Mies - tuntemukset eri paikoissa
Ihan mielenkiinnosta: Miten kuvaisit peniksen tuntemukset eri paikoissa: suu, pillu, peppu. Onko alla olevat ns enemmän yksittäisiä makuasioita vai yleismaailmallisia?
Mun miehen mukaan suihinotto on tosi kiihoittavaa, tuntuu megahyvältä ja suuhun haluaa tulla vähintään kerran viikossa. Rakastaa katsoa sitä.
Pimppi - kuitenkin se, jonka valitsisi. Tuntemus ihanin, ei osaa ihan kuvailla mutta kertoo, ettei osaa kuvitella että se voisi tuntua yhtään ihanammalta. (Suloisesti sanottu) ja rakastaa nuolla ja tietty katsella myös. Ja sensuelleinta.
Peppu - on vaan niin ihanan pervoa visuaalisesti ja fyysisesti. Tuntemus ei kuitenkaan se juttu.
Tietty mahtavaa että voidaan harrastaa monipuolisesti seksiä, ja nuo varmaan tilannesidoinnaisia, mutta onko lähtökohtaisesti näin vai yhden miehen preferenssi? Ei kai tällä mitään väliä, kiinnostaa vain :)
Kommentit (2)
Suihinoton hyvyys on kiinni suihinottajan tavasta tehdä se. On sellaisia, jotka lähinnä pitävät kullia suussa, ja toiset tekevät kaikkensa saadakseen miehen laukeamaan.
Pimppi tuntuu useimmiten hyvältä, tässäkin naisen aktiivisuudella on suuri vaikutus.
Peppu tuntuu tiukalta vain sulkijalihaksen kohdalta. Syvemmältä se on vain löysä suoli. Tuhmuudesta plussapisteitä, mutta muuten vähän plääh.
Minulle tärkeintä seksissä on sellainen vaikutelma, että nainen todella haluaa seksiä minun kanssani.
M52
Samaa mieltä, vaikken haluakaan laueta vaimon suuhun kuin joskus kerran kuussa. Pillun tuntu ollut aina henkisesti ja fyysisesti parasta. Peppuun päässyt vain kerran ja silloinkin oli vähän pettymys. Oli paljon huonompi tunne kuin vaimon pilluun pano, pillun puristus ja syleily.