Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ajaa halvalla ja rumalla autolla

Vierailija
22.01.2025 |

En voi ymmärtää. Muuten kiinnostava, hyvätuloinen ja korkeakoulutettu mies mutta ajelee jollain 10 vuotta vanhalla pikku Kialla, jonka arvo ehkä muutaman tonnin. Miehellä olisi varmasti varaa ostaa vaikkapa joku saksalainen laatuauto mutta haluaa silti kituuttaa ja ajaa huonolla autolla. Mitäköhän tässä voisi olla taustalla, joku sairaalloinen pihiys kenties?

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hyväpalkkainen korkeakoulutettu ja ajeli pikkuisella 70-luvun Suzukilla, kun tapasimme silloin taannoin. Tämä pikkuinen auto sopi hänelle paremmin kuin esim joku mersu tai bemari. Eipä olla japanilaista laatua lähdetty huonompaan vaihtamaan. 

Sitä paitsi mitä tuhlata rahoja autoon, kun sitä voi käyttää moneen järkevämpään asiaan.

Vierailija
42/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska AP on pommin varmasti mies niin 100% varmasti myös homo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään käsitä tällaista ja mies olen. Minulle Audin osto oli sijoitus elämänlaatuun. Kerran täällä vaan eletään eikä käärinliinoissa ole taskuja. Miksi siis ajaa koko elämänsä huonolla autolla kun on varaa laatuunkin

En ymmärrä nyt yhtään.

Keksin heti 100 tapaa käyttää uuden auton verran rahaa hauskempiin ja elämänlaatua parantevampiin asioihin kuin (uusi) auto ja käytänkin

Toisekseen vanhaa autoani on ilo ajaa.

Samoin. Relluni täytti juuri 19 vuotta.

Audi-mies kärsii pahoista peräpukamista eikä paremmasta tiedä kuin nahkapenkki jomottavan rypäleterttunsa alla. Itse satsaan ihan muihin asioihin eikä ole pukamiakaan, koska syön kasvisruokaa.

Peräpukamista pääsisi kyllä halvalla eroon. Soitto terveyskeskukseen riittää, lääkäri hirttää pukamat paikallispuudutuksessa. Sitten kuitulisää ruokavalioon ja vähemmän istumista.

Vierailija
44/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni meidän kaveripiirin muistakin korkeakoulutetuista ajaa vanhalla autolla ja vieläpä dieseleillä.

Ehkä joillekin toisille on tärkeämpää innostua autoista.

Vierailija
45/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtää rahan päälle. Haluaa säästää, ehkä yhteiseen taloon? Ei ole markkinoinnin vietävissä. Todella ekologinen. 

Ei tule oikein mitään negatiivista mieleen. 

Tulee paljon negatiivista mieleen. Tuollainen eliö ei todenäköisesti osaa TEHDÄ rahaa. Pyrkii vain kärkkymään muiden murusia. Hienolla autolla tehdään tuohta. Menestyvämielikuva on tärkeä rahan tahkoomisessa

Terkut sinne peräkamariin, että heikko kirjoitustaito on isompi este sinun menestyksesi ja rahan tahkoamisesi tiellä kuin puuttuva loistoauto.

Loukkaannuitko? 

Vierailija
46/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsii hyvin lokit.

Vierailija
47/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ole niin väliä, jos mies on kova ajelemaan suonikkaalla kullilla minua.

Vierailija
48/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään että naisille kulissit on tärkeitä. Velaksi pitäisi ostaa kalliita autoja vain jotta voisi muille esitellä varallisuutta 

T. Aloituksen naisvihatarkoituksessa kirjoittanut INCEL

Älä jaksa kirjoittaa kun sut tunnistaa aina mieheksi. Sinä et tiedä miten naiset ajattelevat, etkä sinä osaa edes kirjoittaa yhtä hyvin kuin naiset. Olet alkeellinen ajattelultasi ja hyvin ennustettava ja kaavamainen käytökseltäsi ja kuolet oman katkeruutesi syövyttämänä.

Vierailija
49/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on hyväpalkkainen korkeakoulutettu ja ajeli pikkuisella 70-luvun Suzukilla, kun tapasimme silloin taannoin. Tämä pikkuinen auto sopi hänelle paremmin kuin esim joku mersu tai bemari. Eipä olla japanilaista laatua lähdetty huonompaan vaihtamaan. 

Sitä paitsi mitä tuhlata rahoja autoon, kun sitä voi käyttää moneen järkevämpään asiaan.

Pienituloisten ja pienituloisena pysyvän logiikkaa

Vierailija
50/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään käsitä tällaista ja mies olen. Minulle Audin osto oli sijoitus elämänlaatuun. Kerran täällä vaan eletään eikä käärinliinoissa ole taskuja. Miksi siis ajaa koko elämänsä huonolla autolla kun on varaa laatuunkin

Ai Audi on laatuauto...

Vierailija
51/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä nyt yhtään.

Keksin heti 100 tapaa käyttää uuden auton verran rahaa hauskempiin ja elämänlaatua parantevampiin asioihin kuin (uusi) auto ja käytänkin

Toisekseen vanhaa autoani on ilo ajaa.

Mutta ap:n miesystävän auto ei ole vain vanha, vaan lisäksi pieni.

Tosin minulle ei kelpaisi vanha auto sen enempää isona kuin pienenäkään. Olen vanhan Volvon ym. vanhan auton, sekä pienen että isomman, kyydissä saanut olla ihan tarpeeksi nuorena naisena. Sellainen sopi nuoruuteen. Näin keski-iässä tykkään vain hyvistä ja uudemmista autoista.

Vierailija
52/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden erikoislääkärin, jonka vaimo hermostui kun mies hankki aina halpoja, epäluotettavia autoja, joiden kattohinta oli 500 euroa.

No viimeksi tämä lääkäri sitten ilmoitti autokaupoilta tultuaan, että panosti kerralla vähän enemmän, kun oli palautetta annettu. Osti 700 euron auton.

Jotkut tarvitsevat munanjatketta, kaikki eivät.

Monelle auto on pelkkä kulkuväline, ei tapa ilmaista, että on niin kova kiho persuissa, että rillitkin pidetään otsalla eikä silmillä kuten tavalliset kuolevaiset tekevät.

Meillä on tämä kalliimpi 700 €:n auto. On ollut päivittäisessä käytössä jo 7 vuotta ja edelleen kulkee :)

Vierailija
53/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtää rahan päälle. Haluaa säästää, ehkä yhteiseen taloon? Ei ole markkinoinnin vietävissä. Todella ekologinen. 

Tulee paljon negatiivista mieleen. Tuollainen eliö ei todenäköisesti osaa TEHDÄ rahaa. Pyrkii vain kärkkymään muiden murusia. Hienolla autolla tehdään tuohta. Menestyvämielikuva on tärkeä rahan tahkoomisessa

Terkut sinne peräkamariin, että heikko kirjoitustaito on isompi este sinun menestyksesi ja rahan tahkoamisesi tiellä kuin puuttuva loistoauto.

Loukkaannuitko? 

Loukkaannuitko sinä? Kirjoitusvirheistä voi opetella pois ja rahan teossa kallis auto on typerin investointi ikinä. Moni alkava PK-yrittäjä on kaatanut firmansa nimenomaan siihen. 

Vierailija
54/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan mu lu k ku,a

Vierailija
55/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ovat vaan tuollaisia.

Vierailija
56/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaannuitko? 

Loukkaannuitko sinä? Kirjoitusvirheistä voi opetella pois ja rahan teossa kallis auto on typerin investo

En tehnyt virhettä. Käyttämäni sanat palvelevat tarkoitustaan, vaikkeivät olisi oikein kirjoitetut. Joten: loukkaannuitko?

Vierailija
57/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hiton väliä, se on kasa muttereita ja muovia, sillä ei ole mitään väliä!

Vierailija
58/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään että naisille kulissit on tärkeitä. Velaksi pitäisi ostaa kalliita autoja vain jotta voisi muille esitellä varallisuutta 

Uskot siis kaikki provoilut netissä?

Miksi pitää provota? Mieli sairastunut? 

Vierailija
59/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa itsekkin ajan vm2005 farkku corollalla koska se on toimiva ja halpa ylläpitää,rahaa olisi ostaa suoraan käteisellä vaikka 100t€ auto mutta auto on minulle vain liikkumisväline paikasta a pisteeseen b,m39.

Mun isällä on 1995 Nissani vaikka olisi varaa ostaa 200k€ auto! 

Vierailija
60/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienituloisten ja pienituloisena pysyvän logiikkaa

Harmittaako, kun toisilla on perhe, mieleinen auto, iso asunto pääkaupunkiseudulla, mieleinen kesäpaikka, metsää ja peltoa ja varaa matkustella toiselle puolelle maapalloa? Ai niin ja muhkea osakesalkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan