Tapailemani mies ajaa halvalla ja rumalla autolla
En voi ymmärtää. Muuten kiinnostava, hyvätuloinen ja korkeakoulutettu mies mutta ajelee jollain 10 vuotta vanhalla pikku Kialla, jonka arvo ehkä muutaman tonnin. Miehellä olisi varmasti varaa ostaa vaikkapa joku saksalainen laatuauto mutta haluaa silti kituuttaa ja ajaa huonolla autolla. Mitäköhän tässä voisi olla taustalla, joku sairaalloinen pihiys kenties?
Kommentit (126)
Eikai tuo aloitus ole kuin provo..
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtää rahan päälle. Haluaa säästää, ehkä yhteiseen taloon? Ei ole markkinoinnin vietävissä. Todella ekologinen.
Ei tule oikein mitään negatiivista mieleen.
Tulee paljon negatiivista mieleen. Tuollainen eliö ei todenäköisesti osaa TEHDÄ rahaa. Pyrkii vain kärkkymään muiden murusia. Hienolla autolla tehdään tuohta. Menestyvämielikuva on tärkeä rahan tahkoomisessa
Älykäs mies. Perus liikennevakuutus riittää kun kukaan ei varasta Kiaa.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään käsitä tällaista ja mies olen. Minulle Audin osto oli sijoitus elämänlaatuun. Kerran täällä vaan eletään eikä käärinliinoissa ole taskuja. Miksi siis ajaa koko elämänsä huonolla autolla kun on varaa laatuunkin
En ymmärrä nyt yhtään.
Keksin heti 100 tapaa käyttää uuden auton verran rahaa hauskempiin ja elämänlaatua parantevampiin asioihin kuin (uusi) auto ja käytänkin
Toisekseen vanhaa autoani on ilo ajaa.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään käsitä tällaista ja mies olen. Minulle Audin osto oli sijoitus elämänlaatuun. Kerran täällä vaan eletään eikä käärinliinoissa ole taskuja. Miksi siis ajaa koko elämänsä huonolla autolla kun on varaa laatuunkin
Ei sitten parempaan ollut varaa...
Vierailija kirjoitti:
Mitä pienemmällä autolla mies ajaa, sitä parempi varustus hänellä on alakerrassa. Ei niitä suotta munanjatkebemareiksi kutsuta
Jossain auto ohjelmassa vuosia sitten Frederikillä oli skoda fabia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä nyt yhtään.
Keksin heti 100 tapaa käyttää uuden auton verran rahaa hauskempiin ja elämänlaatua parantevampiin asioihin kuin (uusi) auto ja käytänkin
Toisekseen vanhaa autoani on ilo ajaa.
Käy koeajamassa kunnon auto niin ymmärrät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtää rahan päälle. Haluaa säästää, ehkä yhteiseen taloon? Ei ole markkinoinnin vietävissä. Todella ekologinen.
Tulee paljon negatiivista mieleen. Tuollainen eliö ei todenäköisesti osaa TEHDÄ rahaa. Pyrkii vain kärkkymään muiden murusia. Hienolla autolla tehdään tuohta. Menestyvämielikuva on tärkeä rahan tahkoomisessa
Mielikuva on tärkeä. Siksi käytän joko taksia tai autonkuljettaja ja vuokra-auto pidemmillä matkoilla.
Ap:llä on pieni, vanha ja ruma penis. Hän kompensoisi sitä mielellään uudella, isolla ja kalliilla autolla, mutta KELA ei maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva on tärkeä. Siksi käytän joko taksia tai autonkuljettaja ja vuokra-auto pidemmillä matkoilla.
Jokainen ryysyläinen voi tehdä noin kolkattuaan naapurin mummon
Joskus olin Road Tripillä Euroopassa pienellä Hyundaillani. Yön aikana saman kadun varteen pysäköidyiltä kahdelta bemareilta oli ikkunat murrettu ja hanskalokerot pengottu. Minun autooni ei ollut kukaan koskenut. Viisautta se vaan on ajaa halvalla autolla. Miksi laittaa turhaan rahoja kiinni peltiin, joka ruostuu ja menettää arvoaan jatkuvasti
Tunnen yhden erikoislääkärin, jonka vaimo hermostui kun mies hankki aina halpoja, epäluotettavia autoja, joiden kattohinta oli 500 euroa.
No viimeksi tämä lääkäri sitten ilmoitti autokaupoilta tultuaan, että panosti kerralla vähän enemmän, kun oli palautetta annettu. Osti 700 euron auton.
Jotkut tarvitsevat munanjatketta, kaikki eivät.
Monelle auto on pelkkä kulkuväline, ei tapa ilmaista, että on niin kova kiho persuissa, että rillitkin pidetään otsalla eikä silmillä kuten tavalliset kuolevaiset tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs mies. Perus liikennevakuutus riittää kun kukaan ei varasta Kiaa.
Ei menestyneen tai ei koskaan menestyvän logiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkut sinne peräkamariin, että heikko kirjoitustaito on isompi este sinun menestyksesi ja rahan tahkoamisesi tiellä kuin puuttuva loistoauto.
Suurin osa suomalaisista miehistä ostaa osamaksulla tulotasoaan kalliimman auton.
Auton omistajaksi tullaan vasta, kun ostajan nimi vaihtuu rekisteriotteessa haltijasta omistajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olin Road Tripillä Euroopassa pienellä Hyundaillani. Yön aikana saman kadun varteen pysäköidyiltä kahdelta bemareilta oli ikkunat murrettu ja hanskalokerot pengottu. Minun autooni ei ollut kukaan koskenut. Viisautta se vaan on ajaa halvalla autolla. Miksi laittaa turhaan rahoja kiinni peltiin, joka ruostuu ja menettää arvoaan jatkuvasti
Köyhän logiikkaa ja köyhän muistoja
Tapailumies ei selvästikään ole mikään miehinen mies kulkupelien suhteen. 😂 Hänelle auto on sama kuin monelle naisellekin eli pelkkä kauppakassi ja kulkuväline.
Mietihän sitä jos mies olisi tuossa iässä kortiton ja autoton.
Mitä pienemmällä autolla mies ajaa, sitä parempi varustus hänellä on alakerrassa. Ei niitä suotta munanjatkebemareiksi kutsuta