Onko teillä kotosalla karkkivarastoa
Täältä löytyy, monipuolinen :))
Just söin sieltä kismetin, ei näytä menevän niin piti syödä pois.En kyllä pidä siitä itsekkään.
Pusseja, patukoita, suklaata löytyy.
Kommentit (17)
Itse asiassa on. En oo ennen pitänyt, mutta nykyään pidän. Asun kyllä yksin, mutta tulee aikuisille lapsille makeaa vietyä.
Ei ole karkkia eikä muitakaan herkkuja varastossa. Ostan jotain pientä silloin tällöin ja syön yleensä pois heti.
Kyllä löytyy ja pitää olla. Joka päivä en läheskään syö karkkia , mutta kun mieliteko iskee niin on mukavaa mistä ottaa. Kerran iski niin paha jätskin himo, aikaa oli vain 5 minuuttia aikaa mennä kauppaan ennenkö meni kiinni, että samaa " kiirettä" en enää järjestä itselleni. Eikö sitä neuvota pitämäänkin varmuusvarastokin😁
On pastilleja, sukulaatia ja muuta 😊
Varasto ei onnistuisi. Jos ostan syön yleensä heti sen vähän:). Eli jos hankkisin ison varaston, saattaisin syödä sitä pitkin viikkoa tyhjäksi. Ei toimi mulla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytyy ja pitää olla. Joka päivä en läheskään syö karkkia , mutta kun mieliteko iskee niin on mukavaa mistä ottaa. Kerran iski niin paha jätskin himo, aikaa oli vain 5 minuuttia aikaa mennä kauppaan ennenkö meni kiinni, että samaa " kiirettä" en enää järjestä itselleni. Eikö sitä neuvota pitämäänkin varmuusvarastokin😁
Mahtava tahdonvoima.
Jos ostaisi varastoon niin ne ehtisi pian pilaantua ennen kuin tulisi syötyä.
Joskus on saanut pari rasiaa suklaata joululahjaksi ja niitä on ollut jäljellä vielä seuraavanakin jouluna kun ei kiinnosta syödä suklaata eikä muitakaan karkkeja.
On varasto ja jäätelöä pakastimessa. ;) Pidän karkkipäivän (herkkupäivän siis) lauantaisin.
On karkki- ja suklaavarasto. Sieltä on kiva ottaa jos tekee mieli kun kauppaan on pitkä matka.
Tällä hetkellä ainut mikä on, niin jouluksi ostettu Champs Elysee suklaarasia. Avaamattomana muovissa. Kun pyrkii syömään säännöllisesti ja terveellisesti, niin suklaa alkaa maistua liian makealta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole karkkia eikä muitakaan herkkuja varastossa. Ostan jotain pientä silloin tällöin ja syön yleensä pois heti.
Oli hyvät varastot nykyään toimin kuin sinä.
On, mutta se tyhjenee aina sukkelaan.😝
Ei. Vaikka syönkin suklaata ja jäätelöä joka päivä, niin kotona on vain yksi suklaalevy ja jäätelöpaketti kerrallaan. Muuten menee ahmimiseksi.
Joulun jäljiltä on konvehteja ja keksejä, koska opiskelevat lapseni viettivät joulua luonani. En huomannut laittaa heille mukaan noita loppuja kun he lähtivät opiskelupaikkakunnilleen. Itse en ole erityinen makean ystävä eli nuo saattavat pilaantua meillä jos eivät säily pääsiäiseen saakka, jolloin lapset tulevat uudestaan kylään.
On herkkuvarasto kaapissa. Hyvin säilyy.
En pidä mitään herkkuvarastoa, koska söisin kaiken heti. Paras, kun en osta karkkia kotiin ollenkaan. Sen sijaan minulla säilyy alkoholi todella hyvin, lahjaksi saatuja pulloja on varmaan viime vuosikymmeneltä avaamatta.
En syö karkkeja.
Yskänpastilleja saattaa joskus tulla ostettua, tietenkin sokerittomia.