Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyviä puolia on mustasukkaisessa puolisossa?

Vierailija
21.01.2025 |

Kertokaa 

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kutsui entinen puoliso "liian mustasukkaiseksi", kun en luottanut häneen. Lopulta sain todisteet, että hän oli pettänyt ainakin kolmen eri miehen kanssa.

Sama pettää, kun aina joka tapauksessa epäillään.

Vierailija
42/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annatte alanuolia kun kehutaan mustasukkaisia?

Se on tämän ketjun tarkoitus 💕😍

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku yksittäinen mustasukkainen puolustelee käytöstään ja lähettelee 20 viestiä sydänemojien kanssa. 

Vierailija
44/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus pitää sinut jatkuvasti hänen ajatuksissaan, mikä voi olla merkki siitä, että olet hänen elämänsä tärkein asia. 💕

Juurikin näin

Vierailija
45/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku yksittäinen mustasukkainen puolustelee käytöstään ja lähettelee 20 viestiä sydänemojien kanssa. 

Sinäkö?

Vierailija
46/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisosi on mustasukkainen, se tarkoittaa, että hän näkee sinut erittäin haluttavana ja arvokkaana mikä imartelee!

Näin osa naisista tosiaa romantisoi ja haaveilee ja sitten saamme lööpeistä taas lukea "ulkkis puukotti puolisonsa mustasukkaisuudesta johtuen, ei tuomiota, katsottiin kuuluvan kulttuuriin".

Vierailija
47/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule oih. Mustasukkaisuus voi johtaa siihen, että hän yrittää kompensoida tunteitaan romanttisilla teoilla tai yllätyksillä, mikä tuo lisää kipinää suhteeseen.

Nannaa

Vierailija
48/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus tarkoittaa, että sinuun ei luoteta. Oli aihetta tai ei.

Vierailija
50/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen mustasukkaisuus ei lähde rakkaudesta ja välittämisestä vaan pelosta, pikkulapsimaisesta avuttomuudesta tunteiden kanssa ja kontrolloinnista. Mitään hyvää tuosta ei voi repiä.

Vierailija
51/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen on huonolla tuulella heti kun näkee rakkaansa juttelevan iloisesti jonkun muun kuin hänen itsensä kanssa. Näin on erityisesti silloin, kun se juttelukumppani on samaa sukupuolta kuin mustasukkainen itse.

Mustasukkainen kyttää rakastettunsa menoja ja kalenteria, pohtii, viipyikö ralastettu kotimatkalla liian kauan, eikä halua päästää tätä yksin esim. lomamatkoille, vaan kaikkiin mahdollisiin paikkoihin olisi mentävä yhdessä. Hän tutkii rakkaansa vaatteetkin ja etsii merkkejä pettämisestä.

Tietysti hän voi myös pyrkiä olemaan rakkaalleen mieliksi ja hemmottelemaan tätä, mutta se perustuu pelkoon, että rakastettu pettää.

Joten aika vähän on mitään hyviä puolia mustasukkaisuudessa.

Vierailija
52/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään hyvää. Lievä mustasukkaisuus voi olla imartelevaa, mutta yleisesti mustasukkaisuus on ahdistavaa, jos siihen liittyy toisen kontrollointia ja harhakuvitelmia siitä, että puoliso pettää.

Mieheni on mustasukkainen, ja hän siis kyttää, ketä katselen ja kuka katselee minua, kenestä puhun, kehen muuhun olen muka rakastunut ym. Ja se on todella ahdistavaa. Ajan kysymys oikeastaan, koska tilanne eskaloituu. Parasta kai olisi päättää suhde.

Vierailija
53/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut mustasukkainen kumppani ja täysin välinpitämätön kumppani. En tiedä kumpi on pahempi. Kumpikaan ei ole enää jatkossa.

Välinpitämätön ei ole väkivaltainen, mustasukkaisen kanssa voi mennä henki 

Vierailija
54/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pieni mustasukkaisuus on itse asiassa aika söpöä. Se kertoo, että toinen oikeasti välittää ja pelkää menettävänsä mut. Tuntuu hyvältä tietää, että joku näkee mut niin tärkeänä ja erityisenä. Ja okei, myönnetään on vähän imartelevaa, kun joku tekee kaikkensa varmistaakseen, että mä pysyn juuri hänen vierellään.

Vierailija
55/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Rehellisesti sanottuna pieni mustasukkaisuus tekee suhteesta elävämmän! On kiva tietää, että hän huomaa ja välittää niin paljon, että välillä vähän hermoilee. Se tuo omanlaista jännitystä arkeen ja muistuttaa, että oon hänelle oikeasti tärkeä.

Vierailija
56/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mustasukkaisuus on joskus merkki siitä, että toinen arvostaa sua. Ei tietenkään mitään draamaa, mutta se, että toinen vähän vahtii tai kyselee, tekee mulle selväksi, kuinka paljon mä merkitsen. Se on tavallaan aika söpöä ja tuntuu hyvältä olla jonkun prioriteetti.

Vierailija
57/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos toinen osapuoli rupeaakin vahtaamaan ja tenttaamaan kahta kauheammin? Antaako vaaditut selvitykset auliisti vuodesta toiseen avuttomasti inkuttaen?

Vierailija
58/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte, mutta pieni mustasukkaisuus tekee mut onnelliseksi. Se kertoo, että hän välittää eikä halua menettää mua. Kunhan se pysyy kevyenä, se tuo suhteeseen jopa ripauksen intohimoa ja saa mut tuntemaan itseni erityiseksi. Mieluummin näin kuin että olisin hänelle yhdentekevä!

Vierailija
59/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan romanttinen mustasukkainen puoliso on ihana merkki siitä, että puoliso todella välittää sinusta ja pelkää menettävänsä sinut. Se kertoo syvästä syvästä omistautumisesta 😍

Niih

Vierailija
60/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisosi on mustasukkainen, se tarkoittaa, että hän näkee sinut erittäin haluttavana ja arvokkaana mikä imartelee!

ei pidä paikkaansa.