Mistä erään miehen selittämätön viha?
Ei olla tavattu livenä. Olen ihan omalla tavallani näyttävän näköinen nainen. Ilman meikkiä esim. somekuvassa. Eräs kaikille mukava mies veti minusta hirveät herneet nenään ja viha on kasvanut päivä päivältä vaikka olen itse hyvinkin ystävällinen ja kohtelias ihminen. Oman tieni kulkija ja aika sisukas ihminen vaikka moni luulee toisin. Osaako joku sanoa syytä tuollaiseen reaktioon? Viha saavutti mittasuhteet että sain ilkeähköjä epäsuoria tilityksiä muuta kautta häneltä kuinka ns. kauhea (sisäisesti) ja vaatimaton olen. Lisäksi hän on ymmärtänyt joka sanani väärin tai kuten haluaa. Ei olla teinejä ei.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei kyseessä ole pahantahtoinen juoru?
Ehkä se mies on oikeasti mukava, mutta joku haluaa pilata hänen elämänsä ja sinua vaan käytetään draaman virittelyyn.
Tämä muuten tuli minullekin mieleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se triggeröinti tapahtui jo ensi hetkillä vaikka hänelläkin on ystävinä kaikennäköisiä ja ikäisiä. Ihmetyttää vaan että mikä minussa aiheutti sen? En tarkoita etteikö itsessäni ole vikoja mutta vähän vain ihmetyttää. Itse jos en tykkää jostakin niin suhtaudun neutraalisti enkä hyppää seinälle. -ap
Olisiko mahdollista kysyä suoraan? Kaikki muu on vain arvailua.
Eihän ne osaa itsekään selittää, ei ne muuten vihaisi turhan vahvasti.
Viha, kateus ym negatiiviset tunteet on helppo kaataa kiltiltä vaikuttavan ja kohteliaan naisen niskaan.
Joskus viatonkin kysymys näyttää olevan liikaa, etenkin silloin, jos mies (tai nainen) tuntee tulleensa väärin kohdelluksi jonkun toisen taholta tai takana on monta tällaista tapahtumaa.
Me kaikki voimme käyttää itsehillintäämme ja yrittää pusertaa hymyn kasvoillemme ja vastata jotain yleispätevää, mutta kaikki eivät tähän kykene.
Tietyt lääkkeet, paha alkoholiongelma, räjähdysherkkyys jne. voivat olla syynä tähän.
Itsehillintää voi kouluttaa, mutta kaikki eivät halua ja osa ei tiedosta, että toimii väärin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei kyseessä ole pahantahtoinen juoru?
Ehkä se mies on oikeasti mukava, mutta joku haluaa pilata hänen elämänsä ja sinua vaan käytetään draaman virittelyyn.
Tämä. Sillä viidakkorummulla voi olla ihan oma pahantahtoinen agendansa välissä. Ei olisi ensimmäinen kerta.