Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ajaa halvalla ja rumalla autolla

Vierailija
22.01.2025 |

En voi ymmärtää. Muuten kiinnostava, hyvätuloinen ja korkeakoulutettu mies mutta ajelee jollain 10 vuotta vanhalla pikku Kialla, jonka arvo ehkä muutaman tonnin. Miehellä olisi varmasti varaa ostaa vaikkapa joku saksalainen laatuauto mutta haluaa silti kituuttaa ja ajaa huonolla autolla. Mitäköhän tässä voisi olla taustalla, joku sairaalloinen pihiys kenties?

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienemmällä autolla mies ajaa, sitä parempi varustus hänellä on alakerrassa. Ei niitä suotta munanjatkebemareiksi kutsuta 

Vierailija
22/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tuo aloitus ole kuin provo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtää rahan päälle. Haluaa säästää, ehkä yhteiseen taloon? Ei ole markkinoinnin vietävissä. Todella ekologinen. 

Ei tule oikein mitään negatiivista mieleen. 

Tulee paljon negatiivista mieleen. Tuollainen eliö ei todenäköisesti osaa TEHDÄ rahaa. Pyrkii vain kärkkymään muiden murusia. Hienolla autolla tehdään tuohta. Menestyvämielikuva on tärkeä rahan tahkoomisessa

Vierailija
24/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs mies. Perus liikennevakuutus riittää kun kukaan ei varasta Kiaa.

Vierailija
25/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään käsitä tällaista ja mies olen. Minulle Audin osto oli sijoitus elämänlaatuun. Kerran täällä vaan eletään eikä käärinliinoissa ole taskuja. Miksi siis ajaa koko elämänsä huonolla autolla kun on varaa laatuunkin

En ymmärrä nyt yhtään.

Keksin heti 100 tapaa käyttää uuden auton verran rahaa hauskempiin ja elämänlaatua parantevampiin asioihin kuin (uusi) auto ja käytänkin

Toisekseen vanhaa autoani on ilo ajaa.

Vierailija
26/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään käsitä tällaista ja mies olen. Minulle Audin osto oli sijoitus elämänlaatuun. Kerran täällä vaan eletään eikä käärinliinoissa ole taskuja. Miksi siis ajaa koko elämänsä huonolla autolla kun on varaa laatuunkin

Ei sitten parempaan ollut varaa...

Vierailija
27/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pienemmällä autolla mies ajaa, sitä parempi varustus hänellä on alakerrassa. Ei niitä suotta munanjatkebemareiksi kutsuta 

Jossain auto ohjelmassa vuosia sitten Frederikillä oli skoda fabia.

Vierailija
28/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä nyt yhtään.

Keksin heti 100 tapaa käyttää uuden auton verran rahaa hauskempiin ja elämänlaatua parantevampiin asioihin kuin (uusi) auto ja käytänkin

Toisekseen vanhaa autoani on ilo ajaa.

Käy koeajamassa kunnon auto niin ymmärrät

Vierailija
29/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtää rahan päälle. Haluaa säästää, ehkä yhteiseen taloon? Ei ole markkinoinnin vietävissä. Todella ekologinen. 

Tulee paljon negatiivista mieleen. Tuollainen eliö ei todenäköisesti osaa TEHDÄ rahaa. Pyrkii vain kärkkymään muiden murusia. Hienolla autolla tehdään tuohta. Menestyvämielikuva on tärkeä rahan tahkoomisessa

Mielikuva on tärkeä. Siksi käytän joko taksia tai autonkuljettaja ja vuokra-auto pidemmillä matkoilla.

Vierailija
30/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on pieni, vanha ja ruma penis. Hän kompensoisi sitä mielellään uudella, isolla ja kalliilla autolla, mutta KELA ei maksa.

Vierailija
31/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuva on tärkeä. Siksi käytän joko taksia tai autonkuljettaja ja vuokra-auto pidemmillä matkoilla.

Jokainen ryysyläinen voi tehdä noin kolkattuaan naapurin mummon

Vierailija
32/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olin Road Tripillä Euroopassa pienellä Hyundaillani. Yön aikana saman kadun varteen pysäköidyiltä kahdelta bemareilta oli ikkunat murrettu ja hanskalokerot pengottu. Minun autooni ei ollut kukaan koskenut. Viisautta se vaan on ajaa halvalla autolla. Miksi laittaa turhaan rahoja kiinni peltiin, joka ruostuu ja menettää arvoaan jatkuvasti 

Vierailija
33/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden erikoislääkärin, jonka vaimo hermostui kun mies hankki aina halpoja, epäluotettavia autoja, joiden kattohinta oli 500 euroa.

No viimeksi tämä lääkäri sitten ilmoitti autokaupoilta tultuaan, että panosti kerralla vähän enemmän, kun oli palautetta annettu. Osti 700 euron auton.

Jotkut tarvitsevat munanjatketta, kaikki eivät.

Monelle auto on pelkkä kulkuväline, ei tapa ilmaista, että on niin kova kiho persuissa, että rillitkin pidetään otsalla eikä silmillä kuten tavalliset kuolevaiset tekevät.

Vierailija
34/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs mies. Perus liikennevakuutus riittää kun kukaan ei varasta Kiaa.

Ei menestyneen tai ei koskaan menestyvän logiikkaa

Vierailija
35/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nauraa?

Vierailija
36/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkut sinne peräkamariin, että heikko kirjoitustaito on isompi este sinun menestyksesi ja rahan tahkoamisesi tiellä kuin puuttuva loistoauto.

Vierailija
37/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista miehistä ostaa osamaksulla tulotasoaan kalliimman auton.

Auton omistajaksi tullaan vasta, kun ostajan nimi vaihtuu rekisteriotteessa haltijasta omistajaksi.

Vierailija
38/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olin Road Tripillä Euroopassa pienellä Hyundaillani. Yön aikana saman kadun varteen pysäköidyiltä kahdelta bemareilta oli ikkunat murrettu ja hanskalokerot pengottu. Minun autooni ei ollut kukaan koskenut. Viisautta se vaan on ajaa halvalla autolla. Miksi laittaa turhaan rahoja kiinni peltiin, joka ruostuu ja menettää arvoaan jatkuvasti 

Köyhän logiikkaa ja köyhän muistoja

Vierailija
39/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies ei selvästikään ole mikään miehinen mies kulkupelien suhteen. 😂 Hänelle auto on sama kuin monelle naisellekin eli pelkkä kauppakassi ja kulkuväline.

Vierailija
40/126 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän sitä jos mies olisi tuossa iässä kortiton ja autoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän