Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ohuet huulet ovat kauniit, nuo täytehuulet näyttävät naurettavilta ja sopivat harvalle

Vierailija
23.01.2025 |

MIksi siis naiset pilaavat ulkonäkönsä huulitäytteillä?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän kapeat huulet kauniit ole, mutta harvalla naisella on luonnostaan kapea viivasuu. Silti sekin on parempi kuin ankkahuulet tai semmoinen yliturpea suu, missä huulilla ei ole edes muotoa.

Katsopa tarkemmin. Todella _monella_ on huuleton viivasuu. Se on hirvittävän ruma jo itsessään, mutta heti vanhenemisen alkumetreillä saa aikaan myös jätävän vanhus-/mummoefektin. Ja tämä ihan huomio, en koskaan ottaisi itsekään täytteitä, ja mulla - valitettavasti- on viivasuu.

Olet tottunut vain näkemään ympärilläsi niin monia afroja ettet alitajuisesti siedä enää normaaleja huulia. Afrojen huulet ovat se toinen ääripää, huulet rullaavat puolen naaman yli ja moni normaalihuulinen haluaa matkia tätä(??) Aasiassa niillä on joku ihme trendi saada huulet näyttämään joltain huulihalkio-suulta, täytetään silleen että ylähuuli lörpöttää keskeltä auki, huulet tietenkin niin turpeana että voisivat räjähtää. Kuka hellvetti keksi tämän epäinhimillisen "huulimuodin" typerille harakoille?

Vierailija
62/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täyteläiset huulet ovat kauniimmat ja seksikkäämmät kuin ohuet mennen tullen, kunhan ne on luonnolliset! Ei täyteläiset huulet tarkoita automaattisesti jotain huulitäytteiden käyttöä!

No ei todellakaan! Monilla eurooppalaisilla on TÄYTELÄISET huulet, se ei ole sama kuin tursuavat huulet. Täyteläiset huulet ovat sopusuhtaiset ja tasapainossa naamaan. Näillä kovilla möykkyhuulilla ja ylös rullatuilla limakalvoilla ei ole mitään tekemistä täyteläisyyden kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän kapeat huulet kauniit ole, mutta harvalla naisella on luonnostaan kapea viivasuu. Silti sekin on parempi kuin ankkahuulet tai semmoinen yliturpea suu, missä huulilla ei ole edes muotoa.

Katsopa tarkemmin. Todella _monella_ on huuleton viivasuu. Se on hirvittävän ruma jo itsessään, mutta heti vanhenemisen alkumetreillä saa aikaan myös jätävän vanhus-/mummoefektin. Ja tämä ihan huomio, en koskaan ottaisi itsekään täytteitä, ja mulla - valitettavasti- on viivasuu.

Olet tottunut vain näkemään ympärilläsi niin monia afroja ettet alitajuisesti siedä enää normaaleja huulia. Afrojen huulet ovat se toinen ääripää, huulet rullaavat puolen naaman yli ja moni normaalihuulinen haluaa matkia tätä(??) Aasiassa niillä on joku ihme trendi saada huulet näyttämään joltain huulihalkio-suult

Vaikea sanoa onko alapeukuttaja kuolaisten yli-isojen afrohuulien ystävä vai kammoaako tuota itä-aasian huulihalkio-huuli muotia? 

Vierailija
64/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä töröturvat eivät ole mikään "silmänilo", katukuvassa niitä näkee. En tunne edes myötähäpeää, sekin olisi liikaa sanottu näistä, enkä sääli. Eiväthän nämä tyhmyydelle mitään voi, kun ei ole järkeä päässä niin ei vaan ole. Ja lopputulos on tällainen karsea töröturpa.

Vierailija
65/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä töröturvat eivät ole mikään "silmänilo", katukuvassa niitä näkee. En tunne edes myötähäpeää, sekin olisi liikaa sanottu näistä, enkä sääli. Eiväthän nämä tyhmyydelle mitään voi, kun ei ole järkeä päässä niin ei vaan ole. Ja lopputulos on tällainen karsea töröturpa.

Outoa tässä on se että tämä näkyvä ankkahuuli muoti oli suosituinta 2010-2012. Miksi tämä erittäin typerän näköinen ja haitallinen naaman muokkaaminen on säilynyt pinnalla yli 10 vuotta? Näyttää muuten menevän käsi kädessä pillu"shortsien" kanssa..

Vierailija
66/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt seurannut teho-osasto sarjaa telkusta, näitä ysärin jaksoja ja miten kauniita naisia siinä on ennen tätä kumihuulikumipersekumitissikumiotsa aikaa, voi noita aikoja. 

Vierailija
67/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulitäytteitä laitetaan uroksen houkuttelemiseksi. Sehän on suora lupaus s.... hinotosta.

Tiedättekö, että Aasiassa on  kauneus ihanteena naisilla ollut pieni suu.

Vierailija
68/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendejä masinoidaan ja lopputulos on yleensä karsea. Aikoinaan oli silikonirinnat, yök. Sitten kulmakarvojen nyppiminen pois, mummolook nuoremmillekin. Nyt Ines-ankka huulet. Ihan miehenä trimmaan kulmakarvoja, poistan korva- ja nenäkarvoja ja käyn parturissa, yritän pitää jonkinlaiset lihaksetkin. Kevyt meikkaus on usein naisilla kaunista, överit tuottavat myötähäpeää.

Vierailija
69/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään terve ihminen ei laita täytteitä eikä leikkele itseään eikä käytä muovikynsiä eikä tekoripsiä...

Vierailija
70/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan satosella täytteet vai onko ihan luomut.

Joillakin on hyvinkin pulleita huulia ihan luonnostaan. Ollaan kaikki siltäkin osin erilaisia.

Vierailija
71/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ohuet huulet eivät ole kauniit. Kun ne vielä kapenee keski-iässä niin ei jää oikein mitään jäljelle. Ankkahuulet on myös rumat, mutta niin on kapeatkin.

Vierailija
72/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täyteläiset huulet ovat kauniimmat ja seksikkäämmät kuin ohuet mennen tullen, kunhan ne on luonnolliset! Ei täyteläiset huulet tarkoita automaattisesti jotain huulitäytteiden käyttöä!

No ei todellakaan! Monilla eurooppalaisilla on TÄYTELÄISET huulet, se ei ole sama kuin tursuavat huulet. Täyteläiset huulet ovat sopusuhtaiset ja tasapainossa naamaan. Näillä kovilla möykkyhuulilla ja ylös rullatuilla limakalvoilla ei ole mitään tekemistä täyteläisyyden kanssa. 

Joo, olen ihan suomalainen ja mulla on luonnostaan täydet huulet niin kuin mun isälläkin ja mun molemmulla lapsilla.

Vierailija
73/96 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rumat viivahuulet, mitkä hymyillessä katoavat lähes kokonaan. En halua ankkahuulia, mutta olisi kiva, että olisi edes näkyvät huulet. 

Tuo vielä menee, mutta mulla  on yhdistelmänä noi ja ienhymy. Pienet naskalihampaat kiinni jätti-ikenissä, jotka hymyillessä paistaa 1,5 senttiä viivahuulien ala- ja yläpuolella.

Minusta kaikki hymyt on ihania ja levittävät hyvää mieltä

Vierailija
74/96 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kapeat viivahuulet ovat hirveitä suudella niin miksi miehet eivät myös käy hoidattamassa kapeita viivahuuliaan?

Ai niin siksi kun sehän on naisen tehtävä miellyttää miestä. Laitattaa tissit ja huulet kuntoon miehen tyydyttämistä varten. 

Vierailija
75/96 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nämä ankkahuulen omistajat kiertäisivät sirkuksen mukana parrakkaan naisen kanssa.

Vierailija
76/96 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ohuet huulet eivät ole kauniit. Kun ne vielä kapenee keski-iässä niin ei jää oikein mitään jäljelle. Ankkahuulet on myös rumat, mutta niin on kapeatkin.

Ja kapeat on täytettynä entistä kauheammat varsinkin leveäsuisella.

Vierailija
77/96 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin käytettään  täyteaineita jotka  häviävät itsestään

Kapeat viivahuulet  ovat  kamalat suudella. Luonnollisesti pulleammat mukavat, tai maltillisesti täytetyt

Suutelemisenkö takia huulia täytetään? En tiennytkään.

Minusta kauniin raja menee siinä, näkyykö täyttö vai ei. Tapasin juuri erään, joka näytti luonnolliselta. Sitten huomasin ylähuulen pienen hyppyrin - jonka jälkeen huulet alkoivat silmissäni näyttää todella rumilta.

Kevyesti paksuhkoja huulia tekee mieli koskea kielelllä ja munalla, kapeita ei, mutta ne tökeröt ankkahuulet ovat jo menneet aivain överiksi ja näyttävät naurettavilta ja aiheuttavat vain vastareaktiota.

Kapeilla huulilla saa tiukemman otteen munasta.

Vierailija
78/96 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin käytettään  täyteaineita jotka  häviävät itsestään

Kapeat viivahuulet  ovat  kamalat suudella. Luonnollisesti pulleammat mukavat, tai maltillisesti täytetyt

Just

Vierailija
79/96 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että ne, jotka ei ole kovin kauniita, avittavat luontoa täytehuulilla ja irtoripsillä. Lähes jokaisesta  saa kauniin kun oikein tällää.

Vierailija
80/96 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmissa sarjoissa ja leffoissa on tavalliset suut, laittamattomat huulet.ja hampaat.

Seurasin juuri yhden kasarin alussa tehdyn sarjan ja kyllä oli naiset erilaisia kuin nyt. Enemmän tavallisia, vaikka amerikkalaisia näyttelijöitä, silti kauniita, ei ylilyötyjä kummajaisia.