Joku tilasi pizzan pizzeriassa mutta ei ottanut sitä.
Olin tilannut itselleni jo ja sain sitten kaksi pizzaa kun se pizzerian työntekijä kysyi haluanko ilmaisen pizzan kun se toisen pizzan ostanut oli lähtenyt pois. Vein sen toisen pizzan veljelleni ja sanoin että tarjoon pizzan mutta en sanonut että sain sen ilmaiseksi.
Kommentit (16)
Minä sain kerran ekstrapaljon ranskiksia kun olin illan viimeinen asiakas ja olivat tehneet ylimääräisiä.
Mä sain pitseriasta ruokamyrkytyksen
Minä sain kerran jonkun mun ruuat Woltilla ja sitten sain vielä omat ruuat myöhemmin kun valitin.
Fiksumpaahan se on antaa jollekin kun on vielä syömäkelpoista kuin heittää roskiin myöhemmin.
No et varmasti ilmaiseksi saanut. Alennuksella ehkä.
Vierailija kirjoitti:
No et varmasti ilmaiseksi saanut. Alennuksella ehkä.
Mistäs näin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Minä sain kerran jonkun mun ruuat Woltilla ja sitten sain vielä omat ruuat myöhemmin kun valitin.
Me saatiin foodoran mokaruoat ja omat. Toisen kerran oven takana oli väärän firman sapuskaa ja onneksi oikea osoite oli samassa rapussa. Tuli hakemaan kun kailotin kenen ruoka meille tuli. Omatkin kyllä saatiin hetken päästä. Kerran wolt toi vain juomat ja ruoka puuttui kokonaan. Sitä ei selvitettykään heti eikä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että oli Wolt eikä Foodora? Olisko ollut mun ruoka :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi joskus sama. Huomasin et mitäs mitäs aivan väärästä ravintolasta. Laitoin woltin aspaan heti viestiä. Toivat ne mitkä olin tilannut ja sain myös pitää ne mitä en tilannut 😂
Mä sain joskus vuosia sitten ilmaisen pizzan pizzeriasta. Odottelin kaverin seurana ja toivat molemmille pizzat. Hetken aikaa toisiamme katsottuamme otin ns omani mukaan ja poistuimme paikalta
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että oli Wolt eikä Foodora? Olisko ollut mun ruoka :)
Tämä oli Wolt. Foodora on kyllä jättänyt osan sapuskoista tuomatta ;)
Pääsit siis lihoamaan enemmän mitä piti. Onnea.
Se oli Allahin tahto. Ole kiitollinen ja olkoon veljesikin kiitollinen.
Minä maksoin pitsan alapäälläni.👵
Kiitos tästä tiedosta.