Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ohuet huulet ovat kauniit, nuo täytehuulet näyttävät naurettavilta ja sopivat harvalle

Vierailija
23.01.2025 |

MIksi siis naiset pilaavat ulkonäkönsä huulitäytteillä?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies päivittelee noita huulia usein, minusta ulkonäköäkin vakavampi juttu ovat terveyshaitat. Ulkonäköpuolella on mennyt onneksi vähän ohi ne paksut angly birds huulet, vain muovisen näköiset tekoripset ovat jäljellä. Tietyissä osaa pk-seutua täytehuulia ja muoviripsiä näkee lähes kaikilla nuorilla naisilla, toisaalla taas ei koskaan :)  Niin, se on wt-meininkiä, vaikka onkin rumasti sanottu. Ja sellaisena outoa, koska ei lainkaan kaunista.

Taitava meikkaaja saisi huulista täyteläisemmät, jos ne ovat ohuet. Mutta ohuetkin huulet ovat kauniimmat kuin nuo ulkonevat ja oudot. Luonnostaan paksuista huulista tulee minulle mieleen, etteivät ne näytä kovin hyviltä vanhana, päinvastoin. Mutta nykymuodin mukaan paksummat huulet ovat kauneusihanne samoin kuin vielä vähän aikaa sitten oli valtava takapuoli.

Perinteisen geenikauneusstandardin mukaan paksut huulet ja valtava takapuoli eivät ole kauniita.

Vierailija
22/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies päivittelee noita huulia usein, minusta ulkonäköäkin vakavampi juttu ovat terveyshaitat. Ulkonäköpuolella on mennyt onneksi vähän ohi ne paksut angly birds huulet, vain muovisen näköiset tekoripset ovat jäljellä. Tietyissä osaa pk-seutua täytehuulia ja muoviripsiä näkee lähes kaikilla nuorilla naisilla, toisaalla taas ei koskaan :)  Niin, se on wt-meininkiä, vaikka onkin rumasti sanottu. Ja sellaisena outoa, koska ei lainkaan kaunista.

Taitava meikkaaja saisi huulista täyteläisemmät, jos ne ovat ohuet. Mutta ohuetkin huulet ovat kauniimmat kuin nuo ulkonevat ja oudot. Luonnostaan paksuista huulista tulee minulle mieleen, etteivät ne näytä kovin hyviltä vanhana, päinvastoin. Mutta nykymuodin mukaan paksummat huulet ovat kauneusihanne samoin kuin vielä vähän aikaa sitten oli valtava takapuoli.

Perinteisen geenikauneusstandardin mukaan paksut huulet ja valtava takapuoli eivät ole kauniita.

*siis kulmakarvat, ei huulet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään naista kenellä ohuet huulet olisivat nätit. Tosin turpeat ankkahuuletkin ovat kamalat. Paras on, kun on hillitysti täytetty.

Vierailija
24/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko Pesosen Jeffen barbaraa?

Angioödeema tai nahkiaisen suu tulee mieleen, riippuen miten ne on laitettu ja mistä kuvakulmasta katsoo.

Kyllähän ne toisaalta ihan toimiva punainen lippu ovat.

Vierailija
25/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät halua myöskään näyttää sutturalta ja ruveta piirtelemään ja värjäämään huulia. Toiset haluavat näyttää luonnolliselta.

Vierailija
26/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän vaikka kuinka monta naista, joilla on ohuet sievät huulet. En tiedä yhtään kaunista naista, joilla olisi huulitäytteet.

Vierailija
27/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummien tyttöjen luontaisesti paksut huulet on ihanat. Heitähän nämä kalpeat naiset yrittävät matkia täytteillä ja solariumilla, mutta epäonnistuvat karusti.

Vierailija
28/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitisoin otsikkoa korjaamalla sitä muotoon: Luonnolliset huulet ovat kauniit. Siis, luonnolliset huulet sopivat, tai täydentävät, kantajansa kasvojen kauneutta parhaiten.

Parhaillaan indokiinassa, alakerrassa on laitos naisille jossa on tarjolla seuraavanlaisia palveluja: silmäripsien pidennys, kulmakarvojen tatuointi, silmänrajojen tatuointi, huulien tatuointi, silmäluomien kohotus, kulmakarvojen kohotus, kulmakarvojen värjäys. Huoh.

No kyllähän noista jokainen on järkevämpi toimenpide kuin täyteaineet. Itsekin värjään kulmakarvani keskiruskealla, ei sen kummempaa kuin hiusten värjäys. Jos tatuoija on taitava (osaa tehdä kasvoihin sopivat luonnolliset kulmakarvat) ja omat kulmakarvat ovat ongelmallisen muotoiset niin voi olla ihan järkevää ottaa apuja tatskoista päivittäiseen kulmakarvojen laittamiseen. Silmäluomien kohotus puolestaan voi auttaa näköä, jos luomet roikkuvat. Se tehdään Suomessa roikkuvaluomisille ilmaiseksi, koska roikkuvat luomet aiheuttava myös päänsärkyä. Anopilleni on tehty tuo leikkaus viisikymppisenä valtion kustannuksella ja varmaan miehenikin sen saisi, koska luomet roikkuvat aika paljon silmän päällä. 

Vierailija
29/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole karseampaa kuin paakkuiset täytehuulet, valitettavasti näitä näkee nykyään liian monella. Kun katsoo pistoshoitoja tekevien hoitoloiden ennen ja jälkeen kuvia, niin suurin osa on paljon kauniimpia ennen hoidon eikä heillä ole mitään tarvetta pistoshoidoille. Hoidon jälkeen näyttävät suorastaan naurettavilta ankkahuulineen. Joku joukkopsykoosi pakko olla meneillään, jos ihmiset kuvittelee noiden huulten näyttävän hyviltä ja pakko ottaa sellaiset, kun "kaikilla muillakin on".

Vierailija
30/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummien tyttöjen luontaisesti paksut huulet on ihanat. Heitähän nämä kalpeat naiset yrittävät matkia täytteillä ja solariumilla, mutta epäonnistuvat karusti.

Ihana viesti. Eikö olekin outoa miten naiset tahtovat juuri sitä mitä heillä ei ole. Tummat haluavat vaalean ihon ja käyttävät siihen jopa tervedelle vaarallisia tuotteita, vaaleat haluavat rusketusta, vaikka se aiheuttaisi syöpää, kiharatukkaiset haluavat hiusten suoristuksia ja suoratukkaiset ottavat permanentteja. Omaan ulkonäköön tyytyväisetkin useimmiten muokkaavat ulkonäköään meikillä, niin minäkin teen ja rakastan meikkausta. 

Vierailija
31/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään naista kenellä ohuet huulet olisivat nätit. Tosin turpeat ankkahuuletkin ovat kamalat. Paras on, kun on hillitysti täytetty.

Ohuet huulet on aivan fine, tuo ongelma on sinun omassa päässäsi. Some on vääristänyt kuvaa siitä miltä normaali ihminen näyttää ja tavoitellaan utopistisia kauneusihanteita. Ei kaikkien tartte olla täydellisiä instamalleja. Ihmisillä on muitakin tärkeämpiä ominaisuuksia kuin pelkkä ulkonäkö.

Vierailija
32/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pilasin. Mä olin aina inhonnut sitä, kun mulla oli pulleahko alahuuli, ja hyvin kapea ylähuuli. Nuorena aina meikkasin ylähuulen isommaksi, mutta kolmenkympin jälkeen en usein arkeen viitsinyt meikata ollenkaan. No, ajattelin että asiaanhan on helppo ratkaisu, huulitäytteet. Eikä se edestä päin näytä edes pahalta, otin täytettä varsin maltillisesti verrattuna moniin julkisuuden naisiin. Mutta voi taivas se sivuprofiili. Huulet törröttää sivuprofiilissa nyt huomattavasti ulompana kuin leuankärki, ja näyttää muutenkin pellemäisen ulkonevilta. En edes tajunnut tätä ongelmaa ennen, kuin satuin näkemään juhlissa otetun kuvan minusta sivultapäin. Yhtäkkiä näytti että olen "leauton", mitä en ole, mutta se näytti siltä koska töröhuulien rinnalla leuka näyttää epäsopusuhtaisen pieneltä. 

Vierailija
33/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole karseampaa kuin paakkuiset täytehuulet, valitettavasti näitä näkee nykyään liian monella. Kun katsoo pistoshoitoja tekevien hoitoloiden ennen ja jälkeen kuvia, niin suurin osa on paljon kauniimpia ennen hoidon eikä heillä ole mitään tarvetta pistoshoidoille. Hoidon jälkeen näyttävät suorastaan naurettavilta ankkahuulineen. Joku joukkopsykoosi pakko olla meneillään, jos ihmiset kuvittelee noiden huulten näyttävän hyviltä ja pakko ottaa sellaiset, kun "kaikilla muillakin on".

Joukkopsykoosi nimenomaan, sama ilmiö vaarattomana näkyy yliampuvassa muodissa, joka näyttää 10 vuoden kuluttua naurettavalta ja 30 vuoden kuluttua kuvia kierrätetään netissä kaikkien naurettavana hupinumerona. Tuollaisiahan on, hassujen kampausten ja asujen kuvakavalkadia, seuraavaksi vuorossa ovat angry birds-kulmakarvat, olen nähnyt jo satoja ehdokkaita livenä. Kulmakarvat olivat kuin pilailupuodista :)  Ja ankkahuulet ovat yhtä koomiset, mutta myös traagiset. Kulmakarvojen tuunaaminen kuin vanhan miehen tursuaviksi sierainkarvoiksi nuoren naisen kasvoissa on sentään vaaratonta terveysmielessä.

Vierailija
34/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohuet huulet on aivan fine, tuo ongelma on sinun omassa päässäsi. Some on vääristänyt kuvaa siitä miltä normaali ihminen näyttää ja tavoitellaan utopistisia kauneusihanteita. Ei kaikkien tartte olla täydellisiä instamalleja. Ihmisillä on muitakin tärkeämpiä ominaisuuksia kuin pelkkä ulkonäkö.

Useimmat istamallit eivät ole täydellisiä ja geenikauniita, vaan sieltähän nuo oudot ihanteet näyttävät tulevan. Kuvia on lisäksi käsitelty. Tiedän yhden tällaisen lasteni kaukaisemman tuttavan, joka näyttää aivan eri ihmiseltä livenä. 

Vierailija
35/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle koko tämä trendi on käsittämätön, koska olen 1970-luvulla syntynyt, ja mua kiusattiin koulussa "n__kerinhuulista", eli siitä että mulla oli luonnostaan pulleat huulet. Nyt ihmiset maksaa siitä että saa vielä paljon rajummat töröhuulet kuin omani, joita inhosin :D Itselläni onneksi keski-iässä huulet on kaventuneet, ja nyt alkaa näyttää normaaleilta.

Toinen käsittämätön on isot peput trendinä. Minusta sopusuhtainen, hoikka vartalo on kiva, en halua mitään töyssyperää ulokkeeksi siihen.

Vierailija
36/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pilasin. Mä olin aina inhonnut sitä, kun mulla oli pulleahko alahuuli, ja hyvin kapea ylähuuli. Nuorena aina meikkasin ylähuulen isommaksi, mutta kolmenkympin jälkeen en usein arkeen viitsinyt meikata ollenkaan. No, ajattelin että asiaanhan on helppo ratkaisu, huulitäytteet. Eikä se edestä päin näytä edes pahalta, otin täytettä varsin maltillisesti verrattuna moniin julkisuuden naisiin. Mutta voi taivas se sivuprofiili. Huulet törröttää sivuprofiilissa nyt huomattavasti ulompana kuin leuankärki, ja näyttää muutenkin pellemäisen ulkonevilta. En edes tajunnut tätä ongelmaa ennen, kuin satuin näkemään juhlissa otetun kuvan minusta sivultapäin. Yhtäkkiä näytti että olen "leauton", mitä en ole, mutta se näytti siltä koska töröhuulien rinnalla leuka näyttää epäsopusuhtaisen pieneltä. 

Jos otit vain kerran, niin ei siitä varmaan isompaa haittaa koidu ja ajan mittaan vaikutus häviää, joten ei huolta. 

Vierailija
37/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko Pesosen Jeffen barbaraa?

Angioödeema tai nahkiaisen suu tulee mieleen, riippuen miten ne on laitettu ja mistä kuvakulmasta katsoo.

Kyllähän ne toisaalta ihan toimiva punainen lippu ovat.

Nahkiaisen suu :D :D :D :D :D  Repesin täysin, nimenomaan, just sellainen!!

Vierailija
38/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle koko tämä trendi on käsittämätön, koska olen 1970-luvulla syntynyt, ja mua kiusattiin koulussa "n__kerinhuulista", eli siitä että mulla oli luonnostaan pulleat huulet. Nyt ihmiset maksaa siitä että saa vielä paljon rajummat töröhuulet kuin omani, joita inhosin :D Itselläni onneksi keski-iässä huulet on kaventuneet, ja nyt alkaa näyttää normaaleilta.

Toinen käsittämätön on isot peput trendinä. Minusta sopusuhtainen, hoikka vartalo on kiva, en halua mitään töyssyperää ulokkeeksi siihen.

Niin ne kauneusihanteet muuttuvat. Muistan itsekin, että puhuttiin n-huulista, se on ilkeää kiusaamista. Toki kiusaajat kyllä löytävät kenen tahansa ulkonäöstä sanomista. Nyt sentään voit jälkikäteen opetella pitämään paksuista huulistasi ja ihailla nuoruuden kuviasi :)

Vierailija
39/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole minäkään mikään malli onneksi, mutta arvostan itseäni sen verran että haluan nähdä peilistä kuvajaisen jolle voin hymyillä, enkä mitään rumaa viivahuulea. 

Vierailija
40/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia, jos on muualtakin pullea niin sopii hyvin.