Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ajaa halvalla ja rumalla autolla

Vierailija
22.01.2025 |

En voi ymmärtää. Muuten kiinnostava, hyvätuloinen ja korkeakoulutettu mies mutta ajelee jollain 10 vuotta vanhalla pikku Kialla, jonka arvo ehkä muutaman tonnin. Miehellä olisi varmasti varaa ostaa vaikkapa joku saksalainen laatuauto mutta haluaa silti kituuttaa ja ajaa huonolla autolla. Mitäköhän tässä voisi olla taustalla, joku sairaalloinen pihiys kenties?

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole autoa ollenkaan vaikka tienaan melkein 100K. Mitäs siihen sanot 

En ole eläessäin nähnyt oikeasti hyvä tuloista, joka ei omista mersua. Kaikenlaisia höpöttäjiä olen kyllä nähnyt

Itse taidat olla pahinta pintaliitäjäväkeä, et ansaitse hyvää miestä.

Vierailija
82/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään että naisille kulissit on tärkeitä. Velaksi pitäisi ostaa kalliita autoja vain jotta voisi muille esitellä varallisuutta 

No naisilla on jo syntyjään pesänrakennusvietti, ja siihen kuuluu muille uroksille ja naaraille esittely, että täällä on tarjolla paras pesä

Ja mitä incel tietää tästä aiheesta?

Incelitkin ovat lukeneet biologiaa, joten hekin tietävät jotain vaikka eivät olisi koskaan olleet naisen kanssa parisuhteessa.

Näin on, inceleilläkin on muuta elämää ja ominaisuuksia kuin vain se etteivät ole parisuhteesa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakin vaimokkeeni jankuttaa jatkuvasti autostani (36 -vuotias Opel kadett, ostin uutena ja huollan/korjaan itse), on liian vanha ja miten kehtaan, totesin vain ellei kelpaa osta sitten parempi tai kävele ellei kelpaa, t: mies 61 vee, työtön

Oikein. Jos jota kuta ärsyttää toisen auto niin sitten valittaja voi hankkia miellyttävämmän. auton.

Vierailija
84/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on hyväpalkkainen korkeakoulutettu ja ajeli pikkuisella 70-luvun Suzukilla, kun tapasimme silloin taannoin. Tämä pikkuinen auto sopi hänelle paremmin kuin esim joku mersu tai bemari. Eipä olla japanilaista laatua lähdetty huonompaan vaihtamaan. 

Sitä paitsi mitä tuhlata rahoja autoon, kun sitä voi käyttää moneen järkevämpään asiaan.

Pienituloisten ja pienituloisena pysyvän logiikkaa

Harmittaako, kun toisilla on perhe, mieleinen auto, iso asunto pääkaupunkiseudulla, mieleinen kesäpaikka, metsää ja peltoa ja varaa matkustella toiselle puolelle maapalloa? Ai niin ja muhkea osakesalkku.

Ei harmita. En ole kateellinen. Ei oo multa pois toisten onni kunhan se on ansaittu itse

Ainahan onni on itse ansaittua. Älä sekoita onnea ja rahaa keskenään vaikka rahankiilto silmissä aina oletkin.

Vierailija
85/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä on yks siivooja joka ajaa pari vuotta vanhalla hybridillä. Uus se oli kun sen ajoon sain. Eikö ookki ihan hullunkurinen maailma. Heh.

Hybridiä ei suositella kenellekään. Siinä on polttiksen ja sähkiksen tekniikkaa ja tietenkin myös molempien ongelmat.

Mitkä ihmeen ongelmat?

Vierailija
86/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuommoinen köyhistelijämies kannattaa jättää heti...BMW-MB-TESLA -linjalla vähintään on oltava,tai joku iso katumaasturi...meissä jokaisessa asuu pieni pröystäilijä..mikäs sen mukavampaa kuin elämässä olevat hienot puitteet alkaen vaikka autosta..hilloa ja hevosvoimia,silloin saa rakkauttakin..

Ei tollasii itseään täynnä olevia k-paitä, joilla on BMW-MB-TESLA tai joku katumaasturi, jaksa katsella. Ei hemmetti, jos joutuisi sellaisen neidin kanssa elämään. 

Vierailija
87/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on hyväpalkkainen korkeakoulutettu ja ajeli pikkuisella 70-luvun Suzukilla, kun tapasimme silloin taannoin. Tämä pikkuinen auto sopi hänelle paremmin kuin esim joku mersu tai bemari. Eipä olla japanilaista laatua lähdetty huonompaan vaihtamaan. 

Sitä paitsi mitä tuhlata rahoja autoon, kun sitä voi käyttää moneen järkevämpään asiaan.

Pienituloisten ja pienituloisena pysyvän logiikkaa

Harmittaako, kun toisilla on perhe, mieleinen auto, iso asunto pääkaupunkiseudulla, mieleinen kesäpaikka, metsää ja peltoa ja varaa matkustella toiselle puolelle maapalloa? Ai niin ja muhkea osakesalkku.

Ei harmita. En ole kateellinen. Ei oo multa pois toisten onni kunhan se on ansaittu itse

Älä sitten ala turhaan päätäs aukomaan.

Vierailija
88/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää. Muuten kiinnostava, hyvätuloinen ja korkeakoulutettu mies mutta ajelee jollain 10 vuotta vanhalla pikku Kialla, jonka arvo ehkä muutaman tonnin. Miehellä olisi varmasti varaa ostaa vaikkapa joku saksalainen laatuauto mutta haluaa silti kituuttaa ja ajaa huonolla autolla. Mitäköhän tässä voisi olla taustalla, joku sairaalloinen pihiys kenties?

Fiksu mies.

Olen taloudellisesti riippumaton ja minulla on 20 vuotta vanha auto. Lähinnä se seisoo tallissa, kun en sitä täällä kantakaupungissa juuri tarvitse.

Vierailija
89/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku todella näin pinnallinen ihminen.

Jos auto toimii ja kuljettaa ihmiset moitteetta, mitä väliä. Jos ei kelpaa, hanki oma ja ajele sillä tarvittavat matkat.

Ei ole. AP on joku erittäinkin nerokas huumorimies.

Vierailija
90/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään että naisille kulissit on tärkeitä. Velaksi pitäisi ostaa kalliita autoja vain jotta voisi muille esitellä varallisuutta 

No naisilla on jo syntyjään pesänrakennusvietti, ja siihen kuuluu muille uroksille ja naaraille esittely, että täällä on tarjolla paras pesä

Ja mitä incel tietää tästä aiheesta?

Jolaiselle tuttu aihe, joka on kerran viitsinyt avata edes ala-asteen biologian kirjan. Suosittelen menopaussiselle mammalle, jota kukaan ei ole vuosikymmeniin koskettanut (naisincel?) välillä edes muutaman teoksen lukemaan

En usko että alakoulussa vieläkään opetetaan nettipellen mukahassuttelua ja typerää trollausta kuten tämän ketjun avausviesti on.

Vierailija
91/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen ongelmat, osa 6797.

Vierailija
92/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiat Puntoni kääntää katseita. Pitää varmaan vaihtaa johonkin kalliimpaan himmeliin ettei herätä huomiota ja kateutta.

Vierailija
93/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vtun väsynyt postaus. Mistä hikikomorikolosta ap on jaksanut näppikselleen rojahtaa?

Vierailija
94/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen trolli tänään. 

Vierailija
95/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta vaan taustalla että kaltaisesi iilimadot kyllästyisivät mieluummin ennemmin kuin myöhemmin ja ymmärtäisivät häipyä maisemista. 

Vierailija
96/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan lähes 10 vuotta vanhalla kialla. Ostin sen uutena 2016.

Vierailija
97/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen joka ajelee 23 vuotta vanhalla Fordin farmariautolla. 10 vuotta vanha olisi huomattava parannus, mutta mitään pikkuautoa en huolisi koska mun pitää pystyä kuljettamaan sukset.

Vierailija
98/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Hän on vähään tyytyväinen koska hänelle kelpaa myös tuollainen halpa ja ruma nainenkin.

Joten So What??

Vierailija
99/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtää rahan päälle. Haluaa säästää, ehkä yhteiseen taloon? Ei ole markkinoinnin vietävissä. Todella ekologinen. 

Ei tule oikein mitään negatiivista mieleen. 

Tulee paljon negatiivista mieleen. Tuollainen eliö ei todenäköisesti osaa TEHDÄ rahaa. Pyrkii vain kärkkymään muiden murusia. Hienolla autolla tehdään tuohta. Menestyvämielikuva on tärkeä rahan tahkoomisessa

Pelkällä mielikuvalla rahat pois hömelöiltä yep yep

Vierailija
100/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen joka ajelee 23 vuotta vanhalla Fordin farmariautolla. 10 vuotta vanha olisi huomattava parannus, mutta mitään pikkuautoa en huolisi koska mun pitää pystyä kuljettamaan sukset.

Minä olen uskovainen mies ja minun pitäisi pystyä kuljettamaan jeesukset.

Alakko nää mua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme