Tapailemani mies ajaa halvalla ja rumalla autolla
En voi ymmärtää. Muuten kiinnostava, hyvätuloinen ja korkeakoulutettu mies mutta ajelee jollain 10 vuotta vanhalla pikku Kialla, jonka arvo ehkä muutaman tonnin. Miehellä olisi varmasti varaa ostaa vaikkapa joku saksalainen laatuauto mutta haluaa silti kituuttaa ja ajaa huonolla autolla. Mitäköhän tässä voisi olla taustalla, joku sairaalloinen pihiys kenties?
Kommentit (126)
Mun mielestä on ihan ok että ap on homo. Eikö teistä ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähdään että naisille kulissit on tärkeitä. Velaksi pitäisi ostaa kalliita autoja vain jotta voisi muille esitellä varallisuutta
Uskot siis kaikki provoilut netissä?
Miksi pitää provota? Mieli sairastunut?
Siksi että olen ahdistunut siitä, että haluat nuolla minun kiimaista pilluani.
Muistathan, että tänään on persereikä viikko...orja.
Miksi tapailet köyhää ja tyylitöntä? Kannattaa arvostaa vähän enemmän itseään ja etsiä tasokkaampaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistit ap:n homoksi. Eikös se niin ole, että kyllä homo homon tunnistaa.
Takavuosina suutuin yhdelle väkivaltaiselle miehelle ja potkaisin sen romuautoa kylkeen. Saattoi tulla lommo. Auton vika siis ei mikään ollut.
tuommoinen köyhistelijämies kannattaa jättää heti...BMW-MB-TESLA -linjalla vähintään on oltava,tai joku iso katumaasturi...meissä jokaisessa asuu pieni pröystäilijä..mikäs sen mukavampaa kuin elämässä olevat hienot puitteet alkaen vaikka autosta..hilloa ja hevosvoimia,silloin saa rakkauttakin..
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähdään että naisille kulissit on tärkeitä. Velaksi pitäisi ostaa kalliita autoja vain jotta voisi muille esitellä varallisuutta
No naisilla on jo syntyjään pesänrakennusvietti, ja siihen kuuluu muille uroksille ja naaraille esittely, että täällä on tarjolla paras pesä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teksti on ilmiselvästi jonkun incelin kirjoittama ja siinä puhutaan tapailumiehestä niin mitä jää vaihtoehdoiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisilla on jo syntyjään pesänrakennusvietti, ja siihen kuuluu muille uroksille ja naaraille esittely, että täällä on tarjolla paras pesä
Ja mitä incel tietää tästä aiheesta?
Omakin vaimokkeeni jankuttaa jatkuvasti autostani (36 -vuotias Opel kadett, ostin uutena ja huollan/korjaan itse), on liian vanha ja miten kehtaan, totesin vain ellei kelpaa osta sitten parempi tai kävele ellei kelpaa, t: mies 61 vee, työtön
Vierailija kirjoitti:
Mitä pienemmällä autolla mies ajaa, sitä parempi varustus hänellä on alakerrassa. Ei niitä suotta munanjatkebemareiksi kutsuta
Aika ristiriitainen kommentti. Luitko, pieni kottero! Bemu on isompi auto, premiumluokkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on hyväpalkkainen korkeakoulutettu ja ajeli pikkuisella 70-luvun Suzukilla, kun tapasimme silloin taannoin. Tämä pikkuinen auto sopi hänelle paremmin kuin esim joku mersu tai bemari. Eipä olla japanilaista laatua lähdetty huonompaan vaihtamaan.
Sitä paitsi mitä tuhlata rahoja autoon, kun sitä voi käyttää moneen järkevämpään asiaan.
Pienituloisten ja pienituloisena pysyvän logiikkaa
Harmittaako, kun toisilla on perhe, mieleinen auto, iso asunto pääkaupunkiseudulla, mieleinen kesäpaikka, metsää ja peltoa ja varaa matkustella toiselle puolelle maapalloa? Ai niin ja muhkea osakesalkku.
Ei harmita. En ole kateellinen. Ei oo multa pois toisten onni kunhan se on ansaittu itse
Jonkun säälittävän pellen kirjoittama avaus. Jonne, pelle, incel, ylilautakersa. Mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teksti on ilmiselvästi jonkun incelin kirjoittama ja siinä puhutaan tapailumiehestä niin mitä jää vaihtoehdoiksi?
Se, että sinäkin olet umpihomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolaiselle tuttu aihe, joka on kerran viitsinyt avata edes ala-asteen biologian kirjan. Suosittelen menopaussiselle mammalle, jota kukaan ei ole vuosikymmeniin koskettanut (naisincel?) välillä edes muutaman teoksen lukemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pienemmällä autolla mies ajaa, sitä parempi varustus hänellä on alakerrassa. Ei niitä suotta munanjatkebemareiksi kutsuta
Aika ristiriitainen kommentti. Luitko, pieni kottero! Bemu on isompi auto, premiumluokkaa
Sinä et ymmärrä lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelitkin ovat lukeneet biologiaa, joten hekin tietävät jotain vaikka eivät olisi koskaan olleet naisen kanssa parisuhteessa.
Onko joku todella näin pinnallinen ihminen.
Jos auto toimii ja kuljettaa ihmiset moitteetta, mitä väliä. Jos ei kelpaa, hanki oma ja ajele sillä tarvittavat matkat.
Hybridiä ei suositella kenellekään. Siinä on polttiksen ja sähkiksen tekniikkaa ja tietenkin myös molempien ongelmat.