Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinulla on aikaa tuijotella muiden ylimääräisiä kiloja ja valittaa niistä, onko sinulla elämässäsi mitään iloa ?

Vierailija
22.01.2025 |

Vai onko se lihava - fetissi ?   :)  

Silti, onko sinulla omaa elämää nyt ?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on itsellä vittumainen elämä niin pitäisi sellaista olla muillekkin.

Vierailija
22/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä ihmettelen,  miksi niin monet on lihavia, kun se ylipaino oikeasti haittaa elämää tosi paljon ja kun sille kerran voisi tehdä jotain. Mielestäni ei voi käydä ihan täysillä, jos on lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen heillä olevan katkeruutta, kiukkua ja jopa vihaa pullukoita kohtaan, joilla vaikeeta pitää itseään mitoissaan, pitäen paljon kieltäytyä herkuttelusta ja punnita määrät tai muuten alkaa vaaka paukkua. Nälkää pitää oppia sietämään sen ottaen hermojen päälle. Sitten johonkin pitää purkaa kiukkua.

Luulisin että luontaisesti vaivattomasti mitoissaan pysyvillä ei ole mitään katkeruutta erinäköisiä kohtaan, voiden herkutellakkin vapaamminkkin eikä tarvitse painoa tarkkailla jatkuvasti.

Tietyin geenein paino näyttää pysyvän samoissa koko elämän ilman nälän kokemista tai suurta ponnistelua. Näin itsellänikin ollut. Kiinteänä pepun ja raajojen pitäminen sensijaan vaatii työtä, koska laihakin voi olla "löysä." (Ei löysä laiha ole kenenkään makuun kaunis.)

Vierailija
24/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuijottele, naiset on niin lihavia, että ei kannata. Mutta pyörittelen päätä ja vilkuilen, että eikö tosiaan ole naiskauneutta, niinkuin sitä oli vielä 80-luvulla. No kyllä sitä Tallinnan kaduilta löytyy.

Vierailija
25/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla ihan vilpitöntä ihmettelyäkin. Esim. Dr. Now: n potilaat ovat todella vaikeasti ylipainoisia, on suorastaan ihme, että he jaksavat usein jopa vähän kävellä. Jos itse olisi siinä jamassa, en tiedä onnistuisiko.

Vierailija
26/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätemistähän se on. Koetaan olevansa hieman parempia.

Vierailija
27/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen heillä olevan katkeruutta, kiukkua ja jopa vihaa pullukoita kohtaan, joilla vaikeeta pitää itseään mitoissaan, pitäen paljon kieltäytyä herkuttelusta ja punnita määrät tai muuten alkaa vaaka paukkua. Nälkää pitää oppia sietämään sen ottaen hermojen päälle. Sitten johonkin pitää purkaa kiukkua.

Luulisin että luontaisesti vaivattomasti mitoissaan pysyvillä ei ole mitään katkeruutta erinäköisiä kohtaan, voiden herkutellakkin vapaamminkkin eikä tarvitse painoa tarkkailla jatkuvasti.

Tämä ei pidä paikkaansa. Kaikin puolin pieni ja kevyt anoppini on aina jaksanut uutisoida muiden koosta. Hän on ollut vuosikymmeniä saman kokoinen ja kertoo siitä, miten omia vaatteita pitää pienentää. Alkoa tosin kuluu, saa kalorinsa siitä.

Vierailija
28/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmisten ei oikeasti kuuluisi olla lihavia. Heistä on tullut sitä elintason nousun myötä, joka on mahdollistanut ylensyömisen ja osa ihmisistä ei vaan ole tottunut siihen, että jopa todella nuoret ovat todella lihavia tai vanhemmat ihmiset ovat todella suurikokoisia ja haittaa jo heidän liikkuvuuttaan.

Uskon että monella kyseessä on jotenkin vain ääneen asioiden tiedostaminen ja sanominen, joka usein sitten tulkitaan haukkumiseksi. Koska jostain syystä lihavaksi kutsumista ei koskaan oteta kehuna, vaan aina haukkumisena, vaikka kyseessä olisi ihan vaan toteaminen. Lihavat eivät pidä siitä, että heidän ulkonäöstä puhutaan ylipäätään.  

Ihmisillä on silmät, kyllä he huomioivat, haukkuvat ja kommentoivat vaikka mitä. Ei vaan lihavia. Siilitukkaa naisella, nenärengasta miehellä, punaisia hiuksia lapsella, pienirintaista naista, ruotsia bussissa puhuvaa teiniä tai liian hitaasti kävelevää vanhusta. 

Ihmiset haluavat sanoa ajatuksensa äänen. Jopa ne kaikkein typerimmät ajatuksensa ja nyt sinä vuorostasi haukut tuota ryhmää, joka puhuu lihavista.

Ihmisillä ei ole ymmärrystä tai armoa muiden kehoa, käytöstä tai ajatuksia kohtaan. Sinut haukutaan jos olet lihava, sinusta haukutaan jos kannatat Trumpia ja sinut haukutaan jos olet kotiäiti. Voit olla varma, että jostain sinua tullaan aina, ainakin joku arvostelemaan.

Ihmsillä on tai ei elämä, mutta lukemattomilla ihmisillä ei ole mitään suvaitsevaisuutta muita kohtaan vaan vahva kuvitelma omasta oikeassa olemisesta kaikessa.

Vierailija
29/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei pidä paikkaansa. Kaikin puolin pieni ja kevyt anoppini on aina jaksanut uutisoida muiden koosta. Hän on ollut vuosikymmeniä saman kokoinen ja kertoo siitä, miten omia vaatteita pitää pienentää. Alkoa tosin kuluu, saa kalorinsa siitä.

Meillä vois olla sama anoppi. Tosin mun anoppi saarnasi suureen ääneen myös mun raskauskiloista 12kg jotka jäi suurin osa synnärille ja loppu kuukaudessa kun imetin. Ristiäisissä huomautteli kun en näyttänyt samalta kuin ennen raskautta siinä mekossa. Onneksi on anoppi ja poikansa exiä

Vierailija
30/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä anoppini on todella myös exä. En sitten tuollaista halveksintaa ja inhoa jaksanut kuunnella.

Vierailija
31/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan 60 ole normipainoinen kun ei oo edes 30 vuotias tavallinen nainen mitä muijia kadulla vastaan tullut. Yhtä läzki oopperaa tämä naisienme taso. 

En ole 60-vuotias, vaan 64-vuotias. Kerropa mikä sitten on minun normaalipainoni, jos kerran en ole nyt normipainoinen (sanoithan, ettei kukaan ole). Pituuteni on 170 cm ja painoni 55 kg (eilen punnitsin). Olenko siis läski? Paljonko pitäisi pudottaa? 

Ps. Oletko muuten itse normaalipainoinen (ethän vain ole se 130 kiloinen röllykkämaha)?

Vierailija
32/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mulla ole. Mitä viddua sää oiken sekoilet? Alat syyttään minua, tuntematonta ihmistä. Voidaan lähtee pihalle kokeileen, jos se siitä on kiinni.

Vierailija
33/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ap näin lihavana miettinyt. Pahempia tuntuu olevan n 60v tai yli olevat hoikat naiset. Heitä lihavat ihmiset tuntuu vaivaavan. Kokemusta on.

Minä olen tuo n 60v ja hoikka nainen ja pakko sanoa, että en koskaan kiinnitä huomiota lihaviin naisiin, paitsi nyt kun kävin uimahallissa. Siellä saunassa istui jo kolme vanhempaa naista, kun sinne menin ja nämä kielsivät heti löylynheiton. Istuin sitten sen ajan löylyöä heittämättä, kun nämä naiset siellä olivat ja he juttelivat koko ajan kova äänisesti ja aina välilä tuli heitä vilkaistua.  Kaikki nuo naiset olivat ylipainoisia , mutta se keskimmäinen oli niin lihava, että ihan oikeasti hänen vatsansa lepäsi naisen jalkojen päällä lähes polviin asti.  Jotenkin en voinut uskoasilmiäni. 

En voinut välttyä ajatukselta, että miksi ihminen päästää itsensä tuohon kuntoon. Olin juuri lukenut, miten lihavuus ja huumeet lyhentävät ihmisten elinikää nykyään.  Miten tuollaista ihmistä voidaan vaikkapa leikata vatsanseudulta, jos vaikka joku syöpä sille alueelle iskee? Siinähän on ihan valtava rasvakerros ohitettavana, ennen kuin sisäelimet löyttyy. Ja mahtuuko tuollainen ihminen edes tutkimuslaitteisiin? Ja kyllä nivelet kärsii noin raskaasta taakasta nikä niihin kohdistuu ja sisäelimet on varmaan paksun rasvan peitossa. 

Välillä miettii, että eikö ihmiset tajua puuttua tilanteeseen, kun liikakiloja alkaa olla moniakymmeniä  ja tehdä asialle  siinä kohtaa jotakin? Kyllähän se ymmärtää, että on aika toivotonta alkaa sitten sitä painoa pudottamaan, kun pudotettavia kiloja on 80. 

Vierailija
34/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikalihavuus on sairaus aivan kuin astmakin. Kyttääminen on sairasta.

Vierailija
35/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin paljon lihavia että jos jokaisen kiloja kommentoisi niin ei muuta ehtisi tehdäkään 

Vierailija
36/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan minun elämäniloa vie se, että nään lihavia ihmisiä. Nään elämän iloisena ja valoisana, vaikka ihmettelenkin sitä, että ihmisiltä puuttuu itsekuri ja antavat itsensä paisua, kuin pullataikainat. 

Mutta mihinkäs teet, ette silmä näkee sen lihavankin ihmisen, mutta ei se elämän iloa omasta elämästä vie, vaikka sitä mielessään ihmetteleekin. 

Joo ja kyllä mulla ainakin on ihan oma elämä, vaikka tuotakin siinä sivussa voi ajatella, kun hyvin pulleita ihmisiä tulee näköpiiriin. En  tietenkään siitä noille ihmisille mitään sano. Jokainen tavallaan, itse en viihtyisi kovin lihavana. Haittaa likkumista ja muutenkin iso maha on  joka paikassa tiellä. 

Vierailija
37/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä ei voi lopulta olla katsomatta, koska se on oikeasti aika outoa, jos on todella lihava. Se on vähän sama ilmiö kuin joku jolla on suuret rinnat tuo ne pienillä vaatteilla oikein esille ja näkyviin. Väkisinhän niitä rintoja alkaa tuijottamaan. Tai jollain jolla on todella laihat jalat ja päällä minihame tai jollain vihreät hiukset.

Ihmiset kyttäävät, koska se joku on kiinnostavan näköistä. Se ei ole sairasta, vaan pikemmin luonnollinen reaktio.

Vierailija
38/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole. Astman saat ihan ilman omaa syytä, mutta lihavuus on lähes aina sen syytä,että syöt enemmän, kuin kulutut.  Sanotaanko näin, että lihavuus on itseaiheutettu "sairaus" mutta astma ei. 

Hyvin harvalla lihavuus johtuu sairaudesta, vaikka esim kortisonin käyttä lihotta ja jotkun muutkin lääkeet ym, mutta näiden määrä lihavista on vain joitakin prosentteja. Muut on lihavia vain siitä syystä, että on syöty runsaasti enemään kaloreita, kuin mitä on kulutettu.

Naurattaa oikeastaan, kun ihmiset on tosi vihaisia, jos joku syöttää  lemmikkinsä lihavaksi ja se on lähes eläinsuojelurikos, koska kaikki tajuaa, että lihavan lemmikin elämä on vaikeaa ja eläin ei silloin voi hyvin. Tassut/nivelet ja sydän ei kestä liikapainoa. Ihmisen kohdalla taas on pyhäinhäväistys, jos joku uskaltaa puuttua liikalihavuuten. 

Sitten vielä kuvitellaan, että tälläinen ihminen on katkera ja kateellinen lihavalle, kun ei itse uskalla syödä mitään, mutta lihava uskaltaa mätätä itsensä täytteen ja lihoa :D Tuossa sitä onkin kadehtimista. 

Ihmisten suhtautuminen lihavuuteen on todella kieroutunutta nykyään. 

Vierailija
39/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuijottele, naiset on niin lihavia, että ei kannata. Mutta pyörittelen päätä ja vilkuilen, että eikö tosiaan ole naiskauneutta, niinkuin sitä oli vielä 80-luvulla. No kyllä sitä Tallinnan kaduilta löytyy.

No ei siltäkään kauaa löydy . Kaikissa länsimaissa lihavuus on suuri ongema. Ei ollut Suomessakaan lihavia vielä 70-80-luvulla juuri ollenkaan. Sitten tuli pikaruokaketjut ja liian suuret XXXL annokset ja kansa alkoi lihomaan. 

Ja kyllä niitä hoikkia miehiäkään ei sieltä kadulta tahdo silmiin osua. Miehethän ovat vielä enemmän lihavia, kuin naiset ja tämä ero on jo tytöissä ja pojissa. Pojissa enemmän ylipainoisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä