Sukupuolia on vain kaksi
Maailma alkaa palautua normaaliksi.
DEI ja WOKEtus poistetaan.
Kommentit (7296)
"Osaatko selittää mulle, että kun kerrot tässä, että aiemmin transsukupuoliset oli ilmeisesti enemmän oikeita (?) transsukupuolisia, usein syntyjään poikia, jotka taaperosta alkaen tunsi olevansa väärässä sukupuolessa. Ja, jos tää nykyilmiö on nyt jotenkin "sosiaalinen" ja vääränlainen, niin miks lapsesta asti itsensä tytöksi tunteneet transnaiset on sun jatkuvien hyökkäysten kohteena? Kelpaako sulle oikeastaan minkäänlainen transsukupuolinen? Kun aina välillä tuntuu, että ymmärrät itekin, että ihan aitoja transsukupuolisia on, mutta seuraavassa hetkessä syydät sitten jotain saastaa kaikkien transsukupuolisten päälle tasapuolisesti. "
En tiedä mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intersukupuolisuuden yleisyys on määrittelystä riippuen 1:45001,7%.
niin. selvää lienee että määritelmää muuttamalla luku saataisiin vieläkin isommaksi
Suuri vaihtelu johtuu siitä, että pienin luku tarkoittaa heti syntymän jälkeen huomattuja. Suurin osa selviää vasta myöhemmin. Kaikki ei selviä ollenkaan eikä henkilö välttämättä tiedä asiaa koko elinaikanaan. Tuo 1,7% on arvio ja todellisuudessa määrä voi olla suurempi.
Intersukupuolisuudella ei ole sitten mitään tekemistä trans-keskustelun kanssa. Se on pelkästään wokettajien taktiikka kääntää keskustelu kirjaimellisesti lillukanvarsiin. Yksikään transsukupuolinen ei ole intersukupuolinen, eikä intersukupuolisuus ole asia jonka ihminen päättää olla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä, näin päivänselvästä asiasta on väännetty kohta 60 sivua. Tietysti sukupuolia on vain kaksi, oletteko ihan dorkia !!! :D
Ei ole ainoa aihe maailmassa, jonka takia joskus miettii itsekseen että nämä tyypit ovat joskus olleet se nopein siittiö. Mitä hlvettiä niille muille oikein tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Intersukupuolisuudella ei ole sitten mitään tekemistä trans-keskustelun kanssa. Se on pelkästään wokettajien taktiikka kääntää keskustelu kirjaimellisesti lillukanvarsiin. Yksikään transsukupuolinen ei ole intersukupuolinen, eikä intersukupuolisuus ole asia jonka ihminen päättää olla.
Jännä että intersukupuolisten yhteisöt ja järjestöt kuitenkin vapaaehtoisesti tekevät yhteistyötä transjärjestöjen kanssa. Saattaako olla niin, että intersukupuoliset hakevat tukea ja yhteistyötä sieltä mistä sitä saavat, koska sukupuolikeskustelun toiselta puolelta sitä ei heru?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tässä keskustelussa sana sille epä-wokettajalle? No ne puhuvat siitä, että ne kromosomit ovat se, joka tekee sukupuolen ja piste. Siksi siihen tuodaan se intersukupuolisuus keskusteluun, koska asia ei ole niin yksinkertainen. Ja koska se ei olekaan niin yksinkertainen kuin kromosomit, niin pitää keksiä, että mikä sitten määrittää sen sukupuolen, jonka kautta ihminen kohdataan, ja voisiko se olla se kulttuurinen sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että intersukupuolisten yhteisöt ja järjestöt kuitenkin vapaaehtoisesti tekevät yhteistyötä transjärjestöjen kanssa. Saattaako olla niin, että intersukupuoliset hakevat tukea ja yhteistyötä sieltä mistä sitä saavat, koska sukupuolikeskustelun toiselta puolelta sitä ei heru?
Ai no jos jokin epämääräinen vapaaehtoinen "yhteistyö" tarkoittaa että ne on sama asia, niin Vasemmistoliitto tekee vapaaehtoisesti yhteistyötä feministisen puolueen kanssa, jonka puheenjohtaja ajaa Suomeen ääri-islamistien moskeijahanketta.
Kumma juttu että tämä ei sitten merkitse sitä että vihervasemmisto ajaa Suomeen ääri-islamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eivät tekisi yhteistyötä seuraisi siitä hyvinkin sateenkaarenvärinen "paskamyrsky"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä, näin päivänselvästä asiasta on väännetty kohta 60 sivua. Tietysti sukupuolia on vain kaksi, oletteko ihan dorkia !!! :D
Ei ole ainoa aihe maailmassa, jonka takia joskus miettii itsekseen että nämä tyypit ovat joskus olleet se nopein siittiö. Mitä hlvettiä niille muille oikein tapahtui.
Kukaan meistä ei ollut se nopein siittiö! Se eka joka alko tökkiä munasolun suojaa auki ehtii uuvahtaa ja kun iso kasa siittiöitä on tarpeeksi nakutellut sitä auki niin joku luikahtaa sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eivät tekisi yhteistyötä seuraisi siitä hyvinkin sateenkaarenvärinen "paskamyrsky"
Montako intersukupuolista järjestöä maailmassa edes on? Ei varmaan kovin montaa, ja epäilen aivan helvetisti että niissä on kovin montaa intersukupuolista jäsentä, ja sen tiedän faktaksi ettei ole mitään intersukupuolista "yhteisöä" joka äänestää edustajia menemään transporukan mukana.
Kyseessä on absoluuttinen paskapuhe.
Minä olen synnyttänyt yhteensä neljä lasta, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa, eikä sukupuolen tarkasteluun internettejä ja muuta tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
"Osaatko selittää mulle, että kun kerrot tässä, että aiemmin transsukupuoliset oli ilmeisesti enemmän oikeita (?) transsukupuolisia, usein syntyjään poikia, jotka taaperosta alkaen tunsi olevansa väärässä sukupuolessa. Ja, jos tää nykyilmiö on nyt jotenkin "sosiaalinen" ja vääränlainen, niin miks lapsesta asti itsensä tytöksi tunteneet transnaiset on sun jatkuvien hyökkäysten kohteena? Kelpaako sulle oikeastaan minkäänlainen transsukupuolinen? Kun aina välillä tuntuu, että ymmärrät itekin, että ihan aitoja transsukupuolisia on, mutta seuraavassa hetkessä syydät sitten jotain saastaa kaikkien transsukupuolisten päälle tasapuolisesti. "
En tiedä mistä puhut.
No esim se sun viestin lopun "Transpelleily on vain keino saada huomiota" on melko yleisluontoinen hyökkäys transsukupuolisuutta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä puhut.
No esim se sun viestin lopun "Transpelleily on vain keino saada huomiota" on melko yleisluontoinen hyökkäys transsukupuolisuutta kohtaan.
No mitäpä jos sanoisit transturisteille ja naisten pukuhuoneisiin tunkeutuville non-binary- sekoilijoille että he vievät huomion ihmisiltä jotka oikeasti kokevat sukupuolidysforiaa?
Niin kauan kuin kaikki seisotte yhtenä rintamana, teitä kohdellaan yhtenä rintamana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä puhut.
Ja sen hyökkäyksen agressiiviset aktivistit ovat ansainneet, sekä paljon enemmän.
"Niin kauan kuin kaikki seisotte yhtenä rintamana, teitä kohdellaan yhtenä rintamana."
Aijaa. Missäs ne kaikki lukuisat transihmiset on jotka ei tykkää "transaktivismista". Ne joiden oot sanonut olevan nyt tooosi vihaisia.
Ja lisäks et tajua miten idiootilta käytökseltä vaikuttaa, että kohdistat jonkun hullun kostomentaliteetiin kokonaiseen ihmisryhmään.
Onko tämä se ongelma?:
Me wokettaja-aktivisti-lehmät ei ajatella, että transihmisen biologinen sukupuoli muuttuu. Kromosomit kertoo biologisen sukupuolen, joka on melkein kaikilla sama kuin kulttuurinen sukupuoli.
Joku puhui aiemmin siitä ihonväristä. Musta parempi on hiusten väri. Mun oma väri on se sellanen perus suomalainen lapsuuden blondista tummunut. Mulla on tällä hetkellä punaruskea tukka. Jos joku haluaa mua kaupungilla kommentoida, ne sanoo: toi punaruskeatukkainen. Vaikka biologisesti se on se maantienharmaa, mä olen tällä hetkellä punaruskeatukkainen, koska siltä mä näytän. Mut jos menen kampaajalle ja se kysyy minkä värinen mun tukka on, voin sanoa maantienharmaa. Mutta mun elämästä tosi pieni osa on kampaajalla.
Muualla elämässä on käytännöllisempää ja järkevämpää ajatella mua punaruskeatukkaisena ihmisenä, koska olen ollut sellainen monta vuotta, ja sillain ihmiset mut tuntee ja kohtaa. Ne voi tietää ettei se ole mun synnyinväri, mutta ei ne silti naljaile ja sano et toi maantienharmaa tuolla, koska kaikki tajuaa paremmin kuka mä olen, jos sanoo punaruskea.
Vierailija kirjoitti:
"Niin kauan kuin kaikki seisotte yhtenä rintamana, teitä kohdellaan yhtenä rintamana."
Aijaa. Missäs ne kaikki lukuisat transihmiset on jotka ei tykkää "transaktivismista". Ne joiden oot sanonut olevan nyt tooosi vihaisia.
Ja lisäks et tajua miten idiootilta käytökseltä vaikuttaa, että kohdistat jonkun hullun kostomentaliteetiin kokonaiseen ihmisryhmään.
Eihän yksikään intersektionaalinen lahko tunne minkäänlaisia pidäkkeitä kohdistaa kostomentaliteettia kokonaisiin ihmisryhmiin. Jo on aikakin vastata aktivisteille samalla mitalla.
"No mitäpä jos sanoisit transturisteille ja naisten pukuhuoneisiin tunkeutuville non-binary- sekoilijoille että he vievät huomion ihmisiltä jotka oikeasti kokevat sukupuolidysforiaa?
Niin kauan kuin kaikki seisotte yhtenä rintamana, teitä kohdellaan yhtenä rintamana."
Kuinka monta ihmistä maailmassa on tunkenut pahat mielessä johonkin pukuhuoneisiin tän transasian turvin ja onko niitä enemmän vai vähemmän kuin intersukupuolisia, joiden pienellä määrällä ei ollut väliä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kostomentaliteetti? Oletko niin ehdollistunut uhriutumiselle että koet kaiken kyseenalaistamisen olevan vainoa?
Kasva aikuiseksi.
Minäkään en tiedä mikä punainen väri on koska en ole taidemaalari. Sinäkään et tiedä.
Jos pitää tosiaan mennä sille linjalle että kukaan ei voi todeta totuuksia ellei ole kyseiseseltä alalta yliopistotutkintoa, on vihervasemmisto todella heikoilla ilmastoasioissa koska mutupaskaa tarjoilee yksinomaan humanistit.