Isoa kalua tekis mieli.
Nyt tekis mieli ratsastaa isolla kalulla ja tuntea kuinka se laukeaa peppuuni. Voisin samaan aikaan ottaa pienta kalua suuhuni ja niellä spekut 😋
T.sissy 😘
Kommentit (11)
Lähde ap huomenna tukholman risteilylle, minun, jockken ja timpan kanssa. Perillä odottaa vielä svennis ja björn.
T. börje
Vierailija kirjoitti:
Lähde ap huomenna tukholman risteilylle, minun, jockken ja timpan kanssa. Perillä odottaa vielä svennis ja björn.
T. börje
Millä porauslautalla seilaatte?
Ap
En käytä alkoholia ja nimeni ei ole jorma 🙂 nautin vain kulleista ja spermasta. Isot kullit on minulle sitä parasta päihdettä 😉 oon tosi lutkamainen sissy 🥰 illalla saan ystäväni isoa sisääni kun hän kaipasi sauna seuraa 😉 oma pieni vehkeeni heiluu hulluna ja samalla valuu kiima limaa kun ratsastan isolla 🤪
T.sissy 👅
Olipas mikkon kanssa ihana sauna ilta 😍 sain oikein kunnolla isoa sisääni monta kertaa 🥵 valuin koko yön mikon tuotoksia🔥
T.sissy 💋
Vierailija kirjoitti:
Olisko toi niinkuin jotain homostelua?
Jos haluat sen siksi määritellä. Olisko sulla kalu käsittelyn tarpeessa 😋 jos on iso otan sen mielelläni peppuuni 🤗 isot kullit osuu ihanasti eturauhaseen 🥵 pieniä kulleja tykkään kovasti imeä ja nuolla loppuun asti, kuten tikkareita 🍭😜
T. Sissy 💋
En mä miehelle anna, mutta jollekin ihanalle naiselle antaisin mun isoa
Jorma, nuku humala pois.