Ohuet huulet ovat kauniit, nuo täytehuulet näyttävät naurettavilta ja sopivat harvalle
MIksi siis naiset pilaavat ulkonäkönsä huulitäytteillä?
Kommentit (96)
Ankkahuulet ärsyttää lähinnä elokuvissa ja tv-sarjoissa. Vie uskottavuuden henkilöltä. Esim. huippusarja Rookien päähenkilön naisystävää näyttelevä Jenna Dewan ei vain sovellu sympaattiselle päähenkilölle karmean huulitäytteen takia. Sivuprofiili on yksinkertaisesti rumennettu täytteillä, mitään herkkyyttä mahdotonta löytää enää.
Aidot omat huulet on kauniit olivat sitten ohuet tai paksut 👍
M38
Ne huulitäytteet ei oikeasti minnekään poistu itsestään tai liukene. Ihan lääkärit kertoneet asiasta. Kirurgisesti pitää poistaa ja sellainen valkoinen "mato" vedetään huulen sisältä pois.
"Hei, mulla on ankkahuulet ja otan tosi mielelläni suikkiin" Ding dong
Vierailija kirjoitti:
Tää oli/on yksi karseimmista ulkonäkövillityssekoiluista. Saa olla oikeasti aika kujalla henkisesti että pistättää naamaansa ainetta (monet vielä jossain epämääräisessä paikassa) jonka pitkäaikaisvaikutuksistakaan ei ole mitään tietoa ja jota ei edes saa halutessaan pois
Huultentäyttöä ei tehdä raskaana tai imettäville.
Minusta se kertoo siitä, kuinka vähän vaikutuksista tiedetään!
Huultentäyttöä tekee Suomessa ihan joku parturikampaaja tai lähihoitaja sivubisneksenä. Vaativa operaatio kun Hollywoodissakin epäonnistuu joka toisella vaikka siellä varmasti pistokset tekee paras mitä rahalla saa.
Tarkoitatko ohuilla huulilla normaaleja huulia? Jotenkin outoa, että nimenomaan poikkeuksellisen ohuita huulia pidettäisiin kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin käytettään täyteaineita jotka häviävät itsestään
Kapeat viivahuulet ovat kamalat suudella. Luonnollisesti pulleammat mukavat, tai maltillisesti täytetyt
Mulla oli teininä poikaystävä, jolla oli luonnostaan isot huulet voi yök, kuinka ällöltä niiden muljalhtelu pussatessa tuntui. Vähempi on parempi. (oli syntyperäinen suomalainen)
Voi poikaparkaa. Kyllä hänen olisi pitänyt tajuta mennä huulien piennennys leikkaukseen!
Minulla on rumat viivahuulet, mitkä hymyillessä katoavat lähes kokonaan. En halua ankkahuulia, mutta olisi kiva, että olisi edes näkyvät huulet.
Huulitäytteitähän voi laittaa myös maltillisesti, ja niin se kuuluisikin tehdä. Sitä ei kuitenkaan moni halua, koska on joku ihme käsitys, että liian isot ja kasvoihin sopimattomat huulet ovat kauniit. Ja joillekin ihan oikeasti sopii ne omat ohuet huulet paljon paremmin kasvoihin, ja hymykin säilyy luonnollisena. Ja jos ohuita huulia rupeaa täyttämään, niin sitä täyteainetta tarvitsee paljon, eikä ne huulet näytä enää luonnolliselta, ja hymyily on myös hankalaa. Ja jos huulet ovat liian suuret se tarkoittaa, että niihin on laitettu liikaa täytettä, ja/tai pistoväli on ollut liian lyhyt, ja se lisää komplikaatioiden riskejä. Vastuullinen lääkäri ei edes pistä täytettä liikaa tai liian usein. Ja joo, nää täytteethän pitäisi aina käydä laitattamassa plastiikkakirurgian erikoislääkärillä, joka osaa oikein pistotekniikan. Pistos pitäisi aina laittaa huulen myötäisesti, eikä ylhäältä alaspäin, jolloin rikotaan huulen oikea muoto (tätäkin tehdään paljon, koska halutaan oikein korkea ylähuuli). Ylähuuli on yleensä 2/3 alahuulen koosta, eikä sen kuulu olla niin iso, että se roikkuu alahuulen päällä tai ulkonee häiritsevästi. Ja kyllä, ne ylisuuret huulet huomaa feikiksi aina.
Parhaimmillaankin ankkahuulet näyttää hyvältä yhdellä ilmeellä yhdestä suunnasta tietyssä iässä.
Mikään näistä ei ole vakio tosielämässä.
51. Vastuullinen lääkäri ei pistäisi täytettä huuliin, koska se muodostaa terveysriskin.
Ihmisillä on paljon luottoa lääkäreihin, mutta heihinkin mahtuu monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Mä pilasin. Mä olin aina inhonnut sitä, kun mulla oli pulleahko alahuuli, ja hyvin kapea ylähuuli. Nuorena aina meikkasin ylähuulen isommaksi, mutta kolmenkympin jälkeen en usein arkeen viitsinyt meikata ollenkaan. No, ajattelin että asiaanhan on helppo ratkaisu, huulitäytteet. Eikä se edestä päin näytä edes pahalta, otin täytettä varsin maltillisesti verrattuna moniin julkisuuden naisiin. Mutta voi taivas se sivuprofiili. Huulet törröttää sivuprofiilissa nyt huomattavasti ulompana kuin leuankärki, ja näyttää muutenkin pellemäisen ulkonevilta. En edes tajunnut tätä ongelmaa ennen, kuin satuin näkemään juhlissa otetun kuvan minusta sivultapäin. Yhtäkkiä näytti että olen "leauton", mitä en ole, mutta se näytti siltä koska töröhuulien rinnalla leuka näyttää epäsopusuhtaisen pieneltä.
Tämän takia mäkin joudun jättämään väliin, on niin pieni leuka.
Mulla on luonnostaan paksut huulet,a
Vierailija kirjoitti:
Mulla on luonnostaan paksut huulet,a
Okei,a
Vierailija kirjoitti:
Minulla on rumat viivahuulet, mitkä hymyillessä katoavat lähes kokonaan. En halua ankkahuulia, mutta olisi kiva, että olisi edes näkyvät huulet.
Tuo vielä menee, mutta mulla on yhdistelmänä noi ja ienhymy. Pienet naskalihampaat kiinni jätti-ikenissä, jotka hymyillessä paistaa 1,5 senttiä viivahuulien ala- ja yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilet väärillä lihaksilla. Huulten ei kuulu kiristyä hymyillessä.
Kyllä täyteläiset huulet ovat kauniimmat ja seksikkäämmät kuin ohuet mennen tullen, kunhan ne on luonnolliset! Ei täyteläiset huulet tarkoita automaattisesti jotain huulitäytteiden käyttöä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vielä menee, mutta mulla on yhdistelmänä noi ja ienhymy. Pienet naskalihampaat kiinni jätti-ikenissä, jotka hymyillessä paistaa 1,5 senttiä viivahuulien ala- ja yläpuolella.
Oletko joku jyrsijä?
Mulla oli teininä poikaystävä, jolla oli luonnostaan isot huulet voi yök, kuinka ällöltä niiden muljalhtelu pussatessa tuntui. Vähempi on parempi. (oli syntyperäinen suomalainen)