollaisen va ja kin. Se löisi ap:lta sormet irti kirveellä, ettei se pysty runkkaamaankaan.

Vierailija
17/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti naisia alkaa harmittamaan lapsettomuus vasta sitten, kun ovat vanhoja ja avun tarpeessa. Ei ole ketään jolle voisi soittaa ja jutella. Hoitajilla ei vaan riitä aika, viettää jokaisen mummojen kanssa jutteluhetkiä.

T. Vanhustenhoitaja

Vierailija
18/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole typerä. Jutut ovat kuin 1800-luvulta revittyjä. Silloin todella uskottiin, että varakkaat ovat parempaa ainesta ja muiden ei tulisi lisääntyä.

Köyhyys ja mielenterveysongelmat periytyvät. Ihan yhtälailla nyt kuin 1800-luvulla. Semmoseen paskaan ei tartte kenenkään lapsiparan syntyä.

Vierailija
19/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää pikku siat vinkuu siinä harhaluulossa, että joku nainen haksahtaa ja heittäytyy niiden eteen selälleen. Ei tule tapahtumaan, turhamuna.

Vierailija
20/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

👵🏻: Minä minä minä minä minä minä ja MINÄ😩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän