Äkilliseen sairaskohtaukseen kuoleminen?
Kommentit (14)
Paras tapa kuolla on juurikin noin. Hetken ehtii ketuttaa, mut se menee minuutissa / parissa ohi.
t: Kokemusta on
Enoni aortan repeämiseen, hänen veljensä eli toinen enoni veri- ja sydäntauteihin. Molemmat äkillisesti ja vuosia enne koronarokotteita, niin ap?
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa kuolla on juurikin noin. Hetken ehtii ketuttaa, mut se menee minuutissa / parissa ohi.
Hengissähän sinä näytät olevan.
On. Työkaverin vävykokelas, noin 25-vuotias urheilullinen mies. Aortanrepeämä.
Naapuri, 80-vuotias ylipainoinen mies, aortanrepeämä.
Toinen naapuri, viisikymppinen urheilullinen mies, sydänkohtaus.
Tuttava, kolmivitonen nainen, aivoverenvuoto.
Naapurin koira, pitkittynyt epilepsiakohtaus. Itseasiassa kahden eri naapurin koirat, välissä neljännesvuosisata ja kilometri. Asutaan siis maalla.
Oma koira, aivoinfarkti.
Viimeisin siskon appiukko, ilmeisesti aortanrepeämä, kuolinsyyntutkinta vielä kesken.
Minä itse olin hilkulla kuolla äkilliseen sairauskohtaukseen. Vain se pelasti että paikalla oli toimintaitoisia ja lanssi sattui olemaan parin minuutin päässä kun soittivat häkeen.
Vierailija kirjoitti:
On. Työkaverin vävykokelas, noin 25-vuotias urheilullinen mies. Aortanrepeämä.
Naapuri, 80-vuotias ylipainoinen mies, aortanrepeämä.
Toinen naapuri, viisikymppinen urheilullinen mies, sydänkohtaus.
Tuttava, kolmivitonen nainen, aivoverenvuoto.
Naapurin koira, pitkittynyt epilepsiakohtaus. Itseasiassa kahden eri naapurin koirat, välissä neljännesvuosisata ja kilometri. Asutaan siis maalla.
Oma koira, aivoinfarkti.
Viimeisin siskon appiukko, ilmeisesti aortanrepeämä, kuolinsyyntutkinta vielä kesken.
Ja näistä yksi koira ja yksi ihminen kuolleet tän vuosikymmenen puolella.
On aivoverenvuotoon, iäkäs ihminen
Vierailija kirjoitti:
Harmillista vaan on, että jos apu tuleekin liian nopeasti niin säilyy hengissä ja elää vihanneksena mahdollisesti kymmeniä vuosia
Esim. mun isä.