Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyviä puolia on mustasukkaisessa puolisossa?

Vierailija
21.01.2025 |

Kertokaa 

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyylistä huomaa että yksi ja sama ihminen on kirjoittanut suurimman osan kommenteista ;)

Taitaa olla mies, joka on jätetty liiallisen mustasukkaisuuden takia

Vierailija
62/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut mustasukkainen kumppani ja täysin välinpitämätön kumppani. En tiedä kumpi on pahempi. Kumpikaan ei ole enää jatkossa.

Välinpitämätön ei ole väkivaltainen, mustasukkaisen kanssa voi mennä henki 

Tämä. Mustasukkainen on monesti itse se pettäjä, koska olettaa muiden toimivan samalla tavoin kuin itse toimii. Pettäjä olettaa toistenkin pettävän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mustasukkaisuudessa ole hyviä puolia ollenkaan. Mustasukkainen kyttää toisen ilmeet, tekee vääriä johtopäätöksiä ja oikeuttaa itselleen sikailun, kun omassa mielikuvituksessa toinenkin muka niin tekee.

Vierailija
64/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisen kumppanin kanssa on mukava käydä vaikka yökerhossa. Sitten ihanasti saa loppuvuoden arvioida ketä kaikkia siellä oli katsellut ja kuinka himoiten. 

Aivan ihania ne keskustelut. Suhteen suola ovat, ihanasti. 

Vierailija
65/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus voi olla merkki siitä, että puoliso todella välittää sinusta ja pelkää menettävänsä sinut. Se kertoo omistautumisesta.

Ei parisuhteessa omistauduta. Parisuhteeseen sitoudutaan. 

Vierailija
66/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pelätä, että kukaan muu vie häntä sinulta, kun ei tuollainen kelpaa muille.

Vierailija
67/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan romanttinen mustasukkainen puoliso on ihana merkki siitä, että puoliso todella välittää sinusta ja pelkää menettävänsä sinut. Se kertoo syvästä syvästä omistautumisesta 😍

Pelkää menettävänsä?! Kyllä mustasukkaisuus saa sapen kiehumaan. En ole romanttisesta mustasukkaisuudesta kuullut. Mustasukkaisuus kertoo huonosta itsetunnosta. 

Vierailija
68/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso tietää sinun asioistasi enemmän kuin sinä itse. Eli jos et muista jotain niin puoliso kyllä tietää.

Vierailija
69/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus voi olla merkki siitä, että puoliso todella välittää sinusta ja pelkää menettävänsä sinut. Se kertoo omistautumisesta.

Se tarkoittaa vain että hän ei luota sinuun.

Luottamus on arvo, mustasukkaisuus on tunne. Se tunne tuo intohimoa suhteeseen. Pariskunnalla voi olla molempia. Molemmat tietävät voivansa luottaa toisiinsa mutta eivät luota vastahyökkääjiin joten siitä tuo tunne. 

Vierailija
70/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mitä sanotte, mutta pieni mustasukkaisuus tekee mut onnelliseksi. Se kertoo, että hän välittää eikä halua menettää mua. Kunhan se pysyy kevyenä, se tuo suhteeseen jopa ripauksen intohimoa ja saa mut tuntemaan itseni erityiseksi. Mieluummin näin kuin että olisin hänelle yhdentekevä!

Siinä  👍

voi taivas. Kyllä meidän parisuhteeseen tuo intohimoa aito välittäminen ilman pelkoa tai mustasukkaisuutta. En vaivaudu enempää.

. . . mutta, että, jos suhteessa ei ole mustasukkaisuutta, on toiselle yhdentekevä  😳

Vierailija
71/83 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää huolta. Tulee hakemaan ja toimii taksikuskina. 

Vierailija
72/83 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään hyviä puolia. Mustasukkainen puoliso pettää itse helposti, valehtelee ja on epäluotettava. Tämän vuoksi hän ei pysty luottamaan, ettei hänen puolisonsa olisi samanlainen. 

Vierailija
73/83 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tuntee itsensä halutuksi kun nainen mustasukkainen ja pitää kynsinhampain miehestä kiinni. Jos ei olisi mustasukkainen niin voisi vain päästää irti miehestä ja tunteet kylmenee! Itse ainakin saan kierroksia jos huomaan tyttöystävän olevan mustis 😅

Vierailija
74/83 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole lainkaan mustasukkainen. Eilenkin kun käytiin treffeillä niin kertoi illalla että oli huomannut että pari miestä oli katsellut minua ihailevasti kun en huomannut.

Yhdessä työpaikassani tapasin aina välillä eksäni. Tehtiin välillä töitä kaksin muuten tyhjässä toimistossa. Miehelleni tuo ei ollut mikään ongelma. Itseasiassa hän nautti kun kerroin mistä juttelin exän kanssa ja kuinka eksä katseli ja selvästi olisi halunnut tutustua uudelleen. Mieheni ei ollut mustasukkainen koska luottaa minuun täysin. Tietää että en pettäisi missään tilanteessa. 

Mieheni huomioi minua, auttaa ja hemmottelee vaikka ei olekaan mustasukkainen. Eli saadakseen esim hemmottelua ei toisen tarvi olla mustasukkainen. 

Minä en keksi mitään hyvää voimakkaasta mustasukkaisuudesta. Usein siihen liittyy väkivaltaa kontrollointia ja sitä että toinen suhteessa pettää (usein se mustasukkaisempi). Toki kaikilla voi olla lievää mustasukkaisuutta mutta voimakas mustasukkaisuus on todella huono juttu suhteelle.

Vierailija
75/83 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverimies oli minusta erittäin mustasukkainen. Tämä vaan oli naimisissa ja monen lapsen isä. Minä sinkku. En usko, että tämä oli omistautuvaa romanttista rakkautta. Lopulta mies meni niin sekaisin, että hänet vaihdettiin toiseen toimipisteeseen. 

Vierailija
76/83 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mustasukkaisuudessa ole hyviä puolia ollenkaan. Mustasukkainen kyttää toisen ilmeet, tekee vääriä johtopäätöksiä ja oikeuttaa itselleen sikailun, kun omassa mielikuvituksessa toinenkin muka niin tekee.

Ex mies oli varma, että minulla oli toinen koska hymyilin hänelle. Yritin kyllä välttää liikaa hymyilyä, mutta silloin kuulemma ikävöin sitä toista miestä. 

Vierailija
77/83 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän mustasukkainen kaikkiin eläämääsi asioihin vai esimerkiksi johonkin tiettyyn henkilöön? Voisitko omalla käytökselläsi vaikuttaa parisuhteenne toimivuuteen? Kuinka paljon suhteessanne provosoidaan aiheilla, joista mustasukkaisuutta syntyy vai ihan itsestäänkö mies aina käpähtää?

Vierailija
78/83 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä pieni mustasukkaisuus on itse asiassa aika söpöä. Se kertoo, että toinen oikeasti välittää ja pelkää menettävänsä mut. Tuntuu hyvältä tietää, että joku näkee mut niin tärkeänä ja erityisenä. Ja okei, myönnetään on vähän imartelevaa, kun joku tekee kaikkensa varmistaakseen, että mä pysyn juuri hänen vierellään.

Jotkut pienet ilmeet, joista huomaa että toinen on mustasukkainen, on ihan ok ja varsinkin alussa ihan söpöä. Sitten kun se alkaa olla verbaalista ja/tai fyysistä väkivaltaa, niin siitä on kyllä ok ja söpöys kaukana. 

Vierailija
79/83 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään. En ikinä koskaan enää halua päätyä suhteeseen mustasukkaisen ihmisen kanssa

Vierailija
80/83 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies tonki aina laukkuni kun olin vaikka suihkussa. Minulla oli e-pilleri levy laukussanikin, koska aloitin tekemään viikonloppuisin pidempiä vuoroja. Mies nosti hirveän metelin ja oli ottanut sen pillerilevyn vahingoniloisena itselleen. Oli kuulemma epäillyt minua pettämisestä ja tämä levy laukussani oli nyt kuulemma varma näyttö siitä.  ?.?.?