Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antibioottiripuli apua

Vierailija
12.10.2024 |

Minulla on jo 3. antibioottikuuri menossa posiontelotulehdukseen.

Ensin amorion josta sain allergian sitten doxicyklin ja se päätettiin lopettaa kesken kun tuntui että siitäkin nousee ihottuman. Nyt sitten viikko doxicyklinin lopettamisen jälkeen sain roxicyklinin. Olen 2 tablettia kolmesta ottanut ja tänä iltana alkoi kaamea vesiripuli. Otin precosaa. Vieläkö huomenna voin ottaa tabletin? Jatkuuko vesiripuli vielä pitkään? Olen sängyn ja vessan välissä nyt. Antakaa apua!!??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunge hunajaa jokapaikkaan, valkosipulia kanssa luonnollisia juttuja ja sitte maitohappobakteereita

Vierailija
2/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Precosaa tietysti koko kuurin ajan, samoin maitohappobakteereja (mutta niitä ei samalla hetkellä antibiootin kanssa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteitä, kaurapuuroa, mustikkakeittoa ja maitohappobakteereita. Ilkeää mutta ei siihen kuole parissa päivässä, jaksamista.

Vierailija
4/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis ilman muuta syöt kuurin loppuun ja ripuli hoidetaan sitten oireenmukaisesti.

Vierailija
5/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imodium on kyllä ikävä kun se lopettaa suolen toiminnan.

Taidan suosia precosaa ja maitohappobakteereja.

Ap

Vierailija
6/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syön kuurin loppuun.

Ap

Vierailija
7/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imodium auttaa myös uusavuttomia.

Hiilitabletit imevät pahoja pöpöjä. Imodium säilöö niitä pitempään. 

Antibioottiannosten puolivälissä aina mieluiten Gefilusta ja Precosaa. 

Precosan ottamisen ajankohdalla ei ole väliä, mutta bakteerit toki mahdollisimman kaukana antibioottiannoksista.

Vierailija
8/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni laittoi jotain uutta kaurasalvaa kepin päälle ja paukautti. Harrastamme luomua ja tämä toimii...

Nyt ei paikat enää pörise ja olen onnellinen t Miisa

Vierailija
9/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi Asidofilus-Bifidus-tuotteet, piimää ja jugurttia. Lisäksi ruokavalioon mukaan ruisleipää, hapankaalia ja oikeita suolakurkkuja. 

Vierailija
10/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohiksena, mutta hieman kyseenalaistan ab-kuurin tarpeellisuutta. Sinuiitissa harvoin antibiootti on ratkaisu, sillä tutkimusten mukaan antibiootti erittyy melko huonosti onteloihin. Parempi apu on saatu kortisonista ja tietenkin maxpunktiosta. Kannattaa ottaa huomioon, etenkin jos ab:n haitat ovat tuollaiset. Toki asiasta pitää neuvotella oman lääkärin kanssa. Ripuliin tuossa tulikin jo hyviä ohjeita.

Vierailija
11/11 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit tulee vti kun bakteereja menee ripulista vitsaputkeen ja sitten tulee päälle hiivatulehdus.  Näin minulla meni.  Opin sitten että apteekista olisi ilman reseptiä saanut isokokoisen tabletin joka vei hiivatulehduksen sillä yhdellä tabletilla.