Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ajaa halvalla ja rumalla autolla

Vierailija
22.01.2025 |

En voi ymmärtää. Muuten kiinnostava, hyvätuloinen ja korkeakoulutettu mies mutta ajelee jollain 10 vuotta vanhalla pikku Kialla, jonka arvo ehkä muutaman tonnin. Miehellä olisi varmasti varaa ostaa vaikkapa joku saksalainen laatuauto mutta haluaa silti kituuttaa ja ajaa huonolla autolla. Mitäköhän tässä voisi olla taustalla, joku sairaalloinen pihiys kenties?

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä on yks siivooja joka ajaa pari vuotta vanhalla hybridillä. Uus se oli kun sen ajoon sain. Eikö ookki ihan hullunkurinen maailma. Heh.

Hybridiä ei suositella kenellekään. Siinä on polttiksen ja sähkiksen tekniikkaa ja tietenkin myös molempien ongelmat.

Vierailija
62/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan ok että ap on homo. Eikö teistä ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään että naisille kulissit on tärkeitä. Velaksi pitäisi ostaa kalliita autoja vain jotta voisi muille esitellä varallisuutta 

Uskot siis kaikki provoilut netissä?

Miksi pitää provota? Mieli sairastunut? 

Siksi että olen ahdistunut siitä, että haluat nuolla minun kiimaista pilluani.

Muistathan, että tänään on persereikä viikko...orja.

Vierailija
64/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet köyhää ja tyylitöntä? Kannattaa arvostaa vähän enemmän itseään ja etsiä tasokkaampaa seuraa.

Vierailija
65/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistit ap:n homoksi. Eikös se niin ole, että kyllä homo homon tunnistaa.

Vierailija
66/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina suutuin yhdelle väkivaltaiselle miehelle ja potkaisin sen romuautoa kylkeen. Saattoi tulla lommo. Auton vika siis ei mikään ollut.

Vierailija
67/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoinen köyhistelijämies kannattaa jättää heti...BMW-MB-TESLA -linjalla vähintään on oltava,tai joku iso katumaasturi...meissä jokaisessa asuu pieni pröystäilijä..mikäs sen mukavampaa kuin elämässä olevat hienot puitteet alkaen vaikka autosta..hilloa ja hevosvoimia,silloin saa rakkauttakin..

Vierailija
68/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään että naisille kulissit on tärkeitä. Velaksi pitäisi ostaa kalliita autoja vain jotta voisi muille esitellä varallisuutta 

No naisilla on jo syntyjään pesänrakennusvietti, ja siihen kuuluu muille uroksille ja naaraille esittely, että täällä on tarjolla paras pesä

Vierailija
69/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teksti on ilmiselvästi jonkun incelin kirjoittama ja siinä puhutaan tapailumiehestä niin mitä jää vaihtoehdoiksi?

Vierailija
70/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisilla on jo syntyjään pesänrakennusvietti, ja siihen kuuluu muille uroksille ja naaraille esittely, että täällä on tarjolla paras pesä

Ja mitä incel tietää tästä aiheesta?

Vierailija
71/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin vaimokkeeni jankuttaa jatkuvasti autostani (36 -vuotias Opel kadett, ostin uutena ja huollan/korjaan itse), on liian vanha ja miten kehtaan, totesin vain ellei kelpaa osta sitten parempi tai kävele ellei kelpaa, t: mies 61 vee, työtön

Vierailija
72/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pienemmällä autolla mies ajaa, sitä parempi varustus hänellä on alakerrassa. Ei niitä suotta munanjatkebemareiksi kutsuta 

Aika ristiriitainen kommentti. Luitko, pieni kottero! Bemu on isompi auto, premiumluokkaa 

Vierailija
73/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on hyväpalkkainen korkeakoulutettu ja ajeli pikkuisella 70-luvun Suzukilla, kun tapasimme silloin taannoin. Tämä pikkuinen auto sopi hänelle paremmin kuin esim joku mersu tai bemari. Eipä olla japanilaista laatua lähdetty huonompaan vaihtamaan. 

Sitä paitsi mitä tuhlata rahoja autoon, kun sitä voi käyttää moneen järkevämpään asiaan.

Pienituloisten ja pienituloisena pysyvän logiikkaa

Harmittaako, kun toisilla on perhe, mieleinen auto, iso asunto pääkaupunkiseudulla, mieleinen kesäpaikka, metsää ja peltoa ja varaa matkustella toiselle puolelle maapalloa? Ai niin ja muhkea osakesalkku.

Ei harmita. En ole kateellinen. Ei oo multa pois toisten onni kunhan se on ansaittu itse

Vierailija
74/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun säälittävän pellen kirjoittama avaus. Jonne, pelle, incel, ylilautakersa. Mitä näitä nyt on.

Vierailija
75/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha

Vierailija
76/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teksti on ilmiselvästi jonkun incelin kirjoittama ja siinä puhutaan tapailumiehestä niin mitä jää vaihtoehdoiksi?

Se, että sinäkin olet umpihomo.

Vierailija
77/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jolaiselle tuttu aihe, joka on kerran viitsinyt avata edes ala-asteen biologian kirjan. Suosittelen menopaussiselle mammalle, jota kukaan ei ole vuosikymmeniin koskettanut (naisincel?) välillä edes muutaman teoksen lukemaan

Vierailija
78/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pienemmällä autolla mies ajaa, sitä parempi varustus hänellä on alakerrassa. Ei niitä suotta munanjatkebemareiksi kutsuta 

Aika ristiriitainen kommentti. Luitko, pieni kottero! Bemu on isompi auto, premiumluokkaa 

Sinä et ymmärrä lukemaasi.

Vierailija
79/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelitkin ovat lukeneet biologiaa, joten hekin tietävät jotain vaikka eivät olisi koskaan olleet naisen kanssa parisuhteessa.

Vierailija
80/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku todella näin pinnallinen ihminen.

Jos auto toimii ja kuljettaa ihmiset moitteetta, mitä väliä. Jos ei kelpaa, hanki oma ja ajele sillä tarvittavat matkat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan