Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hetkellinen ero saanut sinut joskus näkemään että se oli virhe?

Vierailija
29.01.2026 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se? Koko suhde?

Vierailija
2/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se? Koko suhde?

Ero siis :D

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut, enkä ehdottanut suhteeseen taukoa.

Sen sijaan olen itse ollut nuoruudenheilani ehdottamalla tauolla jo 40 vuotta. Toinenkin heila ehdotti samaa. Kun se jostain kuuli, että deittailen tauolla toista naista, olin kuulemma pettäjä. Kolmannelle tauon ehdottajalle sanoin saman tien, että eiköhän juttu ollut tässä. Voi sitä silmien pyörittelyä.

Vierailija
4/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen kuvitellut, että ero oli virhe ja palannut suhteeseen. Jossain vaiheessa sitten tajunnut, että palaaminen oli ihan äärettömän iso virhe. En enää ikinä tee samaa virhettä.

Vierailija
5/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen kuvitellut, että ero oli virhe ja palannut suhteeseen. Jossain vaiheessa sitten tajunnut, että palaaminen oli ihan äärettömän iso virhe. En enää ikinä tee samaa virhettä.

Höh :(

Vierailija
6/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ero on aina ollut oikea päätös. 

Vierailija
7/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen palaaminen oli viimeksi virhe. Hänen alkoholiongelma oli mennyt vain pahemmaksi. 

Vierailija
8/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä mikä on hetkellinen ero. Kyllä se on aina ollut niin, että olen liiankin pitkään kitkutellut toimimattomassa suhteessa ja sitten laittanut poikki. Eikä tietenkään ole kaduttanut, kun se olisi pitänyt tehdä jo kauan sitten.

Vierailija
9/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei helvetissä. Kun mies oli työmatkoilla, aloin toivoa, että se vain ihan mistä tahansa syystä ei tulisi takaisin. Olisi pitänyt älytä jo silloin erota. Eikä kaduta, ei todellakaan!

Vierailija
10/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä mikä on hetkellinen ero. Kyllä se on aina ollut niin, että olen liiankin pitkään kitkutellut toimimattomassa suhteessa ja sitten laittanut poikki. Eikä tietenkään ole kaduttanut, kun se olisi pitänyt tehdä jo kauan sitten.

Tarkoitan siis että on erottu mutta vaikka hetken mielijohteesta.

-ap

Vierailija
11/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei helvetissä. Kun mies oli työmatkoilla, aloin toivoa, että se vain ihan mistä tahansa syystä ei tulisi takaisin. Olisi pitänyt älytä jo silloin erota. Eikä kaduta, ei todellakaan!

Teillä oli siis kommunikaatio ongelma jos noin pitkälle päässyt. Ikävää ettei osata puhua ajoissa :(

Vierailija
12/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos on kova kaipaus ja ajattelee toista paljon, on se sen merkki että pitäisi olla yhdessä ja rakastaa.

Vierailija
13/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Jos on kova kaipaus ja ajattelee toista paljon, on se sen merkki että pitäisi olla yhdessä ja rakastaa.

Mistä sen muka tietää että toinenkin kaipaa? Haluaisin toki ajatella niin.

-ap

Vierailija
14/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä oli siis kommunikaatio ongelma jos noin pitkälle päässyt. Ikävää ettei osata puhua ajoissa :(

Minä osaan puhua ja samoin nykyinen kumppanini. Meillä parina ei ollut siis kommunikaatio-ongelmaa, sillä entisellä miehellä oli sellainen.

Vierailija
15/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin olevani onnellinen tauon aikana, olisi pitänyt tajuta. Sen sijaan palasin ex:n luo.

Vierailija
16/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koin olevani onnellinen tauon aikana, olisi pitänyt tajuta. Sen sijaan palasin ex:n luo.

Me erottiin mielestäni todella heppoisista syistä. Mutta minkäs teet.

-ap

Vierailija
17/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina jos erotaan niin suhde ei ole enää entisellään. Vaatisi keskusteluja keskusteluja kenties terapiaa ja ties mitä sähköhoitoja, että suhde toimisi lopun elämän jos sitten palataankin yhteen.

Vierailija
18/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä aina jos erotaan niin suhde ei ole enää entisellään. Vaatisi keskusteluja keskusteluja kenties terapiaa ja ties mitä sähköhoitoja, että suhde toimisi lopun elämän jos sitten palataankin yhteen.

No meillä ei ollut mikään vuosien avioliitto vaan tapailusuhde.

-ap

Vierailija
19/19 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap nyt varmaan haihattelet ja heijastat siihen ohueen säätöön kaikenlaisia haavekuvia, mitä siellä ei ikinä edes ollut.