Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mia 35, meikkaa ja pukeutuu pepputrikoisiin kuntosalilla

Vierailija
23.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/treeni/a/1ec97095-01e8-478a-beb0-1434f8951a4c

Ja se ärsyttää muita. Taas tälläinen täysin turha kirjoitsu. Saipahan tämäkin Mia, 35 oman tähtihetkensä julkisuudessa.  

Kommentit (475)

Vierailija
141/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti muut naiset kihisee kiukusta. Ei miehiä haittaa fitnessnaiset tiukoissa vaatteissa 😅

Missä tätä kihisemistä sitten on tapahtunut? Sitä ei tuossa artikkelissa kerrottu.

Kuntosalilla, somessa ja täällä palstalla kihiseviä kommentteja naisilta!

Vierailija
142/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä naisia :D

On kyllä miehiäkin jotka pullistelevat lihaksiaan kuvissa ja saleilla. Mutta ärsyttävää kummassakin tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo peppubuumi on naisilla päähänpintymä. Salilla käy samoihin aikoihin muutama nainen ja mitä olen seuraillut niin 3-4 kertaa viikossa treenaavat ja pelkkää lantionostoa ja kyykkyä. Yläkropalle eivät tee mitään liikkeitä. Jokainen toki tyylillään mutta eihän tuollainen tasapainoista treeniä ole. 

Vierailija
144/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, narraako tuollaiset trikoohousut? Saako näyttämään pepun paremmalta mitä todellisuus? 

Tilasin vahingossa tuollaiset perse housut. Ihmettelin, kun vedin niitä jalkaan, että mikä kinnaa perseessä. 

Menin katsomaan peilistä ja Repesin nauruun. Olen 60 v salilla ikäni kulkenut ja raskasta työtä tehnyt, joten lihasta löytyy. Murra perse näytti, kuin olisi kaksi palloa takapuolessa. Jätin nämä housut siivoushousuiksi, oli niin huvittavan näköiset

Vierailija
145/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas niin turha artikkeli. Tuohan on tehty vain jotta mainostetaan noita meikkejä jutun alhaalla. 

Tuntuu, että ihmisillä on ihan liian hyvin asiat kun tuollaisestakin asiasta tämä nainen saa taiottua itselleen ongelman. Kuvitteelliset mielenpahoitukset. Tulis vaikka sota niin tuokin nainen voisi olla hyödyksi jotenkin.

Vierailija
146/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei mikä reppana ja vielä reippaasti yli kolmenkymmenen. Ymmärtäisin jos joku juuri täysi-ikäistynyt laukoisi näitä kommentteja muista ihmisistä. 

Vierailija
147/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniäni toi minulle lapsenlapsen hoitoon, kun oli menossa salille. Kun hän kumartui, huomasin nämä takasaumasta rypytetyt jumppahousut hänellä ja taisin niistä laskea vähän leikkiä. Jälkeenpäin mietin, että mihin tuollaista vaatetta aikuinen, hyvinkoulutettu äiti-ihminen oikein tarvitsee. Ajat ovat muuttuneet minun nuoruudestani, mutta en ole varma, onko naisten asema ja arvostus menossa järkevään suuntaan. Nämä eivät ole pikkuasioita, vaan oireita jostain isommasta, mielestäni.

Vierailija
148/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo peppubuumi on naisilla päähänpintymä. Salilla käy samoihin aikoihin muutama nainen ja mitä olen seuraillut niin 3-4 kertaa viikossa treenaavat ja pelkkää lantionostoa ja kyykkyä. Yläkropalle eivät tee mitään liikkeitä. Jokainen toki tyylillään mutta eihän tuollainen tasapainoista treeniä ole. 

Ihan samalla lailla saleilla on aina ollut miehiä, jotka tekee pelkkää penaa. Ei mitään uutta auringon alla. Jalkalihaksista sentään hyötyy koko kroppa ja toimintakyky. 

Vierailija
149/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roska-artikkeli roskamediassa

Vierailija
150/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo persehousut ovat älyttömiä. "Katsokaa, katsokaa mun persettä."

Vierailija
151/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi itku, milloinkahan nämä Miat ja kumppanit ymmärtäisivät, ettei tällaisissa asioissa eikä kyllä kovin monessa muussakaan muiden mielipiteillä ole persekarvan vertaa väliä. Kaikkia ei voi miellyttää ikinä ja aina löytyy arvostelijoita teet sitten niin tai näin.

Itsekin olen aina salilla aikalailla tällättynä, kun käyn siellä töiden jälkeen tai muiden menojen yhteydessä. En ala pesemään meikkejä pois vain sen takia, että joku randomtyyppi mahdollisesti niitä ihmettelee ja pahoittaa mielensä. Ja jokainen treenaa mieleisissään vaatteissa, joten sekin asia on ihan yksi lysti mitä muut ajattelee. 

Sen nyt ymmärtääkin että töiden jälkeen menee salille sellaisenaan ja sitten pesee sotamaalauksen samalla vaivalla pois kuin muunkin päivän paskan ja treenihiet. Sitä ei ymmärrä että joku sotamaalaa ensin naamansa, sitten treenaa ja menee siitä sitten päiv

Jos joku haluaa meikata ennen salille menoa ja jatkaa siitä töihin, niin miksi sitä nyt pitää jotenkin erikseen ihmetellä? Kaikki eivät hikoile pää märkänä (itse hikoilen ja siksi meikkaisin vasta salin jälkeen). Toisekseen en jaksa uskoa, että tuo nyt olisi mitenkään epähygieenistäkään, suihkussa nyt suurin osa käy nyky-yhteuskunnassa joka päivä. 

Vierailija
152/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Miltä kuulostaisi otsikko Pera 53 kaselee ja vilkuilee naisia kun käy kaupungilla?  

Vierailija
153/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äijät katsoo.

Vierailija
154/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Miltä kuulostaisi otsikko Pera 53 kaselee ja vilkuilee naisia kun käy kaupungilla?  

Onneksi Pera ei käy usein kaupingilla.

Vierailija
155/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miniäni toi minulle lapsenlapsen hoitoon, kun oli menossa salille. Kun hän kumartui, huomasin nämä takasaumasta rypytetyt jumppahousut hänellä ja taisin niistä laskea vähän leikkiä. Jälkeenpäin mietin, että mihin tuollaista vaatetta aikuinen, hyvinkoulutettu äiti-ihminen oikein tarvitsee. Ajat ovat muuttuneet minun nuoruudestani, mutta en ole varma, onko naisten asema ja arvostus menossa järkevään suuntaan. Nämä eivät ole pikkuasioita, vaan oireita jostain isommasta, mielestäni.

Tätä on toitotettu jo kauan. Nykynainen esineellistää itse itsensä. 

Voin henkilökohtaisesti sanoa että ainakin oma arvostus naisia kohtaan on laskenut aika paljon viimeisen kymmenen vuoden aikana. Kun joka käänteessä paljastellaan ja pukeudutaan provosoivasti, niin en arvosta sellaista ihmistä. Kun nykyään naiset pukeutuvat näin laajalla rintamalla, arvostus on laskenut. 

Tulee myös vähän paha mieli kun ajattelen vanhanliiton feministejä ja sitä minkä vuoksi he taistelivat. 

Vierailija
156/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin henkilökohtaisesti sanoa että ainakin oma arvostus naisia kohtaan on laskenut aika paljon viimeisen kymmenen vuoden aikana. Kun joka käänteessä paljastellaan ja pukeudutaan provosoivasti, niin en arvosta sellaista ihmistä. Kun nykyään naiset pukeutuvat näin laajalla rintamalla, arvostus on laskenut. 

Aika jännä, minun kokemukseni mukaan vanhan liiton feministit puolustavat naisten oikeutta pukeutua haluamallaan tavalla ilman arvostelua. 

Vierailija
157/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä juttu on tehty? Jos Miian mielestä kaikki voivat olla sellaisissa vaatteissa ja meikeissä kuin haluavat niin miksi hän sitten tulee julkisuuteen kertomaan omista tavoistaa? Melkoista itsetehostusta tuo, että muka ärsyttää muita. Itse en salilla vaivaudu katselemaan muita, vaan olen treenaamassa. Voi tulla pettymyksenä Miialle, mutta näin se useimmilla on. Ainakin jos päätarkoitus on se treenaaminen eikä mikään pyllistelykuvien ottaminen, kuten tässä ilmeisesti on.

Vierailija
158/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok.

🤣 Virkistävää vaihtelua!

Vierailija
159/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tavismiehenä en enää kiinnnitä huomiota edes näihin ylimeikattuihin naisiin koska suurella todennäköisyydellä naamapakit on varmat. Päinvastoin itsetuntoni riittää tarvittaessa kyllä lähestyä vaikka Cyndi Lauperia ei siitä jää kiinni.

Eikö liikunnassa ole tärkeämpää itse liikunta eikä tuputtaa itseään ylimeikattuna sille yhdelle joukkuelajia harrastavalle salipartajätkälle randomilla?

Vierailija
160/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin henkilökohtaisesti sanoa että ainakin oma arvostus naisia kohtaan on laskenut aika paljon viimeisen kymmenen vuoden aikana. Kun joka käänteessä paljastellaan ja pukeudutaan provosoivasti, niin en arvosta sellaista ihmistä. Kun nykyään naiset pukeutuvat näin la

Et ymmärtänyt.