Olen yksin mökillä, outoja tapahtuu
Olen ennenkin ollut täällä yksin, eikä ennen ole pelottanut näin.
Lähimpään mökkinaapuri on 800m mutta siellä ei nyt ole ketään.
kävin äsken huussissa, ja ihan varmasti kuulin että joku ajoi tien päähän, auto oli
tyhjäkäynnillä hetken ja sitten ei kuullut mitään. En kuullut, että olisi ajanut pois.
nyt olen sisällä mökissä ja on ihan hiljaista.
Kommentit (62)
Kyllähän sitä saattaa ihmisiä liikkua, kannattaa varalta lukita ovet kun käy nukkuu.
Jospa joku vaikka pysähtyi ajomatkalla verrytelemään, käyttämää koiraa ulkona, asioille on yleensä ihan looginen selitys, mitään kauhu skenaariota ei kannata mielessään rakentaa.
Meillä on niin paljon lunta, että ei tuonne autolla aja kukaan, joka ei tule pihaan kääntymään. semmoinen 500m peruuttamista auraamattomalla tiellä ei ole helppo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niin paljon lunta, että ei tuonne autolla aja kukaan, joka ei tule pihaan kääntymään. semmoinen 500m peruuttamista auraamattomalla tiellä ei ole helppo juttu.
Voinut ajaa vahingossa väärää reittiä esim navigaattori ohjaa joskus ihan hukkateille.
Joku raiskari se vaan on, tulee kyllä mökkiin sisään ikkunasta että heilahtaa. Käyttää varmasti gms/lte jammeria että kännykät ja valvontakamerat ei lähetä.
Ei hätää. Voin tulla turvaamaan mörköjä vastaan. Saanko liittyä seuraan? Olen rakkautta vailla oleva hieman kaljamahainen mies
Eli jossain, ehkä kaukanakin koska äänet kantavat pakkaskelissä hyvin, joku liikkui autolla ja ap on nyt kauhusta kankeana? Iiik, jossain saattaa olla joku, apua!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki valot päälle. Soita joku kaveri tulemaan käymään.
Kännykkä ei jostain syystä toimi, yleensä täällä kyllä hyvä kenttä.
Ap
Lähde kotiasi.Jos tollaisia kirjoitat,mittä aloituksesi on.Et ole tasapainossa ympäristösi ,et itse kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Valot päälle, tuskin uskaltaa varas tulla.
Mulla oli kaikki valot päällä, mutta ne sammuivat yht'äkkiä kaikki. Myös jääkaappi sammui. En uskalla mennä katsomaan sulakkeita kun ne on pihalla mökin seinässä kaapissa. Ylikuormittuikohan sulake?
Ap
Syksyisin ja tähän aikaan vuodesta paljon mökkimurtoja.
Kai sinulla on siellä jotain kättä pidempää? 😧
T: tuntematon