Onko hetkellinen ero saanut sinut joskus näkemään että se oli virhe?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mikä se? Koko suhde?
Ero siis :D
-ap
En ole koskaan halunnut, enkä ehdottanut suhteeseen taukoa.
Sen sijaan olen itse ollut nuoruudenheilani ehdottamalla tauolla jo 40 vuotta. Toinenkin heila ehdotti samaa. Kun se jostain kuuli, että deittailen tauolla toista naista, olin kuulemma pettäjä. Kolmannelle tauon ehdottajalle sanoin saman tien, että eiköhän juttu ollut tässä. Voi sitä silmien pyörittelyä.
Joo, olen kuvitellut, että ero oli virhe ja palannut suhteeseen. Jossain vaiheessa sitten tajunnut, että palaaminen oli ihan äärettömän iso virhe. En enää ikinä tee samaa virhettä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen kuvitellut, että ero oli virhe ja palannut suhteeseen. Jossain vaiheessa sitten tajunnut, että palaaminen oli ihan äärettömän iso virhe. En enää ikinä tee samaa virhettä.
Höh :(
Ei koskaan. Ero on aina ollut oikea päätös.
Yhteen palaaminen oli viimeksi virhe. Hänen alkoholiongelma oli mennyt vain pahemmaksi.
En ihan ymmärrä mikä on hetkellinen ero. Kyllä se on aina ollut niin, että olen liiankin pitkään kitkutellut toimimattomassa suhteessa ja sitten laittanut poikki. Eikä tietenkään ole kaduttanut, kun se olisi pitänyt tehdä jo kauan sitten.
No ei helvetissä. Kun mies oli työmatkoilla, aloin toivoa, että se vain ihan mistä tahansa syystä ei tulisi takaisin. Olisi pitänyt älytä jo silloin erota. Eikä kaduta, ei todellakaan!
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä mikä on hetkellinen ero. Kyllä se on aina ollut niin, että olen liiankin pitkään kitkutellut toimimattomassa suhteessa ja sitten laittanut poikki. Eikä tietenkään ole kaduttanut, kun se olisi pitänyt tehdä jo kauan sitten.
Tarkoitan siis että on erottu mutta vaikka hetken mielijohteesta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
No ei helvetissä. Kun mies oli työmatkoilla, aloin toivoa, että se vain ihan mistä tahansa syystä ei tulisi takaisin. Olisi pitänyt älytä jo silloin erota. Eikä kaduta, ei todellakaan!
Teillä oli siis kommunikaatio ongelma jos noin pitkälle päässyt. Ikävää ettei osata puhua ajoissa :(
On. Jos on kova kaipaus ja ajattelee toista paljon, on se sen merkki että pitäisi olla yhdessä ja rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
On. Jos on kova kaipaus ja ajattelee toista paljon, on se sen merkki että pitäisi olla yhdessä ja rakastaa.
Mistä sen muka tietää että toinenkin kaipaa? Haluaisin toki ajatella niin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä oli siis kommunikaatio ongelma jos noin pitkälle päässyt. Ikävää ettei osata puhua ajoissa :(
Minä osaan puhua ja samoin nykyinen kumppanini. Meillä parina ei ollut siis kommunikaatio-ongelmaa, sillä entisellä miehellä oli sellainen.
Koin olevani onnellinen tauon aikana, olisi pitänyt tajuta. Sen sijaan palasin ex:n luo.
Vierailija kirjoitti:
Koin olevani onnellinen tauon aikana, olisi pitänyt tajuta. Sen sijaan palasin ex:n luo.
Me erottiin mielestäni todella heppoisista syistä. Mutta minkäs teet.
-ap
Yleensä aina jos erotaan niin suhde ei ole enää entisellään. Vaatisi keskusteluja keskusteluja kenties terapiaa ja ties mitä sähköhoitoja, että suhde toimisi lopun elämän jos sitten palataankin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä aina jos erotaan niin suhde ei ole enää entisellään. Vaatisi keskusteluja keskusteluja kenties terapiaa ja ties mitä sähköhoitoja, että suhde toimisi lopun elämän jos sitten palataankin yhteen.
No meillä ei ollut mikään vuosien avioliitto vaan tapailusuhde.
-ap
Sinä ap nyt varmaan haihattelet ja heijastat siihen ohueen säätöön kaikenlaisia haavekuvia, mitä siellä ei ikinä edes ollut.
Mikä se? Koko suhde?