Mistä erään miehen selittämätön viha?
Ei olla tavattu livenä. Olen ihan omalla tavallani näyttävän näköinen nainen. Ilman meikkiä esim. somekuvassa. Eräs kaikille mukava mies veti minusta hirveät herneet nenään ja viha on kasvanut päivä päivältä vaikka olen itse hyvinkin ystävällinen ja kohtelias ihminen. Oman tieni kulkija ja aika sisukas ihminen vaikka moni luulee toisin. Osaako joku sanoa syytä tuollaiseen reaktioon? Viha saavutti mittasuhteet että sain ilkeähköjä epäsuoria tilityksiä muuta kautta häneltä kuinka ns. kauhea (sisäisesti) ja vaatimaton olen. Lisäksi hän on ymmärtänyt joka sanani väärin tai kuten haluaa. Ei olla teinejä ei.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
itse kai parhaiten tiedät millä olet sitä loukannut. ei kukaan tyhjästä suutu
Narskut ja psykot suuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oman tieni kulkija ja aika sisukas ihminen"
Joo.
Miksi vaikutat kateelliselta? Eikö saisi olla sisukas.
-eri taas
Mistä sä kateuden tuohon löysit. Lähinnä epäilen että AP on kirjoitellut tai puhunut jotain mistä mies on vihastunut eikä AP ymmärrä sitä, koska on oman tiensä kulkija ja "sisukas".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää nyt hieman, että mistä syystä joudut alkuunkaan olemaan tekemisissä tuollaisen miehen kanssa. Jos ette ole koskaan tavanneet livenä, hän ei liene samassa työpaikassa, ei sukulainen eikä naapuri esim?
Taitaa ap olla vainoharhainen.
Minä en suoraan ajattele, että ap:ssa olisi mitään vikaa, mutta ihmettelen miksi hän ei vain estä kaikkialla random-uunoa?
Estäminen voi saada sellaisen hullun vainoamaan entistä enemmän, joten sekään ei ole aina ratkaisu. Välinpitämättömyys parempi.
Ymmärsin aloituksesta, että tässä on nyt kyse puheliaasta seuramiehestä, joka ei tuntemattomaksi jääneestä syystä pidä aloittajasta. Ei sellainen mies minun ymmärtääkseni edes huomaa, jos joku hänet estää. Jos huomaakin, tuskin välittää. Sellaisella miehellä on aika monta rautaa tulessa. Yksinäinen naisenkipeä ns. peräkammarinpoika olisi eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin on tietysti helpompaa ajatella sen sijaan että miettisi mitä itse tuli tehneeksi tai sanoneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
-eri taas
Mistä sä kateuden tuohon löysit. Lähinnä epäilen että AP on kirjoitellut tai puhunut jotain mistä mies on vihastunut eikä AP ymmärrä sitä, koska on oman tiensä kulkija ja "sisukas".
Kuten mitä? Eikö silloin voisi ilmaista suoraan, että on vihastunut jostain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
-eri taas
Kuten mitä? Eikö silloin voisi ilmaista suoraan, että on vihastunut jostain?
-eri
Onko naisten tehtävä tasoittaa miesten tunteita ja toimia ajatuksenlukijoina? On myös hymyiltävä, jotta mies ei tuntisi epävarmuutta ja pahaa oloa. Olisiko suora kommunikointi mitään.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni raivostui, kun olin laittanut vaatteita ylähyllyn sijasta alahyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös näyttävä ja erittäin hoikka nainen. Tuli aloituksesta mieleen kauan sitten yhdessä iltaravintolassa tapahtunut tilanne:
Eräs mies tuijotteli minua pitkin iltaa, ja tuli sitten pöydän ääreen ja tokaisi: Oletko raskaana?
Olin täysin ällistynyt ja hämmentynyt enkä osannut sanoa mitään (en ollut raskaana ja vatsa oli ihan litteä). Tyyppi lähti sivummalle ja loppuillan jatkoi tuijottamistaan vihamielinen ilme naamalla.
Ehkä tunsi jotain seksuaalista eikä osannut käsitellä sitä? Sama tuli mieleen ap.n tilanteessa.
Jostain sai päähänsä että oli raskaana ja oli vihainen koska olit raskaana yökerhossa. Mikä lie aiheutti moisia paranoideja ajatuksia.
Raskaana olevat saa olla yökerhossa.
Naismainen mies. Eikö miesten pitänyt olla rehtejä ja suoria?
Luulen että hän on vain ylimielinen muikku ja tulkitset väärin. Mielistelee vain sellaisia joista kokee jotenkin hyötyvänsä, sinusta ei.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että hän on vain ylimielinen muikku ja tulkitset väärin. Mielistelee vain sellaisia joista kokee jotenkin hyötyvänsä, sinusta ei.
Varteenotettava huomio tämäkin.
-eri
Outoa juttua kaikkiaan. Mistä sitten saat näitä "ilkeähköjä" tilityksiä, ja mistä tiedät että mies veti "hirveät herneet nenään" alunperin ja että vihan on vain kasvanut? Kai sen joku laukaisi. Jos ette ole koskaan tavanneetkaan, niin kyllä se joku syy on. Onhan noita hulluja miehiä netti täynnä etenkin nykyään, mutta tässä on sinulle jotain muuta ilmeisesti? Mistä edes tiedät että hän on kaikille mukava?
Jos on joku random nettimies, niin estä hänet ja jatka elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä jakaa juurikin ihmiset arvoasteikkojen mukaan. Niitä mielistellään, joista haetaan hyötyä. Muihin voi purkaa päivän ärsytykset.
Mieslapsi. Unohda hänet ja ole onnellinen että selvisi
"Sinun tekstisi vaikuttaa pahantahtoiselta.
-eri"
Tavallaan ehkä ihan hyvä niin, sillä se ei ollut lainkaan tarkoitus, mutta toimii hyvänä esimerkkinä. Aloituksessa pohdittiin, että mistä voi johtua ja sanoin heti alkuun, että mietin asiaa toiselta kantilta, sillä samankaltaisia vastauksia oli jo monia, eli en todellakaan hyökännyt aloittajaa vastaan, mutta tykkäyksistä päätellen niin se koettiin. Annoin ainoastaan rutkasti (ehkä vähän liiankin) vaihtoehtoja jo annetuille vastauksille, mutta se paljon puhuttu ja kyselty itsereflektio ei vaan ole kovin monelle niin helppoa. En tietenkään väitä, että mikään noista minun esimerkeistä olisi edes totta tai oikein, mutta tykkäyksistä voi päätellä aika paljon.
Olet tavannut ihmisvihaajan. Narsisistin. Geeneistä johtuu. Ei ole korjattavissa. Juokse karkuun ja blokeera tämä ihmine. Olet onnellinen, jos et ole tavannut häntä. Tämmöiset on myös fyysisesti väkivaltaiset. Etsivat uhreja, ketä voisivat ja saavat alentaa. Koska on alhaisia itse. Ei siedä onnellisiä, fiksija, itsestä viisampia ihmisiä. Ovat kun termiitejä- niistä jää ihmissuhtesta ja ihmisistaä rauniot vaan. Satutat itseä sitä vähemmän, mitä pikemmiten blokeerat tämmöisen ressukan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on just sitä.
Oletko varma, ettei kyseessä ole pahantahtoinen juoru?
Ehkä se mies on oikeasti mukava, mutta joku haluaa pilata hänen elämänsä ja sinua vaan käytetään draaman virittelyyn.
Jostain sai päähänsä että oli raskaana ja oli vihainen koska olit raskaana yökerhossa. Mikä lie aiheutti moisia paranoideja ajatuksia.