Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä erään miehen selittämätön viha?

Vierailija
22.01.2025 |

Ei olla tavattu livenä. Olen ihan omalla tavallani näyttävän näköinen nainen. Ilman meikkiä esim. somekuvassa. Eräs kaikille mukava mies veti minusta hirveät herneet nenään ja viha on kasvanut päivä päivältä vaikka olen itse hyvinkin ystävällinen ja kohtelias ihminen. Oman tieni kulkija ja aika sisukas ihminen vaikka moni luulee toisin. Osaako joku sanoa syytä tuollaiseen reaktioon? Viha saavutti mittasuhteet että sain ilkeähköjä epäsuoria tilityksiä muuta kautta häneltä kuinka ns. kauhea (sisäisesti) ja vaatimaton olen. Lisäksi hän on ymmärtänyt joka sanani väärin tai kuten haluaa. Ei olla teinejä ei.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo sanottu persoonallisuushäriö. Liinat poikki ja ei mitään tekemistä sellaisen kanssa.

Vierailija
22/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin miehille esim se, että nainen ei meikkaa tai laittaudu, voi olla loukkaus koko miessukupuolta kohtaan.  Jos nainen vielä on sinkku ja vaikuttaa iloiselta ja tyytyväiseltä, se on sietämätön yhtälö.

Uskomatonta, mutta tuollaisia tyyppejä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisilla kannata omaa päätään vaivata. Tuo mies kuulostaa draamailevalta homppelilta.

Vierailija
24/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista kaikille! Kunhan vaan pohdin. Kaikkia ei voi miellyttää mutta ihmettelen vain. -ap

Vierailija
25/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutat hänen ensimmäistä ihastustaan, jolta hän sai pakit 

Tai mies on ihastunut, muttei osaa osoittaa sitä muuten kuin kettuilemalla ja kiusaamalla. Ei olisi maailman ensimmäinen mies, jonka ihmissuhdetaidot ovat jääneet poninhännästä vetämisen asteelle.

Vierailija
26/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset jakaa ihmisiä vihamiehiin ja ystäviin mitä omituisemmilla logiikoilla. Ja välimuotoja ei ole. Jotain persoonallisuushäiriötä. 

Näkyy hyvin täällä netissäkin, kuinka persoonallisuushäiriöiset hyökkäilevät kimppuun pelkästään siksi, jos olet eri mieltä jostain. 

Vierailija
27/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää nyt hieman, että mistä syystä joudut alkuunkaan olemaan tekemisissä tuollaisen miehen kanssa. Jos ette ole koskaan tavanneet livenä, hän ei liene samassa työpaikassa, ei sukulainen eikä naapuri esim? 

Taitaa ap olla vainoharhainen.

Minä en suoraan ajattele, että ap:ssa olisi mitään vikaa, mutta ihmettelen miksi hän ei vain estä kaikkialla random-uunoa? 

Estäminen voi saada sellaisen hullun vainoamaan entistä enemmän, joten sekään ei ole aina ratkaisu. Välinpitämättömyys parempi.

Vierailija
28/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä häiriköllä on itsensä kanssa jokin ongelma. Näinhän se on kiusaajilla yleensäkin. Se oma paha olo purkautuu johonkin. Alemmuudentunto? Ylipaino? Huono kunto? 

Vierailija
29/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyy yhyy

Vierailija
30/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös näyttävä ja erittäin hoikka nainen. Tuli aloituksesta mieleen kauan sitten yhdessä iltaravintolassa tapahtunut tilanne:    

Eräs mies tuijotteli minua pitkin iltaa, ja tuli sitten pöydän ääreen ja tokaisi: Oletko raskaana?

Olin täysin ällistynyt ja hämmentynyt enkä osannut sanoa mitään (en ollut raskaana ja vatsa oli ihan litteä). Tyyppi lähti sivummalle ja loppuillan jatkoi tuijottamistaan vihamielinen ilme naamalla.

Ehkä tunsi jotain seksuaalista eikä osannut käsitellä sitä?    Sama tuli mieleen ap.n tilanteessa.

Vierailija
31/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja oikeuttaa pahuutensa aina jollakin keksityllä syyllä. Syy ei ole ikinä kiusatun vaan kiusaajan oma ilkeys.

Vierailija
32/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettimään tätä toiselta kantilta ja tulin tällaiseen päätelmään. Hehkutat miten olet mielestäsi omalla tavallasi melko näyttävä ja vaikka mitä, se on jo itsessään vähän leuhkan kuuloista, vailla mitään objektiivisuutta, eikä lopulta edes tarkoita mitään, sillä tuo "omalla tavallani" lausahdus periaatteessa kumoaa yleisen käsityksen näyttävästä. Kommentti "ilman meikkiä esim. Somekuvassa jatkaa tuota outoa trendiä. "Oman tieni kulkija" voi tarkoittaa ihan mitä tahansa, esimerkiksi ärsyttävää erikoisuuden tavoittelijaa. Aika sisukas vaikka moni luulee toisin, tarkoittaa että moni saattaa siis pitää sinua ylikäveltävänä kynnysmattona, joka ei sekään ole kovin mairittelevaa. Ilkeähköjä? Eli ei suoraan ilkeitä? Mitä se edes tarkoittaa? Että ne ei ollut ilkeitä kommentteja, mutta ne voi tulkita sellaiseksi jos haluat? Epäsuoria tilityksiä? Huomaatko nyt miten sekavaa sössöä koko aloitus on? Ette ole tavannut ja sait jonkun toisen kautta ilkeähköjä epäsuoria plaa plaa plaa. Sun tekstistä ei muuten ainakaan vaatimattomuus pursua. Jos hän on ymmärtänyt joka sanasi väärin tai miten haluaa niin eikös se sitten voi olla syy niihin angsteihin? Ja jos ilmaiset asioita niin, että ne voi tulkita täysin päinvastoin niin eikö sun kannatta kiinnittää huomiota siihen millainen ulostulo sulla on?

Vierailija
33/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin miettimään tätä toiselta kantilta ja tulin tällaiseen päätelmään. Hehkutat miten olet mielestäsi omalla tavallasi melko näyttävä ja vaikka mitä, se on jo itsessään vähän leuhkan kuuloista, vailla mitään objektiivisuutta, eikä lopulta edes tarkoita mitään, sillä tuo "omalla tavallani" lausahdus periaatteessa kumoaa yleisen käsityksen näyttävästä. Kommentti "ilman meikkiä esim. Somekuvassa jatkaa tuota outoa trendiä. "Oman tieni kulkija" voi tarkoittaa ihan mitä tahansa, esimerkiksi ärsyttävää erikoisuuden tavoittelijaa. Aika sisukas vaikka moni luulee toisin, tarkoittaa että moni saattaa siis pitää sinua ylikäveltävänä kynnysmattona, joka ei sekään ole kovin mairittelevaa. Ilkeähköjä? Eli ei suoraan ilkeitä? Mitä se edes tarkoittaa? Että ne ei ollut ilkeitä kommentteja, mutta ne voi tulkita sellaiseksi jos haluat? Epäsuoria tilityksiä? Huomaatko nyt miten sekavaa sössöä koko aloitus on? Ette ole tavannut ja sait jonkun to

Sinun tekstisi vaikuttaa pahantahtoiselta.

-eri

Vierailija
35/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oman tieni kulkija ja aika sisukas ihminen"

Joo.

Vierailija
36/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kai parhaiten tiedät millä olet sitä loukannut. ei kukaan tyhjästä suutu

Vierailija
37/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin miehille esim se, että nainen ei meikkaa tai laittaudu, voi olla loukkaus koko miessukupuolta kohtaan.  Jos nainen vielä on sinkku ja vaikuttaa iloiselta ja tyytyväiseltä, se on sietämätön yhtälö.

Uskomatonta, mutta tuollaisia tyyppejä on.

Yhtäkään miestä en kyllä tunne jolle meikkaamattomuus olisi loukkaus 😂😂 mistä te näitä juttuja keksitte.

Vierailija
38/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös näyttävä ja erittäin hoikka nainen. Tuli aloituksesta mieleen kauan sitten yhdessä iltaravintolassa tapahtunut tilanne:    

Eräs mies tuijotteli minua pitkin iltaa, ja tuli sitten pöydän ääreen ja tokaisi: Oletko raskaana?

Olin täysin ällistynyt ja hämmentynyt enkä osannut sanoa mitään (en ollut raskaana ja vatsa oli ihan litteä). Tyyppi lähti sivummalle ja loppuillan jatkoi tuijottamistaan vihamielinen ilme naamalla.

Ehkä tunsi jotain seksuaalista eikä osannut käsitellä sitä?    Sama tuli mieleen ap.n tilanteessa.

Tuossa täytyy olka jokin psykoosi tuloillaan, pelottavaa.  Joskus kannattaisi outoihin kysymyksiin vastata, että miten niin, miksi kysyt?

Vierailija
39/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oman tieni kulkija ja aika sisukas ihminen"

Joo.

Miksi vaikutat kateelliselta? Eikö saisi olla sisukas. 

-eri taas

Vierailija
40/66 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutat hänen ensimmäistä ihastustaan, jolta hän sai pakit 

Tai mies on ihastunut, muttei osaa osoittaa sitä muuten kuin kettuilemalla ja kiusaamalla. Ei olisi maailman ensimmäinen mies, jonka ihmissuhdetaidot ovat jääneet poninhännästä vetämisen asteelle.

Puhut miehistä mutta tarkoitat poikia.