Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko 95/65 erikoisen alhainen verenpaine?

Vierailija
02.03.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen raskaana ja verenpaine oli eilen 50/80. Kehottivat olla ajamatta autoa. Istuaaltaankin meinaa välillä pyörtyä, mutta suurimmaksi osaksi olo on ihan normaali.

Vierailija
2/4 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. alhainen on, mutta ei siitä mitään haittaa ole, jos ei pyörrytä tms. joillakin vain on alhainen verenpaine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä koskaan pyörryttänyt (paitsi joskus menkkakivuissa, synnytyksessä ja synnytyksen jälkeen useamman päivän). nyt oli eilen neuvolassa nuo mainitut paineet (olen raskaana 14+4), ja neuvolatäti kysyi pyörryttääkö paljon. Ei siis pyrrytä ollenkaan.

Rupesin vaan miettimään esim. sitä, että kun koko viime raskaudenkin ollut melko alhaiset verenpaineet (ja hemoglobiini), niin miten multa ei sairaalassa synnytyksen jälkeen mitattu kumpaakaan, vaikka en pysynyt pystyssä? eik kuuluisi mitata?

Onko mitään keinoja hieman nostaa verenpainetta, jos liian matalaksi menee? korkeahan on huono, en siis sitä halua, mutta normalisointia jos alkaa kovasti huippaamaan?

mikä on sitten " vaarallisen" alhainen?

ap

Vierailija
4/4 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineesi eivät ole mitenkään vaarallisen matalat, hiukan saattavat aiheuttaa huippausta. Eli ei huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi