Mistä erään miehen selittämätön viha?
Ei olla tavattu livenä. Olen ihan omalla tavallani näyttävän näköinen nainen. Ilman meikkiä esim. somekuvassa. Eräs kaikille mukava mies veti minusta hirveät herneet nenään ja viha on kasvanut päivä päivältä vaikka olen itse hyvinkin ystävällinen ja kohtelias ihminen. Oman tieni kulkija ja aika sisukas ihminen vaikka moni luulee toisin. Osaako joku sanoa syytä tuollaiseen reaktioon? Viha saavutti mittasuhteet että sain ilkeähköjä epäsuoria tilityksiä muuta kautta häneltä kuinka ns. kauhea (sisäisesti) ja vaatimaton olen. Lisäksi hän on ymmärtänyt joka sanani väärin tai kuten haluaa. Ei olla teinejä ei.
Kommentit (66)
Mitäpä noita sairaita aivoituksia miettimään. Sillä on jotain henkilökohtaisia ongelmia ja purkaa ne suhun.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä noita sairaita aivoituksia miettimään. Sillä on jotain henkilökohtaisia ongelmia ja purkaa ne suhun.
Osaatko sanoa millaisia ongelmia? -ap
Vaikea sanoa mistä miehen tunne kumpuaa, mutta älä välitä, et ole vastuussa kenenkään aikuisen ihmisen tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa. Mitä niitä miettimään. Voi olla mitä vaan maan ja taivaan väliltä.
Se johtuu siitä miehestä itsestään, jokin sinussa triggeröi hänessä tuollaista, eikä kyse ole mistään sellaisesta, mitä oikeasti olet. Turha lähteä arvailemaan tai edes miettimään, mikä hänessä sen aiheuttaa, ellet häntä edes kunnolla tunne etkä ole kiinnostunut tuntemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen väliä, mitä ne on? Sen kun panet vaan tuttavuuden poikki.
Se triggeröinti tapahtui jo ensi hetkillä vaikka hänelläkin on ystävinä kaikennäköisiä ja ikäisiä. Ihmetyttää vaan että mikä minussa aiheutti sen? En tarkoita etteikö itsessäni ole vikoja mutta vähän vain ihmetyttää. Itse jos en tykkää jostakin niin suhtaudun neutraalisti enkä hyppää seinälle. -ap
Vierailija kirjoitti:
Se triggeröinti tapahtui jo ensi hetkillä vaikka hänelläkin on ystävinä kaikennäköisiä ja ikäisiä. Ihmetyttää vaan että mikä minussa aiheutti sen? En tarkoita etteikö itsessäni ole vikoja mutta vähän vain ihmetyttää. Itse jos en tykkää jostakin niin suhtaudun neutraalisti enkä hyppää seinälle. -ap
Olisiko mahdollista kysyä suoraan? Kaikki muu on vain arvailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa pildeä, naisilta yleensä ja erityisesti ei sinulta.
Minua ihmetyttää nyt hieman, että mistä syystä joudut alkuunkaan olemaan tekemisissä tuollaisen miehen kanssa. Jos ette ole koskaan tavanneet livenä, hän ei liene samassa työpaikassa, ei sukulainen eikä naapuri esim?
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää nyt hieman, että mistä syystä joudut alkuunkaan olemaan tekemisissä tuollaisen miehen kanssa. Jos ette ole koskaan tavanneet livenä, hän ei liene samassa työpaikassa, ei sukulainen eikä naapuri esim?
Taitaa ap olla vainoharhainen.
Kyseinen miestyyppi loukkaantuu, jos nainen vaikuttaa itsenäiseltä ja kyseisen miehen mielipiteistä välinpitämättömältä.
Kyseisen miehen ego ei kestä kenenkään naisen riippumattomuutta ja "vahvemmuutta" (miehen tulkinta) ja se tulee ilmi järjettömänä vihana tuntematonta naista kohtaan.
Ette ole kohdanneet livenä. No, ehkäpä tulkitset hänen sanomisiaan tai kirjoituksiaan väärin.
Tai oletko asemassa ( työ, harrastukset, yhdistystoiminta, tms) jota hän itse on tavoitellut ja pettynyt.
Eipä tuollaisia kannata edes pohtia. Persoonallisuushäiriö, muu mt-häiriö tai ihan vaan huono luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap olla vainoharhainen.
Minä en suoraan ajattele, että ap:ssa olisi mitään vikaa, mutta ihmettelen miksi hän ei vain estä kaikkialla random-uunoa?
Vierailija kirjoitti:
Kilttiehin ja hyvännäköisiin naisiin on helppo kohdistaa vihaa...
MIesraukkimukset kohdistaa vihaa ihan kaikkiin naisiin. Vatustako niiden motiiveja tietää, mutta käytös kertoo, että niillä on vikaa itsetunnossa, älyssä, tunnetaidoissa ja toiminnanohjauksessa. Eli suoraan sanoen vakavia puutteita aivoissa ja käytöksessä.
Ja nyt, jos se yksi uhriutujahuoris on täällä, niin miesraukkimus viittaa sun kaltaisiin häiriintyneisiin miehiin, joita kaikki miehet eivät suinkaan ole. Sinä olet ja se on sun oma vika.
up.